پکیج آموزش زبان انگلیسی

پکیج های حرفه ای آموزش زبان انگلیسی استاد مرتضی جاوید

حتماً برای شما هم پیش آمده به دنبال پکیج‌های آموزشی زبان انگلیسی باشید اما وقتی در اینترنت این موضوع را جستجو می‌کنید با صدها پکیج مختلف مواجه شوید که همه آن‌ها به نوعی ادعا می‌کنند، می‌توانند این مهارت را به گونه متفاوتی به شما آموزش دهند اما کدام یک از آن‌ها واقعیت را می‌گویند و به راستی مؤثرند؟

معرفی پکیج های آموزش زبان انگلیسی استاد مرتضی جاوید

پکیج‌های آموزشی برای زبان آموزانی که می‌خواهند به‌صورت خودآموز این مهارت را یاد بگیرند یا می‌خواهند از پکیج‌ها به‌عنوان مکمل آموزشی استفاده کنند بسیار مناسب است. این پکیج‌ها علاوه بر اینکه سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد باعث جذاب‌تر و سرگرم‌کننده تر کردن زبان انگلیسی می‌شوند.

پکیج آموزش زبان مخصوص کودکان (من CAN)

پکیج آموزش زبان من CAN جاوید کامل ترین پکیج آموزش زبان انگلیسی است. این محصول ویژه کودکانی است که می‌خواهند این مهارت را یاد بگیرند.

این پکیج زبان من CAN شامل موارد زیر می‌شود:

با توجه به اینکه نحوه تدریس به کودکان در مقایسه با بزرگسالان متفاوت است در نتیجه آن‌ها نمی‌توانند به‌صورت خشک و در قالب توضیحات طولانی و سنگین این مهارت را یاد بگیرند! با توجه به این موضوع محصول “من CAN” زبان انگلیسی در قالب داستان، اشعار، موسیقی و ویدئوهای اختصاصی آموزش داده می‌شود.

لغات و مکالمات پایه با تکنیک‌های خاص و منحصر به فرد کودکان تدریس می‌شود.

این محصول دارای یک دستیار صوتی هوشمند است.

کودکان می‌توانند در کنار ویدئوهای آموزشی از کتاب کار استفاده کنند تا به شکل مؤثرتری این مهارت را یاد بگیرند.

بچه‌ها با عروسک‌ها و شخصیت‌های کارتونی بهتر ارتباط برقرار می‌کنند به همین خاطر در این پکیج برای آموزش بهتر از کاراکترهای انیمیشنی اختصاصی استفاده شده است.

برای اینکه فرزند شما از یادگیری زبان خسته نشود همراه با محصول هدایای شگفت انگیزی ارسال می‌شود که می‌توانید برای انگیزه دادن به کودکتان از آن‌ها استفاده کنید.

این پکیج در قالب فلش مموری است.

پکیج آموزش زبان انگلیسی با فیلم به آسانی در پلیرهای خانگی پخش می‌شود.

پکیج‌های مخصوص بزرگسالان

تقریباً یادگیری زبان برای اکثر ایرانی‌ها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است! علاوه بر اینکه بیشتر مردم فکر می‌کنند زبان انگلیسی غول بزرگی است و هر کسی نمی‌تواند آن را یاد بگیرد، کلاس‌ها یا پکیج‌های آموزشی هم قیمت بالایی دارند و همه اقشار جامعه نمی‌توانند آن را تهیه کنند! با توجه به این مشکلات ما تلاش کردیم تا حدودی مسیر یادگیری زبان را برای همه مردم در رنج‌های سنی مختلف هموار کنیم.

شما می‌توانید به جای اینکه هزینه زیادی را برای یادگیری زبان بپردازید با توجه به نیازی که دارید با یک هزینه مقرون به صرفه این مهارت را زیر نظر سلطان حافظه ایران یاد بگیرید. پکیج‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم به شما کمک می‌کنند تا در هر زمینه‌ای که دوست دارید مهارت خودتان را تقویت کنید و در سطح حرفه‌ای / آکادمیکی یا کاری از زبان استفاده کنید.

 
 

پکیج های مخصوص لغات زبان انگلیسی

بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه:

پکیج 2000 واژه شگفت انگیز

پکیج ۲۰۰۰ واژه شگفت انگیز

پکیج ۲۰۰۰ واژه شگفت انگیز جاوید شامل ۲۴ دی وی دی آموزشی می‌شود که ۲۸۸۰ دقیقه است. این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

با توجه به اینکه زبان انگلیسی واژگان زیاد با معانی متعددی دارد زبان آموزانی که می‌خواهند صرفاً واژگان ضروری را یاد بگیرند تا سریع‌تر بر این مهارت مسلط شوند، می‌توانند با تهیه این محصول ۲۰۰۰ لغت ضروری که از کتاب‌های 1100 words you need to know و essential words for the toefel جمع آوری شده است را به خوبی یاد بگیرند.

لغاتی که در این محصول بررسی می‌شود برای دانش آموزان کنکوری یا دبیرستانی و دانشجویان مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری مناسب است.

اگر به دنبال پکیج آموزش زبان انگلیسی آیلتس هستید این محصول مناسب شما است.

افرادی که برای آزمون‌های GRE، TOLIMO، TELP، EPT، MSRT، TOFEL آماده می‌شوند، می‌توانند دایره لغاتشان را با این پکیج ارتقا دهند.

در این محصول پرکاربردترین لغات فیلم‌های خارجی آورده شده است؛ به همین علت می‌تواند مهارت listening را تقویت کند.

این پکیج آموزش زبان از مبتدی تا پیشرفته کاربرد دارد.

پکیج ۱۲۵ لغت ضروری کتاب ۵۰۴

یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش واژگان زبان انگلیسی در سطح متوسط که مورد تأیید اکثر صاحب نظران آموزش زبان است و در لیست یکی از منابع اصلی کنکور یا آزمون‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد کتاب 504 ABSOLUTELY ESSENTIAL WORDS است. این کتاب ۴۲ درس دارد که در هر مبحث ۱۲ کلمه جدید را بررسی می‌کند. در این پکیج سعی شده با شیوه منحصر به فردی این لغات آموزش داده شود. این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

این پکیج آموزشی مجموعاً ۲۱۵ دقیقه است که در ۴ جلسه لغات ضروری را به شما آموزش می‌دهد.

شما می‌توانید با مهارت رمزگردانی این لغات را یاد بگیرید و آن‌ها را به راحتی به یاد آورید.

محصلین یا کنکوری‌ها / کارمندان، کسبه یا مدیران / خانم‌ها یا آقایان ۹ تا ۹۰ سال می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

 

پکیج واژگان تخصصی مهاجرت

همان‌طور که می‌دانید این روزها همه مردم از جوانان گرفته تا افراد بزرگسال یا میانسال به دنبال مهاجرت هستند. یکی از شروط اصلی مهاجرت برای کشورهای انگلیسی زبان تسلط بر این مهارت می‌باشد. اگر فرصت محدودی دارید یا می‌خواهید لغاتی را یاد بگیرید که بعد از مهاجرت کاربردی باشند این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پکیج آموزش زبان انگلیسی صفر تا صد لغات ویژه مهاجرت شامل موارد زیر می‌شود:

در این محصول شاهد دو جلسه ۱۲۰ دقیقه‌ای از فیلم مربوط به وبینار مکالمه برای مهاجرت استاد جاوید هستید.

این محصول کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه بنویسید، چگونه نوشته‌های خودتان را تغییر دهید، آن‌ها را ویرایش کنید، در قالب سبک‌ها یا موضوعات مختلف بنویسید، ایده پردازی کنید، از واژگان ارزشمند استفاده کنید و هر آنچه در افکارتان می‌گذرد را روی کاغذ بیاورید.

اگر محصل یا کنکوری هستید و رؤیای تحصیل در بهترین مدارس و دانشگاه‌های خارج از کشور را دارید، می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

خانم‌ها / آقایان مدیر یا کارمند می‌توانند برای مهاجرت یا اقامت در کشورهای انگلیسی زبان دایره لغاتشان را با این پکیج ارتقا دهند.

این پکیج محدودیت سنی ندارد. اگر در بازه سنی ۹ تا ۹۰ سال هستید، می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

پکیج واژگان تخصصی ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید این روزها قیمت ارزهای دیجیتال و میزان استفاده از آن‌ها روز به روز در حال افزایش است؛ به همین علت اکثر مردم دوست دارند وارد این حوزه شوند و در آن سرمایه‌گذاری کنند. ارزهای دیجیتال می‌توانند با مقاومت در برابر تورم، شکست مرزهای تحریم، غیرمتمرکز بودن، بین‌المللی بودن، امنیت بالا، رعایت حریم خصوصی مردم، ایجاد مشاغل و تجارت‌های مدرن و ریشه کن کردن فقر برای جامعه ما مفید باشند.

خرید این ارزها روش پیچیده‌ای ندارد و همه مردم می‌توانند با آگاهی، کسب سواد و مشورت آن‌ها را بخرند. یکی از پارامترهای اصلی برای خرید و سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال شناخت واژگان تخصصی این حوزه است. اگر به دنبال کسب درآمد سود و ورود به این حوزه هستید پکیج واژگان تخصصی ارز دیجیتال را تهیه کنید. این محصول شامل موارد زیر می‌شود:

این پکیج ۸ جلسه است که مجموعاً ۹۰ دقیقه می‌باشد.

در این محصول لغات و اصطلاحات مهم در زمینه ارزهای دیجیتال را یاد می‌گیرید.

با توجه به اینکه اگر لغات را تنهایی و لیستی حفظ کنید خیلی سریع آن‌ها را از یاد می‌برید در این پکیج سعی کردیم ۴۵۵ لغت و اصطلاح تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال را به شیوه‌ای به شما آموزش دهیم که بتوانید آن‌ها را در حافظه بلند مدتتان ذخیره کنید تا در کارهای تخصصی حوزه ارز دیجیتال و زمینه‌های دیگر بدون نیاز به مترجم از آن‌ها استفاده کنید.

پکیج واژگان تخصصی ارز دیجیتال به شما اجازه می‌دهد تا به تنهایی وارد این حوزه شوید، تحلیل کنید و در آن به فعالیت بپردازید.

همه اقشار جامعه اعم از کسبه، کارمندان مدیران / کنکوری‌ها و محصلین / خانم‌ها و آقایان می‌توانند از این پکیج استفاده کنند.

این محصول بدون محدودیت سنی است و در بازه ۹ تا ۹۰ سال قابل استفاده می‌باشد.

 

پکیج Speaking

اکثر افرادی که تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی می‌گیرند دوست دارند هرچه سریع‌تر شروع به حرف زدن کنند اما بزرگ‌ترین چالشی که با آن روبرو می‌شوند حجم زیاد لغات قواعد پیچیده درگیری بیش از حد با دستور زبان و ترس از صحبت کردن است. در پکیج آمپول مکالمه انگلیسی و ۱۰۰۰ و تلاش شده تا این موضوع به گونه متفاوتی آموزش داده شود تا زبان آموزان را هرچه سریع‌تر برای صحبت کردن آماده کند. طور طبیعی اگر شما دایره لغات خوبی داشته باشید، می‌توانید بخش زیادی از صحبت‌های دیگران را درک کنید و منظور خودتان را راحت‌تر منتقل کنید.

این پکیج شامل موارد زیر می‌شود:

با پکیج مکالمه می‌توانید در ۱۰ روز، ۱۰ ترم آموزشی را پشت سر بگذارید و سرعت یادگیری عجیب و غریبی را تجربه کنید.

در این پکیج استاد جاوید به شما تسلط به مکالمات روزمره انگلیسی را بدون نیاز به گرامر آموزش می‌دهد.

پکیج آمپول مکالمه بهترین پکیج آموزش زبان در خانه است.

این محصول ۳۰۰۰ دقیق آموزش است که در قالب ۲۰ دی وی دی می‌باشد.

شما می‌توانید به‌صورت تصویری همراه با کتاب‌های کمکی مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید.

تمرکز اصلی در این محصول ۱۰۰۰ لغت انگلیسی و ۴۰۰ قالب کاربردی مکالمه است.

شما می‌توانید خیلی راحت دایره لغات عمومی خودتان را گسترش دهید و نه تنها برای کنکور بلکه برای شرکت در سایر آزمون‌های زبان آماده شوید.

واژگانی که در این پکیج بررسی می‌شوند همراه با مترادف و معانی مختلفشان هستند.

این پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته کاربرد دارد.

این پکیج در قالب دی وی دی و قابل پخش در پلیرهای خانگی است.

 

فیلم-وبینار-تقویت-رایتینگ-

 پکیچ Writing زبان انگلیسی

آیا دغدغه روان نوشتن به زبان انگلیسی را دارید، دوست دارید نوشته‌هایتان را به گونه‌ای ویرایش کنید که ارزشمند و قدرتمند به نظر برسد، آیا علاقه دارید در زمینه موضوعات مختلف نویسندگی کنید، آیا دوست دارید سبک‌های مختلف نویسندگی به زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟ پیشنهاد ما به شما پکیج دانلودی وبینار تقویت کوانتومی writing است.

پکیج آموزش زبان صفر تا صد Writing ما شامل موارد زیر می‌شود:

در این پکیج نگارش آسان سریع و زیبای متون انگلیسی را یاد می‌گیرید.
این محصول ۴۵ دقیقه است و در قالب ۴ جلسه نوشتن / ویرایش / ایده پردازی و نحوه انتخاب صحیح واژگان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد.
پکیج تقویت کوانتومی writing از ۹ سال تا ۹۰ سال قابل استفاده است.
همه اقشار جامعه می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

پکیج Reading زبان انگلیسی

آیا دوست دارید راحت‌تر بخوانید، بهتر به خاطر بسپارید، سریع‌تر بفهمید و تست بزنید؟ پیشنهاد ما به شما پکیج دانلودی وبینار تقویت کوانتومی reading است. در این پکیج می‌توانید در ۴ جلسه ۴۵ دقیقه‌ای این مباحث را یاد بگیرید. پکیج آموزش زبان با فیلم reading شامل موارد زیر می‌شود:

در این پکیج ترفندهای مطالعه آسان و سریع متون انگلیسی آموزش داده می‌شود.

افرادی که برای شرکت در آزمون‌های انگلیسی آماده می‌شوند و می‌خواهند تست زنی سریع را یاد بگیرند یا اشخاصی که می‌خواهند متون انگلیسی را راحت و سریع بخوانند و آن را به خوبی درک کنند می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

دانش آموزان یا کنکوری‌ها می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

این پکیج برای خانم‌ها و آقایانی که دغدغه تقویت ریدینگ را دارند مناسب است.

پکیج تقویت کوانتومی reading محدودیت سنی ندارد و از بازه سنی ۹ تا ۹۰ سال قابل استفاده می‌باشد.

فیلم-وبینار-تقویت-ریدینگ-

فیلم وبینار آموزش واژگان ضروری ارز های دیجیتال

پکیج رازهای مگو در یادگیری زبان انگلیسی

حتماً می‌دانید که زبان انگلیسی زبان بین‌المللی است. شما برای ورود به حوزه‌های آموزشی و علمی / تجارت و کسب و کار استفاده / فناوری / حضور در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی احتیاج دارید. اکثر زبان آموزان دغدغه این موضوع را دارند که آیا هوش، استعداد و آی کیو آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی خوب است یا نه! استاد جاوید در این محصول به شما کمک می‌کند تا همه موانع یا بهانه‌هایی که در مسیر یادگیری زبان‌های خارجه برای خودتان خلق کرده‌اید را بر طرف کنید. پکیج دانلودی سمینار آموزشی ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان شامل موارد زیر می‌شود:

دلایل یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، نقش زبان انگلیسی در کار و زندگی، ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی و انتخاب پر اهمیت‌ترین مهارت متناسب با شخصیت شما، نحوه یادگیری مکالمه بدون گرامر، نحوه برنامه ریزی برای یادگیری و تکنیک‌های مخفی زبان انگلیسی از سرفصل‌های اصلی این سمینار هستند.

در این محصول تکنیک‌های جدید اما کاربردی برای تقویت حافظه زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید.

سخنرانی پروفسور قنسولی درباره متد و ترفند استاد جاوید را می‌شنوید.

راه‌های سریع و آسان تقویت مکالمه را از مبتدی تا فوق پیشرفته یاد می‌گیرید.

مراسم رونمایی و اهدای لوح گینس به استاد مرتضی جاوید را تماشا می‌کنید.

این پکیج با اجرای جذاب و شاد حسن ریوندی هم جنبه آموزشی و هم جنبه سرگرم کننده دارد.

افرادی که می‌خواهند یک پکیج آموزشی را تهیه کنند دوست دارند نظر استفاده کنندگان آن پکیج و میزان نتیجه بخش بودن آن را بشنوند؛ به همین علت در این محصول نظرات مخاطبین درباره شخص استاد جاوید و سمینارهای ایشان بررسی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا تصمیم گیری راحت‌تری داشته باشید.

پکیج آموزشی ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان برای همه اقشار جامعه که در بازه سنی ۹ سال تا ۹۰ سال هستند مناسب است.

 

 

با تهیه پکیج‌های استاد جاوید از چه امتیازاتی بهره‌مند می‌شوید

زبان انگلیسی را زیر نظریه یک استاد مجرب یاد می‌گیرید

با تهیه پکیج‌های آموزشی بالا زبان انگلیسی را زیر نظر سلطان حافظه ایران یاد می‌گیرید. استاد جاوید بنیان‌گذار آموزش واژگان خارجی بدون فراموشی با روش LWF و IMT است. ایشان به شما کمک می‌کنند تا با متد Substitution Drill نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی را بدون فراموشی یاد بگیرید.

 

پکیج رازهای مگو در یادگیری زبان انگلیسی

حتماً می‌دانید که زبان انگلیسی زبان بین‌المللی است. شما برای ورود به حوزه‌های آموزشی و علمی / تجارت و کسب و کار استفاده / فناوری / حضور در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به زبان انگلیسی احتیاج دارید. اکثر زبان آموزان دغدغه این موضوع را دارند که آیا هوش، استعداد و آی کیو آن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی خوب است یا نه! استاد جاوید در این محصول به شما کمک می‌کند تا همه موانع یا بهانه‌هایی که در مسیر یادگیری زبان‌های خارجه برای خودتان خلق کرده‌اید را بر طرف کنید. پکیج دانلودی سمینار آموزشی ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان شامل موارد زیر می‌شود:

دلایل یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، نقش زبان انگلیسی در کار و زندگی، ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی و انتخاب پر اهمیت‌ترین مهارت متناسب با شخصیت شما، نحوه یادگیری مکالمه بدون گرامر، نحوه برنامه ریزی برای یادگیری و تکنیک‌های مخفی زبان انگلیسی از سرفصل‌های اصلی این سمینار هستند.

در این محصول تکنیک‌های جدید اما کاربردی برای تقویت زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید.

سخنرانی پروفسور قنسولی درباره متد و ترفند استاد جاوید را می‌شنوید.

راه‌های سریع و آسان تقویت مکالمه را از مبتدی تا فوق پیشرفته یاد می‌گیرید.

مراسم رونمایی و اهدای لوح گینس به استاد مرتضی جاوید را تماشا می‌کنید.

این پکیج با اجرای جذاب و شاد حسن ریوندی هم جنبه آموزشی و هم جنبه سرگرم کننده دارد.

افرادی که می‌خواهند یک پکیج آموزشی را تهیه کنند دوست دارند نظر استفاده کنندگان آن پکیج و میزان نتیجه بخش بودن آن را بشنوند؛ به همین علت در این محصول نظرات مخاطبین درباره شخص استاد جاوید و سمینارهای ایشان بررسی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا تصمیم گیری راحت‌تری داشته باشید.

پکیج آموزشی ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان برای همه اقشار جامعه که در بازه سنی ۹ سال تا ۹۰ سال هستند مناسب است.

 

این مهارت را به شکل خود آموز یاد می‌گیرید

زبان آموزانی که ترجیح می‌دهند به جای ثبت نام در آموزشگاه‌های زبان این مهارت را به شکل خودآموز یاد بگیرند یا دوست دارند در کنار آموزش‌هایی که می‌بینند از پکیج‌ها به‌عنوان مکمل آموزشی استفاده کنند، می‌تواند متناسب با سطح آگاهی، نیاز و بودجه‌ای که دارند کامل ترین پکیج آموزش زبان را تهیه کنند.

بهره‌مندی از سیستم پشتیبانی

اگر قصد خرید از محصولات ما را دارید یا بعد از خرید دچار سؤالاتی شده‌اید از پشتیبانی همکاران مجرب ما بهره‌مند می‌شوید.

تلفن مشاوره رایگان

۰۲۱-۲۲۲۶۲۰۲۲

نحوه استفاده از پکیج‌های استاد مرتضی جاوید

قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که پکیج‌های آموزشی به تنهایی نمی‌توانند این مهارت را به شما آموزش دهند. پکیج‌ها مانند کتاب‌ها یا منابع آموزشی دیگر می‌توانند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند و بهتر است به‌صورت ترکیبی استفاده شوند. از لحاظ علمی حافظه تصویری انسان حدوداً ۷۰٪ قوی‌تر از حافظه نوشتاری است؛ پس در کنار پکیج‌ها از فیلم‌ها، موسیقی‌ها، کتاب‌ها و منابع دیگر هم استفاده کنید. با توجه به اینکه پکیج‌ها جنبه مکملی دارند پیشنهاد می‌کنیم روزانه یک بازه زمانی مشخص (به‌عنوان مثال ۲ ساعت) را به آن‌ها اختصاص دهید.

 

چرا انتخاب یک پکیج آموزشی اهمیت زیادی دارد؟

با توجه به اینکه برای تهیه یک پکیج آموزشی باید هزینه پرداخت کنید و حدوداً چندین ماه زمان بگذارید تا مباحث گفته شده در پکیج را یاد بگیرید پس باید این محصولات را به درستی انتخاب کنید. پکیج‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی طراحی می‌شوند پس باید با یک نیازسنجی صحیح آن‌ها را انتخاب کنید تا دقیقاً موضوعاتی که احتیاج دارید را به شما آموزش دهد.

فرض کنید یک بازه زمانی ۶ ماهه را روی پکیج غیراستانداردی زمان می‌گذارید اما کلمات، جملات، قواعد و مباحث اشتباهی را یاد می‌گیرید و هنگامی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید متوجه می‌شوید کسی حرف‌های شما را متوجه نمی‌شود! جالب است بدانید که وقتی موضوعی را به‌صورت اشتباه یاد می‌گیرید و می‌خواهید آن را اصلاح کنید باید مجدداً چندین ماه برای این کار زمان بگذارید.

 

سخن پایانی

اگر قصد دانلود پکیج آموزش زبان انگلیسی را دارید اما سردرگم هستید و نمی‌دانید چه محصولی را تهیه کنید یا به دنبال پکیج آموزش زبان آیلتس یا آزمون‌های دیگر هستید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سعی کردیم نیاز شما را به‌عنوان یک زبان آموز در نظر بگیریم و کمک کنیم تا با یک قیمت مناسب، محصولی را تهیه کنید که نیازتان به زبان انگلیسی را رفع کند.

سؤالات متداول در خصوص خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد جاوید:

خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد جاوید برای چه افرادی مناسب است؟

اگر جزء زبان آموزانی هستید که می‌خواهند زبان انگلیسی را در زمان و سرعت دلخواهشان یاد بگیرند، اگر علاقه‌ای به شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ندارید و می‌خواهید انگلیسی را به‌طور خودآموز یاد بگیرید، اگر به دلیل مشغله‌های کاری یا تحصیلی نمی‌توانید در کلاس حضوری شرکت کنید، اگر در حال حاضر مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستید و می‌خواهید مجدداً این مهارت را زیر نظر استاد با تجربه یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم از پکیج‌های آموزشی استاد مرتضی جاوید استفاده کنید.

آیا خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد جاوید محدودیت سنی دارد؟

خیر، اکثر پکیج‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای رنج سنی ۹ سال تا ۹۰ سال قابل استفاده باشد.

آیا بعد از خرید و دانلود پکیج آموزش زبان جاوید امکان پشتیبانی هم وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید هر زمانی که برایتان سؤال یا ابهامی به وجود آمد از مشاوره رایگان ما از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۲۲۲۶۲۰۲۲ بهره‌مند شوید.