بهترین مکان برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی کجاست؟

ثبت نام دوره فشرده زبان انگلیسی

مشکلی که همه ما هنگام یادگیری زبان با آن مواجه می‌شویم این است که علی رغم دوست داشتن آن نمی‌دانیم باید از کجا شروع کنیم! تنها راهی که به ذهن اکثر افراد می‌رسد جست و جو در اینترنت برای پیدا کردن بهترین راه است. اگر شما هم بعد از گشتن بسیار زیاد در گوگل و مشورت با افراد مختلف تصمیم گرفته‌اید برای یادگیری زبان در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید اما نمی‌دانید بهترین کلاس زبان انگلیسی برای شما کدام است در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید در ارتباط با ثبت نام آموزش زبان انگلیسی در اختیارتان قراردهیم.

 

ثبت نام آموزش مجازی زبان انگلیسی

فهرست محتوا

ثبت نام زبان انگلیسی

 

احتمالاً شما هم مانند زبان آموزان زیادی حداقل یک بار در کلاس حضوری ثبت نام کرده‌اید اما به دلیل نداشتن زمان کافی برای مطالعه، عدم دریافت نتیجه مطلوب، پایین بودن کیفیت آموزشی یا عدم برقراری ارتباط صحیح با مدرس نتوانسته‌اید این مهارت را به‌خوبی یاد بگیرید! امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و ابزارهایی مانند لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند نه تنها می‌توانید در هر زمان و مکانی به اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید بلکه می‌توانید تکنیک‌های آموزشی مختلف را امتحان کنید تا به نتیجه مطلوبتان دست یابید. اگر به دنبال آموزش آنلاین زبان انگلیسی هستید ما به شما راه حلی را پیشنهاد می‌دهیم که تا حد زیادی نارضایتی‌های قبلی شما را جبران کند.

 

معرفی پکیج‌های آموزش زبان انگلیسی استاد مرتضی جاوید

استاد جاوید در قالب پکیج‌های مختلف به‌صورت اصولی و کاربردی زبان انگلیسی را در قالب توضیحات، تمرین‌ها و روش‌های سرگرم کننده و جذاب آموزش می‌دهد. ویژگی متمایز کننده این محصولات این است که شما می‌توانید بر حسب نیازتان پکیج لغت، speaking، writing، reading، لغات کتاب ۵۰۴ ، واژگان ضروری برای مهاجرت یا رازهای نگفته در یادگیری زبان را یاد بگیرید و مجبور نیستید مباحثی که به آن‌ها نیاز ندارید را بالاجبار بیاموزید.

 

نحوه آموزش استاد جاوید

استاد جاوید بنیان‌گذار آموزش واژگان خارجی بدون فراموشی با تکنیک LWF و IMT و مبتکر سریع‌ترین روش یادگیری مکالمه  انگلیسی بدون فراموشی با تکنیک Substitution Drill است. اکثر پکیج‌های آموزشی به‌صورت تصویری و در قالب DVD هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در پلیرهای خانگی تماشا کنید. برخی از محصولات همراه با خود کتاب یا جزوه آموزشی دارند که به یادگیری بهتر شما کمک می‌کنند.

مطالعه کنید  قدر مشکلات را بدانیم

 

پکیج‌های آموزشی مخصوص کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان تأثیر بسیار زیادی در موفقیت‌های آینده آن‌ها دارد. یک روش مؤثر برای آموزش زبان به این رنج سنی «تماشای فیلم‌های آموزشی و تصویری» است. پکیج «آموزش زبان من CAN» استاد جاوید مخصوص کودکان است که در قالب موزیک ویدئوهای مختلف، کارکترهای انیمیشنی و کتاب کار مهم‌ترین لغات و مکالمات را آموزش می‌دهد. اگر کودک شما آشنایی زیادی با زبان انگلیسی ندارد، می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از این محصول استفاده کنید.

 

مدت زمان لازم برای تسلط به زبان انگلیسی

این موضوع به تلاش شما و مبحثی که قصد یادگیری آن را دارید بستگی دارد.

 

 از هدر دادن بودجه و زمانتان جلوگیری کنید

در این پکیج‌های آموزشی زبان انگلیسی سعی بر آن بوده تا تمام نیاز زبان آموزان رفع شود و افراد با گذراندن دوره‌ها نیاز به کلاس یا کتاب آموزشی دیگر نداشته باشند.

 

 برای شروع در یک سمینار آموزشی شرکت کنید

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که دوره‌ها یا پکیج‌های آموزشی آنلاین استاد جاوید ارزش امتحان کردن را دارند یا نه می‌توانید در یکی از سمینارهای ایشان ثبت نام کنید و تمام جوانب را بسنجید سپس تصمیم به تهیه دوره بگیرید.

 

3 دلیلی که شما را ترغیب می‌کند تا در کلاس زبان آنلاین ثبت نام کنید

ثبت نام آموزش زبان انگلیسی

 

  • دوره‌های آموزشی تنوع زیادی دارند

کلاس آنلاین یک فرصت آموزشی عادلانه و برابر است که در اختیار همه قرار می‌گیرد و هر فردی می‌تواند در هر جایی از کشور به تناسب نیازی که دارد در کلاس زبان شرکت کند.

 

  • زبان آموزان در حین برگزاری کلاس آسایش دارند

هنگام ثبت نام کلاس زبان آنلاین شما مطمئن هستید که با اختصاص دادن زمان کم‌تر می‌توانید خیلی سریع‌تر زبان را یاد بگیرید. همین مسئله شرایط را برای افرادی که شاغل، محصل یا خانه دار هستند آسان‌تر می‌کند.

 

  • هزینه ثبت نام کلاس زبان انگلیسی مجازی مقرون به صرفه‌تر است

هزینه ثبت نام در کلاس‌های حضوری به‌طور قابل توجهی نسبت به کلاس‌های مجازی بیشتر است. همین مسئله باعث می‌شود تا افراد زیادی شرایط ثبت نام در چنین کلاس‌هایی را نداشته باشند! در حالی که شما می‌توانید با ثبت نام دوره فشرده زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین و یک گوشی یا لپ تاپ این مهارت را یاد بگیرید.

 

ثبت نام کلاس آموزش زبان انگلیسی به‌صورت حضوری

هزینه ثبت نام کلاس زبان انگلیسی

اولین کاری که برای شروع یادگیری زبان باید انجام دهید «تعیین هدف» است. این کار کمک می‌کند تا علاوه بر پیدا کردن انگیزه، بهترین روش آموزشی را برای خودتان انتخاب کنید. اگر قصد دارید برای یادگیری زبان در یک کلاس عمومی یا خصوصی شرکت کنید اما نسبت به کیفیت آن شک دارید، می‌توانید ویژگی‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم را ملاک قرار دهید.

 

کلاس زبان باید اهداف واضحی داشته باشد

هر فردی با هدف خاصی تصمیم به ثبت نام زبان انگلیسی می‌گیرد. داشتن هدف شما را نسبت به مسیری که پیش رو دارید متمرکزتر می‌کند. یک مدرس موظف است در شروع هر جلسه هدفی را برای شما تعیین کند و بگوید که در طول کلاس قرار است چه موضوعی را آموزش دهد.

 

 بر فعالیت شرکت کنندگان متکی باشد

یک کلاس خوب باید ۲۰ درصد از زمان را به صحبت‌های مدرس و ۸۰ درصد از زمان را به زبان آموزان اختصاص دهد. مدرس باید کلاس درس را به شکلی برنامه‌ریزی کند که تک‌تک زبان آموزان مجبور به صحبت شوند. این موضوع فرآیند یادگیری را اثربخش‌تر می‌کند.

مطالعه کنید  افکار و نقش آن ها در تغییر سرنوشت

 

فضای انگیزه دهنده‌ای داشته باشد

فصل کلاس حضوری باید به شکلی باشد که شما در آن احساس راحتی کنید و انگیزه‌تان برای یادگیری بیشتر شود.

 

میان مباحث درسی و زندگی روزمره ارتباط برقرار کند

دروسی که در کلاس تدریس می‌شود باید متمرکز بر موقعیت‌های روزمره باشد. با این کار زبان آموزان حس می‌کنند موضوعی که یاد می‌گیرند کاربردی و مفید است.

 

اشتباهات احتمالی را تصحیح کند

اگر به دنبال ثبت نام بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی هستید حواستان باشد که گاهی اوقات شلوغ بودن بیش از حد یک کلاس باعث می‌شود تا مدرس توجه زیادی به اشتباهات زبان آموزان نداشته باشد در حالی که یک استاد خوب سریعاً اشتباهات شما را تصحیح می‌کند تا دوباره آن‌ها را تکرار نکنید.

 

یکپارچگی داشته باشد

هنگامی که تصمیم به ثبت نام آموزش زبان انگلیسی می‌گیرید باید مطمئن شوید لغت، تلفظ و دستور زبان را به‌صورت هم زمان یاد می‌گیرید مگر اینکه بخواهید صرفاً یک مهارت خاص مانند نوشتن مقاله را بیاموزید.

 

پاسخگوی نیاز زبان آموزان باشد

شما بر حسب نیازی که دارید در یک کلاس ثبت نام می‌کنید پس مدرس وظیفه دارد به‌صورت کتبی یا شفاهی روند یادگیری شما را ارزیابی کند تا سریع‌تر به هدفی که در نظر دارید دست یابید.

 

 از ابزارهای مدرن استفاده کند

امروزه همه جنبه‌های زندگی به واسطه پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده و حوزه آموزشی از این قاعده مستثنی نیست. کلاسی که در آن ثبت نام می‌کنید باید با استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید زبان را به شکل مؤثر و سرگرم کننده‌ای آموزش دهد.

 

الهام بخش باشد

مدرس باید شخصیت جذاب، مثبت و الهام بخشی داشته باشد تا شما هم انگیزه و انرژی بیشتری برای یادگیری پیدا کنید.

 

یک مدرس زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد

بهترین مکان برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی

 

یکی از پارامترهای اصلی هنگام انتخاب بهترین مکان برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی «مدرس» است. برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند کسی که خیلی خوب به زبان انگلیسی صحبت می‌کند، می‌تواند خیلی عالی آن را آموزش دهد در صورتی که یک مدرس خوب باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد.

 چندین روش آموزشی را به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کند

شخصی که تصمیم می‌گیرد زبان را تدریس کند باید بر این مهارت تسلط کامل داشته و از مهارت‌های کافی برای آموزش برخوردار باشد. یک استاد خوب می‌داند که هر فردی با تکنیک خاصی زبان انگلیسی را یاد می‌گیرد به همین منظور روش‌های مختلف یادگیری را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

 

روابط خوبی با زبان آموزان برقرار می‌کند

فرقی نمی‌کند شما به دنبال ثبت نام کلاس زبان حضوری هستید یا آنلاین در هر صورت یک مدرس باید روابط سازنده و مثبتی را با زبان آموزانش برقرار کند. این موضوع قطعاً در کلاس‌ها یا سمینارهای حضوری راحت‌تر اتفاق می‌افتد و مدرس این شانس را دارد که بر حسب شخصیت‌ها و علایق مختلف افراد به آن‌ها نزدیک شود. هنگامی که یک فرد حس کند معلمش فرد قابل احترام و امنی است، می‌تواند ارتباط بهتری با او برقرار کند و با حس و حال و انگیزه بیشتری زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

 

مهارت ارزیابی صحیح زبان آموزان را دارد

یک مدرس باید توانایی ارزیابی شاگردانش و میزان موفقیت خودش در تدریس را داشته باشد. اگر ارزیابی به‌درستی انجام شود، می‌تواند به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف زبان‌آموزان کمک کند.

 

محیط یادگیری را تحت کنترل خودش می‌گیرد

هر کلاس درسی نیازهای خاص خودش را دارد و مدرس موظف است با ایجاد تغییرات مختلف، چیزی که به نفع زبان آموزان است را دنبال کند؛ به‌عنوان مثال برخی از افراد با فناوری‌های جدید یک مهارت را راحت‌تر یاد می‌گیرند اما یک گروه دیگر تمرین مکالمه، خواندن داستان یا انجام بازی‌های آموزشی را ترجیح می‌دهند.

مطالعه کنید  چگونه جلوی فرار بودن زبان را بگیریم؟

 

باعث ایجاد انگیزه در زبان آموزان می‌شود

یکی از موضوعاتی که معمولاً در سمینارهای حضوری به چشم می‌خورد تشویق‌ها، تمجیدها و امیدهایی است که مدرس به شرکت کنندگانش می‌دهد و این دقیقاً همان چیزی است که می‌تواند شک و تردید و ناامیدی را از بین ببرد و باعث علاقه و انگیزه بیشتر در افراد شود.

 

زبان آموزان را به مشارکت وادار می‌کند

یک استاد با تجربه می‌تواند در فضای مجازی یا حضوری زبان آموزان را به مشارکت و تمرین وادار کند.

 

چگونه زبان انگلیسی را به آسانی یاد بگیریم

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی آنلاین

 

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی هستید مطمئن باشید که یادگیری این مهارت بسیار شیرین است فقط به کمی دقت و توجه نیاز دارد. برای راحت‌تر یاد گرفتن این زبان هیچ روش فوری وجود ندارد اما شما می‌توانید با انجام یک سری اصول و ترک برخی از عادت‌ها سریع‌تر به نتیجه برسید. به این منظور می‌توانید:

  • لغات انگلیسی را روی کاغذهای کوچک یادداشت کنید و آن‌ها را جایی بچسبانید که هر روز ببینید.
  • لیستی از آهنگ‌ها، پادکست‌ها و فیلم‌های انگلیسی تهیه کنید و هر روز بخشی از زمانتان را به آن‌ها اختصاص دهید.
  • به جای خواندن کتاب‌های فارسی کتاب‌های انگلیسی را مطالعه کنید.
  • دایره معاشرت‌هایتان را با افرادی که در حال یادگیری زبان هستند گسترش دهید.

 

کلام آخر

انتخاب بهترین موسسه برای ثبت نام آموزش زبان انگلیسی در خانه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ ابتدا شما باید مشخص کنید که می‌خواهید کلاستان به‌صورت حضوری باشد یا مجازی سپس با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و خصوصیت‌های یک مدرس و کلاس خوب یادگیری را شروع کنید. گفتنی است استفاده از پکیج آموزشی می‌تواند بسیاری از نگرانی‌های شما را برطرف کند. در صورت تمایل می‌توانید از قیمت پکیج آموزش زبان انگلیسی مطلع شوید. مشورت با افرادی که یک دوره آموزشی را قبلاً گذرانده‌اند به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر تصمیم بگیرید؛ به همین منظور می‌توانید نظر دانش آموختگان قبلی استاد مرتضی جاوید را به دقت تماشا کنید.

 

سؤالات پرتکرار در رابطه با ثبت نام یادگیری زبان انگلیسی

مهم‌ترین مزایا ثبت نام آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین چیست؟

کلاس‌ها، پکیج‌ها و محصولات آنلاین علاوه بر اینکه محدودیت زمانی و مکانی ندارند از تنوع بیشتری نسبت به کلاس‌های حضوری برخوردار هستند، هزینه آن‌ها پایین‌تر است و همه افراد صرف نظر از حرفه و مشغولیت‌هایی که دارند، می‌توانند در آن‌ها ثبت نام کنند.

چگونه می‌توان زبان انگلیسی را به‌صورت غیرحضوری و در خانه یاد گرفت؟

ثبت نام کلاس زبان انگلیسی آنلاین، تماشای فیلم و ویدئوهای انگلیسی، گوش دادن به موسیقی و پادکست، مراجعه به وب سایت‌های آموزشی، نصب اپلیکیشن، داشتن یک دفتر خاطرات یا وبلاگ انگلیسی، معاشرت با افراد دیگر، بازی‌های رایانه‌ای و خواندن کتاب از روش‌های رایج یادگیری زبان در منزل هستند.

خصوصیات یک مدرس زبان چه تأثیری در یادگیری این مهارت دارد؟

یکی از ملاک‌های مهم هنگام ثبت نام آموزش زبان انگلیسی «شخصیت و خصوصیت مدرس» است. یک مدرس خوب باید زبان انگلیسی را به روش‌های مختلفی آموزش دهد، روابط خوبی را با شاگردانش برقرار کند، باعث ایجاد انگیزه در شاگردانش شود، آن‌ها را به مشارکت وادار کند و با روش‌های مختلفی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.