راه های درآمدزایی از زبان انگلیسی

راه های درآمدزایی از زبان انگلیسی چه روش هایی هستند؟

ما در ابتدا باید بتوانیم دایره لغت، مکالمه و درک مطلب خود را در حیطه زبان انگلیسی بهبود بخشیم. سپس از آن راه درآمد کسب کنیم. در واقع در این مقاله با یک تیر دو نشان می زنیم. هم درآمد خود را تقویت کنیم و هم زبان خود را. راه های درآمدزایی از زبان انگلیسی در ادامه آمده است. حتما مقاله را تا انتها بخوانید. 

اما چگونه؟

روی لینک زیر بزنید.

اما بهتر است اول مقاله را مطالعه بفرمائید و سپس نسبت به خرید این محصول اقدام فرمایید. 

 

چگونه می توان زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

با راهکارهای استاد مرتضی جاوید همراه باشید و در پایان هدیه ی ویژه ای هم برای شما خواهیم داشت.

چرا یادگیری زبان دغدغه ی خیلی از ما است؟

  • خیلی از ما علاقه ای به یادگیری آن نداریم.
  •  پایه قوی هیچ گاه نداشته ایم.
  • از هیچ کلاسی نتیجه درستی نگرفته ایم.

همین امر ما را نسبت به یادگیری آن سرد می کند.

در بحث مکالمه اگر بخواهیم از زبان مادری الگو بگیریم باید به صورت قالبی آن را یاد بگیریم؛ بعنی زبان یک سری قالب دارد که می توان با یک قالب هزاران جمله ساخت.

کل قالب های زبان انگلیسی 400 قالب است که می توان در 20 ساعت آنها را به سادگی یاد گرفت. می توان به خوبی به زبان انگلیسی حرف بزنیم.

این 400 قالب را استاد مرتضی جاوید با ساده ترین روش ها برای شما بیان می کنند. اگر در زبان انگلیسی یک فرد مبتدی هستید؛ حتما بعد از یک ماه به راحتی می توانید از پس مکالمات روزمره خود بربیایید. اگر فردی قوی در زمینه زبان انگلیسی هستید؛ مکالمه و حرف زدن شما روان تر خواهد شد. زیرا ناخودآگاه بیشتری در این جریان به کار می افتد و شما تپق کمتری می زنید.

پکیج مکالمه👈 زبان آمپول مکالمه 

پکیج یادگیری لغات     👈2000 واژه شگفت انگیز

 

مطالعه کنید  پنجاه استراتژِی برای تقویت مکالمه انگلیسی

برای یادگیری لغت ها و افزایش درامد در زبان انگلیسی چه باید بکنیم؟

ما برای یادگیری و تسلط کامل بر زبان انگلیسی باید هزاران لغت را هم یاد بگیریم. مثلا اگر این لغات شامل مواردی باشد که در مکالمات به کار برده می شوند؛ مثل لباس، لوازم التحریر و شغل ها و … همین ها را می توان در پکیج مکالمه ای که در بالا توضیح داده شد به راحتی یاد گرفت. زیرا این امر به صورت ناخودآگاه در اثر تکرار و تمرین یاد گرفت خواهند شد.

اما یک سری لغات هستند:

  • که در مکالمات به کار برده نمی شوند؛
  • یا به کار برده می شوند اما فرّار هستند؛
  • یا تخصصی هستند و مربوط به زبان های دیگر است.

راه های درآمد زایی با زبان انگلیسی

🤷‍♀️🤦‍♀️با این گونه لغات چه کنیم؟

2000 واژه شگفت انگیز

می توان آن ها را رمز گزدانی کنیم. یعنی بین لغت و ومعنی آن رمز ایجاد کنیم. مثلا municipal  به معنای شهری است؛ که می توان آن را شبیه سازی کنیم. یعنی با شنیدن نام یک کلمه یاد هر چیزی که افتادیم آن را به همان لغت ربط می دهیم؛ مثلا با تکرار زیاد واژه municipal ، می رسیم به واژه “میان سه پل” که میتوان گفت؛ میان سه پل شهری ها زندگی می کنند.  آن را برای خود تصویر سازی کنید.

اما روش های درآمدزایی از زبان انگلیسی چه چیزهایی هستند؟

قبل از بیان این بخش، باید بدانیم که ما قبل از اینکه پول خوبی به دست آوریم و یا قبل از رسیدن به هر موفقیتی؛ باید بدانیم که ما چقدر خود را باور داریم؟ این قانون را بدانید که اگر ما عاشق یک کاری باشیم چون در آن خلاق می شویم؛ در آن اول می شویم.

آموزش :

اگر زبان خوبی داشته باشیم می توانیم آن را به راحتی آموزش دهیم. برای ادارات، سازمان ها، کودکان و …. مثلا برای کنکوری ها و یا کودکان در یک دوره ی خاص می توان به درآمد خوبی رسید. اما باید وقت گذاشت و دوره های جدید را دید.

ترجمه:

یکی از پول سازترین رشته ها است. مثلا ترجمه کتاب ها و مقالات و .. . می توان کتاب های مختلف را پیدا کرد و آن را ترجمه کرد. کتاب های پر طرفداری که خیلی ها به دنبال ترجمه آن هستند؛ پیدا کرد و آن ها را ترجمه کرد. با حتی می توان که می توان یک مترجم همزمان در سفرهای مختلف شد. افرادی که همراه با سفیران و افراد مهم جامعه همراه می شوند و برای آن ها کار ترجمه را انجام می دهند؛ به آنان مترجمین همزمان گفته می شود. که درآمد آن ها بسیار بالا است. 

مشاوره:

خیلی ها هستند که به صورت موردی در این زمینه نیاز به مشاوره دارند. گاهی اوقات ما به پزشکی مراجعه می کنیم اما نمی توانیم در نهایت ریشه ی بیماری خود را پیدا کنیم. پس همانطور که در جامعه پزشکی باید یک مشاوره خوب باشد تا او را به بهترین دکتر ارجاع دهند؛ در زمینه زبان هم این بحث وجود دارد.

به طوری که بداند هدفش از یادگیری زبان چیست؟ و براساس نیاز او  و با نیاز سنجی توسط یک مشاور خوب، بتوان بهترین آموزش و برنامه را در اختیار فرد قرار داد. مثلا:

  • به چه دلیل خواهان یادگیری زبان انگلیسی هستید؟
  • به چه دلیل می خواهید مکالمه یاد بگیرید؟
  • محدودیت زمانی شما برای یادگیری آن چقدر است؟
  • قصد مهاجرت دارید؟
  • می خواهید آیلتس شرکت کنید؟
  • برای پیدا کردن کار جدیدی آن را می خواهید؟

مکاتبات و معاملات تجاری:

در شرکت های ایرانی واحد بین المللی، یک فردی را می خواهند که به زبان انگلیسی؛ مسلط باشد. برای شرکت هایی که رفت و آمد در خارج از کشور دارند؛ افرادی را استخدام می کنند تا بتوانند با خارجی ها معامله کنند. 

خدمات مسافرتی مهاجرتی:

به عنوان تور لیدر، یا هماهنگ کنده تحصیل، که می توانند با دانشگاه های مختلف ارتباط برقرار کرده و برای دیگران اپلای و پذیرش بگیرند. ییک دیگر از شغل های بسیار پولساز در دنیا است. 

بلاگر : 

افرادی که در فضای مجازی و اینستاگرام بلاگر هستند، می توانند خیلی گسترده با استفاده از زبان همه چیز را یاد بگیرید. می توانید افراد و مخاطبین خود را به افراد غیر ایرانی گسترش دهند. اگر محصول و یا خدماتی دارند به راحتی آن ها را به کشورهای غیر فارسی زبان هم ارائه دهند. 

تولید محتوا: 

برای سایت های مختلف داخلی و خارجی و به عنوان دور کار می توان تولید محتوا انجام داد. چه به صورت پادکست و چه متن. 

فرصت های شغلی:

 ممکن است خیلی جاها نیازی به دانش زبانی نداشته باشند. اما اگر شما از این دانش برخوردار باشید شما را در اولویت بقیه قرار می دهند.  می توانید به راحتی برای خود در جاهای مختلف و معتبر شغل خوب پیدا کنید. زیرا ارتباطات بهتری دارید و می توانید با ترجمه کردن و فهم اطلاعات جدیدتر، خود را هر روز، به روزتر کنید. با سرچ های مختلف می تواند هر روز خود را بالاتر کشیده و ارتقا دهد. 

مدیر فروش بین المللی

فروش محصولاتی ایرانی به مشتریان خارجی برای امر صادرات و بازاریابی کردن برای آن ها. در حدی که بتوانید آن ها را در خرید محصول اقناع کنید و به خوبی با تمامی کشورهای غیر فارسی زبان ارتباط برقرار کنید که مستلزم دانستن زبان انگلیسی است. 

فریلنسری

وقتی فارسی بلد هستید تنها با 80 میلیون نفر در ارتباط هستید. اما با بلد بودن زبان انگلیسی می توانید با چندین میلیارد نفر در ارتباط باشید. 

پس ما چرا زبان انگلیسی خود را درآمدزایی قوی نکنیم؟

در هر سنی هستید؛ در هر شرایط مالی می توانید از این امکانات بهره ببرید و زیان خود را تقویت کنید. 

نگران محدودیت ها نباشید و خود را به دست ما بسپارید. ما بهترین پیشنهاد ها را برای شما داریم و می توانید با بهترین روش و با ساده ترین راه و در کمترین زمان شما را ارتقا دهیم. 

اما چگونه درآمدزایی از زبان انگلیسی داشته باشیم؟

 

مطالعه کنید  ترفندهای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

در بحث مکالمه و لغات ما دو تا پکیج داریم. 

👇

آمپول مکالمه

2000 واژه شگفت انگیز 

که در حال حاضر در جشنواره 50% تخفیف خورده است. 

  • می توانید بدون رفت و آمد و خریدن کتاب؛ با هزینه ی تنها یکی دو ترم انگلیسی را به بهترین روش یاد بگیرید. 
  • در واقع شما با هزینه ی یک شام دور همی کوچک
  •  یا هزینه ی دو دست لباس 
  • هزینه یک آزمون آزمایشی
  • یا هر هزینه ی ناچیز دیگری که فکرش را بکنید؛ از بهترین روش های یادگیری زبان بهره ببرید. 

تنها کافی است یکبار امتحان کنید.

خود را از این پکیج بی نظیر بی بهره نکنید. 

شما چه نظری دارید؟


  1. قاسم نکوکار گفت:

    در خارج از ایران چگونه می‌توانم خرید کنم؟

    • خانوم رضایی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز برای مشاوره رایگان میتونید به این شماره در واتساپ پیام بدید. خانم رضایی 09360978673