ویژگی های بهترین کلاس زبان انگلیسی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد را به شرکت در کلاس زبان انگلیسی ترغیب می‌کند نقش این زبان در همه زمینه‌ها و مشاغل است. آموزش زبان از اهمیت خاصی بروردار می باشد. هنگامی که شما در کلاس زبان شرکت می‌کنید از مطالعه کتاب، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی‌های انگلیسی بیشتر لذت می‌برید. این زبان به شما می‌آموزد که چگونه با جهان اطرافتان ارتباط برقرار کنید. با حضور در این فضا خواندن دقیق، نوشتن صحیح، واژگان و دستور زبان را به‌خوبی می‌آموزید. سؤال اکثر مردم این است که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم!

زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان گفتاری در جهان است، این زبان در زمینه تجارت بین‌المللی کاربرد دارد، اکثر فیلم‌ها به این زبان هستند، بیشتر محتوای تولید شده در اینترنت به این زبان است، زبان انگلیسی به شما اجازه می‌دهد تا در نقاط مختلف دنیا از آن استفاده کنید، شما با این زبان می‌توانید زبان‌های دیگر را درک کنید و با افرادی که از کشورهای دیگر هستند ارتباط برقرار کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و مزایای یک کلاس زبان انگلیسی خوب را با یکدیگر بررسی کنیم.

بهترین کلاس زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد

ویژگی‌های-بهترین-کلاس-زبان-انگلیسی

افزایش تعداد آموزشگاه‌های زبان انگلیسی باعث شده تا افرادی که قصد شرکت در کلاس زبان را دارند، ندانند که باید چه کلاس، دوره یا آموزشگاهی را انتخاب کنند. یک کلاس زبان خوب باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

• استاد خوب

استاد زبان باید شخصیت جذاب، سبک خاص و لحن خوبی داشته باشد تا شاگردانش با دیدن آن انگیزه بیشتری بگیرند و تلاش کنند تا مانند او پیشرفت کنند.

• هدف مشخص

یک کلاس خوب ابتدا مشخص می‌کند که چه هدفی دارد و قرار است در طول آموزش چه چیزی را دنبال کند. تعیین هدف به شما کمک می‌کند تا بدانید که قرار است دقیقاً چه چیزی را بیاموزید.

• ارتباط میان زندگی و درس

هنگامی که مباحث درسی مرتبط با زندگی روزانه فرد باشد شخص انگیزه بیشتری برای یادگیری آن دارد زیرا می‌داند که می‌تواند از آن مهارت‌ها در خارج از کلاس استفاده کند.

• متکی بر فعالیت زبان آموزان

کلاس زبان باید به‌گونه‌ای باشد که ۲۰٪ از زمان را در اختیار معلم و ۸۰% از زمان را در اختیار زبان آموزان قرار دهد. استاد باید زمان خود را به‌گونه‌ای تنظیم کند که علاوه بر آموزش، زبان آموزان را به صحبت کردن در کلاس ترغیب کند.

• دارای فضای سرگرم‌کننده

یک کلاس زبان انگلیسی خوب فضایی دارد که زبان آموزان در آن احساس راحتی می‌کنند به عبارت دیگر هنگامی که فردی در آن محیط قرار می‌گیرد انرژی زیادی به دست می‌آورد و انگیزه بیشتری برای آموزش پیدا می‌کند.

• یکپارچگی مهارت‌ها

زبان انگلیسی چهار مهارت اصلی دارد که شما باید به‌خوبی روی هر کدام از آن‌ها مسلط شوید. برای موفقیت در یادگیری این مهارت‌ها مدرس باید درباره جنبه‌های مختلف فرهنگ آمریکایی صحبت کند و شما باید با فرهنگ آن تا حدودی آشنا شوید.

• تصحیح سریع اشتباهات

هنگامی که در کلاس زبان انگلیسی شرکت می‌کنید باید اشتباهاتتان سریعاً تصحیح شود تا دوباره آن‌ها را تکرار نکنید.

• استفاده از تجهیزات به‌روز

یک کلاس خوب باید ابزار کاربردی و مدرنی داشته باشد تا زبان آموزان بتوانند با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا این مهارت را یاد بگیرند.

 

یادگیری آنلاین زبان انگلیسی

یادگیری-آنلاین-زبان-انگلیسی

اگر به دلیل برنامه روزانه شلوغی که دارید یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب کرده‌اید پس در ادامه نکاتی را به شما گوشزد می‌کنیم که بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید.

 

· چرایی خود را پیدا کنید

هر کسی که در مسیر یادگیری زبان به موفقیت رسیده توانسته چرایی خود را به درستی شناسایی کند؛ بنابراین شما هم باید قبل از بهترین کلاس زبان انگلیسی تهران از خودتان بپرسید که چرا می‌خواهید در سال ۲۰۲۲ زبان را به‌صورت آنلاین یاد بگیرید! وقتی به این سؤال پاسخ دهید احتمال موفقیت شما بیشتر می‌شود. ساده‌ترین اتفاقی که می‌افتد این است که شما برای کارهایی که انجام می‌دهید دلیل موجهی پیدا می‌کنید؛ به‌عنوان مثال اگر در حالت عادی عادت داشتید فیلم‌های انگلیسی ببینید از این پس با انگیزه یادگیری زبان این فیلم‌ها را می‌بینید حتی تلاش می‌کنید بدون زیرنویس معنی جملات را درک کنید. این اتفاق می‌تواند با آهنگ‌ها، پادکست‌ها، اخبار، مقالات یا پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید هم رخ دهد.

 

·   به زبان انگلیسی عادت کنید

هنگامی که ترجیح می‌دهید در بهترین کلاس زبان در تهران به‌صورت آنلاین شرکت کنید باید ممارست و پیگیری بیشتری داشته باشید. در کلاس آنلاین کسی به‌طور مستقیم بر شما نظارت نمی‌کند و مسئولیت شما به عهده هیچ کس جز خودتان نیست. بهترین کار این است که هر روز برای مدت کوتاهی خودتان را مجبور به یادگیری کنید.

 

مطالعه کنید  اهرم های پرورش حافظه

·   وب سایت‌های آموزشی را دنبال کنید

وب سایت‌های آموزشی بهترین کلاس زبان انگلیسی هستند. نه تنها زبان آموزان غیربومی بلکه انگلیسی زبانان بومی هم از این سایت‌ها استفاده می‌کنند. کاری که باید انجام دهید این است که چند وب سایت انگلیسی که توسط خود بومیان اداره می‌شود را دنبال کنید به‌عنوان مثال:

1. پادکست‌ها یکی از سرگرم‌کننده‌ترین روش‌های آموزشی هستند. آن‌ها گفتگوها و مکالمات متنوعی را در حوزه‌های مختلف دارند برای مثال می‌توانید به The Cracked podcast و the Boing group of podcasts گوش دهید.

2. اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را برای ادامه تحصیل یاد بگیرید به دنبال «وب سایت‌های آموزنده» باشید. CNN، BBC News و Al Jazeera English برای اخبار انگلیسی و مطلع شدن از رویدادهای جاری و وب سایت‌های Popular Science، Popular Mechanics و Scientific American برای آگاهی از اخبار علمی مناسب هستند. اگر هم مقالات کوتاه را ترجیح می‌دهید سایت Wonderopolis را دنبال کنید.

3. سایت‌ها فقط محتوای آموزشی ندارند بلکه تعداد زیادی از آن‌ها جنبه سرگرمی دارند به‌عنوان مثال داستان‌های عجیب و خنده دار یا حقایق واقعی را منتشر می‌کنند. Snopes، Boing و Cracked نمونه بارز چنین سایتی است.

 

·   انگلیسی را با موبایل تمرین کنید

علی رغم اینکه به دنبال بهترین کلاس زبان انگلیسی در تهران (به‌صورت حضوری / مجازی) هستید هرگز ابزارهای کمک آموزشی را نادیده نگیرید. در حال حاضر با یک گوشی موبایل می‌توانید بدون محدودیت به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه‌های مختلفی را روی آن نصب کنید. شما می‌توانید برحسب نیازتان اپلیکیشن‌ها را انتخاب کنید به‌عنوان مثال:

1. اگر قصد به چالش کشیدن مهارت listening خود را دارید اپلیکیشنی را نصب کنید که پادکست‌ها یا داستان‌های جذاب داشته باشد.

2. اگر به دنبال تقویت املا و تلفظ خود هستید برنامه‌هایی را نصب کنید که صرفاً روی این مهارت تمرکز کرده‌اند.

 

·    با سایر زبان آموزان ارتباط برقرار کنید

فکر می‌کنید چند زبان آموز انگلیسی در اینترنت هستند؟ میلیون‌ها نفر. در حال حاضر در هر شهر یا کشور افراد زیادی هستند که انگلیسی را به‌صورت آنلاین یاد می‌گیرند. فقط کافی است وارد این جمع‌ها شوید و دوست پیدا کنید. اکثر سایت‌ها بخشی به‌عنوان انجمن دارند. شما می‌توانید در این انجمن‌ها عضو شوید و امکان دسترسی به سایر اعضا را داشته باشید. اگر این کار برای شما مقدور نیست، می‌توانید با کاربرانی که در رسانه‌های اجتماعی اعم از Instagram, Twitter, Facebook, Pinterest و Tumblr حضور دارند ارتباط برقرار کنید. شبکه‌های اجتماعی کاربران فعالی دارند که معمولاً به دنبال چنین ارتباطاتی هستند.

 

·    از فیلم و موسیقی آنلاین لذت ببرید

شاید بتوان اروپا و آمریکای شمالی را بزرگ‌ترین صادر کننده سرگرمی‌های انگلیسی دانست. بیشتر فیلم‌ها یا موسیقی‌هایی که ساخته می‌شوند به زبان انگلیسی هستند و در سراسر جهان علاقه‌مندان بی‌شماری دارند. شما هم می‌توانید به جمع این علاقه‌مندان اضافه شوید. بعد از اینکه بهترین کلاس انگلیسی را برای خودتان انتخاب کردید سعی کنید خارج از تایم کلاس با تماشای فیلم‌ها یا گوش دادن به موسیقی‌ها چیزهای بیشتری یاد بگیرید.

فیلم: اگر شما هم یکی از شهروندانی هستید که عاشق تلویزیون است پس می‌توانید از همین راه، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. سایت‌های زیادی هستند که فیلم‌ها، سریال‌ها، موزیک ویدئوها و کلیپ‌های مختلفی را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند.

موسیقی: اگر می‌خواهید به موسیقی گوش دهید، فضای مجازی این بخش را به‌طور کامل پوشش داده است. اپلیکیشن‌هایی مانند Pandora or Spotify موسیقی‌های انگلیسی متنوعی را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر به پادکست علاقه دارید نرم‌افزار castbox را پیشنهاد می‌کنیم.

اخبار: و در آخر اگر به دنبال سرگرم‌کننده تر کردن زبان انگلیسی هستید، می‌توانید اخبار مربوط به حوزه‌های مورد علاقه‌تان را دنبال کنید.

  •  

مزایای کلاس زبان انگلیسی آنلاین

مزایای-کلاس-زبان-انگلیسی-آنلاین

کرونا علی‌رغم اینکه چیزهای منفی زیادی به دنبال داشت اما اتفاقات مثبتی را هم رقم زد به‌عنوان مثال این فرصت را در اختیار همه ما قرار داد تا برای یادگیری و تقویت مهارت‌هایی که دوست داریم وقت بیشتری بگذاریم.

افرادی که به دنبال تقویت زبانشان هستند همیشه درگیر سؤالاتی مانند چگونه این کار را انجام دهم _ چه زمانی آن را شروع کنم با چه کسی آن را ادامه دهم، هستند اما فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا فضای جدیدی را برای آموزش به وجود آورده‌اند. امروزه مردم می‌توانند به‌صورت آنلاین و مجازی این مهارت را یاد بگیرند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی را  افراد می‌توانند با استفاده از دوره‌های مکتوب، صوتی یا تصویری این مهارت را از طریق اینترنت بیاموزند. از مهم‌ترین مزایای کلاس زبان انگلیسی آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• انعطاف پذیری بالا

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای این کلاس‌ها انعطاف پذیری زیاد آن‌ها است. اصلاً مهم نیست که از نظر جغرافیایی کجا هستید شما می‌توانید در هر کلاسی که دوست دارید به‌صورت آنلاین شرکت کنید و برای این کار به تجهیزات بسیار ساده‌ای از جمله رایانه _ لپ تاپ _ تبلت _ موبایل و اینترنت احتیاج دارید. شما می‌توانید در هر روز و ساعتی که برایتان مناسب است هر تعداد درسی که می‌خواهید را انتخاب کنید و زمان مطالعه و آموزشتان را بر اساس زمان بندی حرفه‌ای یا شخصی‌تان تنظیم کنید.

مطالعه کنید  چگونه با یادگیری زبان درآمد خود را چند برابر کنیم؟

• هزینه مقرون به‌صرفه

کلاس زبان انگلیسی آنلاین معمولاً ارزان‌تر از کلاس‌های واقعی در یک آموزشگاه زبان است. شما می‌توانید با شرکت در این کلاس‌ها پول بیشتری پس انداز کنید و هزینه‌ای را بابت رفت و آمد به آنجا نپردازید. وسایل آموزشی نیز در این کلاس‌ها اغلب ارزان‌تر هستند و گاهی اوقات می‌توانید از آن‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید.

• تنوع دوره‌های آموزشی

شما می‌توانید بر اساس هدفی که در ذهنتان دارید از دوره‌های زبان انگلیسی مختلفی استفاده کنید. استاد جاوید با تنوع بسیار خوبی مباحث مختلف زبان انگلیسی را به‌صورت آنلاین آموزش داده است به‌عنوان مثال می‌توانید قبل از سفر با کمک این محصولات زبانتان را تقویت کنید یا برای شرکت در یک آزمون مهارت‌هایتان را بسنجید.

• سازگاری با محیط زیست

یادگیری آنلاین در مقایسه با یادگیری سنتی سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد فقط کافی است تصور کنید که دیگر به آموزشگاه نمی‌روید و با این کار تا حدی از میزان آلودگی جلوگیری می‌کنید.

• قابلیت ضبط کلاس

کلاس زبان انگلیسی آنلاین معمولاً به‌طور خودکار ضبط می‌شود بنابراین می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید آن‌ها را تماشا کنید. اکثر دوره‌های آنلاین ۲۴ ساعته در دسترس هستند و همراه با خود فیلم یا پادکست آموزشی دارند که یادگیری زبان انگلیسی را راحت‌تر می‌کند.

• نظم و انضباط شخصی

برای همه ما پیش آمده که هنگام مطالعه یا خواندن یک درس دوست نداریم تلویزیون و موبایلمان را خاموش کنیم و تمرکزمان را روی درسمان بگذاریم با این حال زمانی که در یک کلاس آنلاین شرکت می‌کنیم باید در زمان آموزش تمرکز بیشتری داشته باشیم.

• اعتماد به نفس

تا به حال برای شما هم پیش آمده هنگام ورود به یک کلاس جدید از حضور در میان افراد غریبه خجالت بکشید! کلاس زبان انگلیسی آنلاین این ویژگی را ندارد و شما می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتری در آن حاضر شوید. اگر به دنبال تقویت مهارت زبان انگلیسی‌تان برای ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید این کلاس‌ها یک راه عالی برای آموختن اطلاعات لازم هنگام ورود شما به این فضا هستند.

• تمرکز

کلاس زبان انگلیسی آنلاین تا حد زیادی به تمرکز شما کمک می‌کند. علی‌رغم اینکه مطالعه در کلاس درس می‌تواند سرگرم کننده باشد اما عوامل متعددی برای حواس پرتی وجود دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به‌سختی روی مباحث آموزشی تمرکز می‌کنید و هنگامی که در محاصره دوستانتان قرار می‌گیرید دیگر به درس اهمیتی نمی‌دهید یادگیری آنلاین انگلیسی یک گزینه مناسب برای شما است.

• راحتی

اکثر مردم دوست دارند در خانه خودشان مهارت‌های مختلف را یاد بگیرند و با هر ظاهری که هستند و در هر شرایطی که قرار دارند بدون نگرانی این کار را انجام دهند. کلاس آنلاین این امکان را به شما می‌دهد تا در هر شرایط و موقعیتی که هستید آموزشتان را دنبال کنید.

• سرعت بالا

وقتی که زبان انگلیسی را به‌صورت آنلاین مطالعه می‌کنید روی یادگیری‌تان کنترل بیشتری دارید. شما می‌توانید از میان صدها دوره آموزشی مختلف هر دوره‌ای که دوست دارید را انتخاب کنید. بر خلاف آموزش سنتی که مبتنی بر کلاس حضوری بود وقتی در کلاس آنلاین شرکت می‌کنید، می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی این مهارت را یاد بگیرید و دیگر خودتان را با دوستان و همکلاسی‌هایتان که در سطح بالاتر یا پایین‌تر از شما هستند مقایسه نکنید.

• تمرکز بیشتر روی نیازهایتان

شما می‌توانید بر اساس نوع مهارتی که قصد یادگیری و تقویت آن را دارید مانند واژگان، دستور زبان، نوشتن، صحبت کردن یا گوش دادن نوع آموزشتان را انتخاب کنید. آموزش‌های آنلاین تنوع زیادی دارند و راه حل‌های مختلفی را پیش روی زبان آموزان قرار می‌دهند. شما می‌توانید با تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، نصب اپلیکیشن‌های مختلف یا خرید پکیج کلاس زبان انگلیسی این مهارت را بیاموزید.

• ساده‌تر کردن زندگی تحصیلی

هنگامی که به‌صورت آنلاین درس می‌خوانید دیگر نگران حمل یک کوله بار سنگین از کتاب‌های درسی نیستید. تمام پیشرفت‌های آموزشی شما به‌صورت آنلاین ذخیره می‌شود و می‌توانید با هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این آموزش‌ها قابلیت ردیابی و تجزیه و تحلیل پیشرفته دارند و شما می‌توانید به‌آسانی بفهمید که تا چه حد پیشرفت کرده‌اید و باید مابقی تمرکزتان را روی کدام بخش‌ها بگذارید.

خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی

رایج‌ترین اشتباهات هنگام یادگیری زبان انگلیسی

هنگامی که در بهترین کلاس زبان انگلیسی در تهران یا سایر کلاس‌های مجازی ثبت نام می‌کنیم ناخواسته دچار اشتباهاتی می‌شویم که از رایج‌ترین‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.     اشتباهات گرامری

حذف موضوع: حتماً در بهترین کلاس زبان انگلیسی انلاین به شما گفتند که در زبان انگلیسی ما نمی‌توانیم موضوع جمله را حذف کنیم و موضوع همیشه باید قبل از فعل بیان شود.

 استفاده از حروف اضافه: یکی از مواردی که باعث سردرگمی اکثر زبان آموزان می‌شود استفاده از حروف اضافه است. حروف اضافه با توجه به هر جمله‌ای فرق می‌کنند پس باید به‌دقت آن‌ها را تشخیص دهیم و از آن‌ها استفاده کنیم.

مطالعه کنید  چرا در یادگیری زبان انگلیسی نا موفقیم ؟

 صفت: حتماً با شرکت در بهترین کلاس زبان فهمیدید که زبان انگلیسی انعطاف پذیری بالایی دارد و به شما اجازه می‌دهد قبل یا بعد از اسم از صفت استفاده کنید اما استفاده به هنگام از آن گاهی اوقات افراد را دچار مشکل می‌کند.

 حروف صدادار: زبان انگلیسی تعداد زیادی صامت و مصوت دارد، این امر باعث شده تا اکثر زبان آموزان هنگام تلفظ کلمات دچار مشکل شوند.

اسم‌های جمعی: این ها اسم‌هایی هستند که “مفرد” عمل می‌کنند اما به بیش از یک چیز اشاره دارند. یک خانواده یا گروه از بیش از یک نفر تشکیل شده است اما مانند یک واحد در جملات عمل می‌کند.

قید در مقابل صفت: زبان آموزان انگلیسی توسط بسیاری از انگلیسی زبانان بومی گیج می‌شوند. آن‌ها اکثر اوقات قیدها و صفت‌ها را با هم قاطی می‌کنند. Well یک قید است و good یک صفت است.

SVO Word Order : SVO Word Order یعنی ترتیب کلمه. در زبان انگلیسی ترتیب به‌صورت “موضوع – فعل – مفعول” است. در انگلیسی بر خلاف بسیاری از زبان‌های دیگر، موضوع همیشه ضروری است.

ضمایر: مخلوط کردن «he» و « she» یکی دیگر از اشتباهات رایج زبان آموزان انگلیسی است. برخی از زبان‌ها مانند ژاپنی در این زمینه تفاوتی قائل نمی‌شوند.

“S”: هنگام استفاده از سوم شخص مفرد (he, she, it)، همیشه یک s را به انتهای فعل اضافه کنید. “s” اغلب توسط زبان آموزان انگلیسی حذف می‌شود!

Don’t: در زبان انگلیسی باید “do” و “not” را اضافه کنید تا معنای منفی را منتقل کنید.

آپاستروف‌ها: آپاستروف‌ها در انقباضات یا برای نشان دادن مالکیت استفاده می‌شوند. با این حال آن‌ها با ضمایر ملکی مانند his, her or their استفاده نمی‌شوند.

حروف بزرگ: حروف بزرگ در هر زبانی متفاوت است. در انگلیسی ما در موقعیت‌های زیر با حروف بزرگ می‌نویسیم:

“من” به‌عنوان یک موضوع

حرف اول یک جمله

نام‌های خاص، اسم‌ها و صفت‌های ملی

روزهای هفته، ماه‌ها

 

1.     انگلیسی صحبت نکردن

حتی اگر در بهترین کلاس آموزش زبان انگلیسی در تهران هم ثبت نام کنید باز هم دلایل زیادی برای صحبت نکردن به زبان انگلیسی وجود دارد:

شما در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نمی‌کنید.

شما در کار خود از انگلیسی استفاده نمی‌کنید.

شما زبان انگلیسی بلد نیستید.

هنوز بهترین کلاس انگلیسی را برای خودتان پیدا نکردید.

و…

اما در این شرایط هنوز هم می‌توان انگلیسی صحبت کرد. برای بهبود صحبت کردن خود باید انگلیسی صحبت کنید. این یک حقیقت است و نمی‌توانید از آن فرار کنید.

 

2.     فکر می‌کنید که وقت ندارید

حتماً نیازی نیست در بهترین کلاس زبان در تهران شرکت کنید. آیا روزانه 10 دقیقه وقت دارید که به برنامه رادیویی گوش دهید؟ آیا برای تهیه لیست مواد غذایی و لیست کارهایی که باید انجام دهید وقت دارید؟ آیا گاهی اوقات در اینترنت ویدئو تماشا می‌کنید؟ آیا در طول روز با خود (با صدای بلند یا در ذهن خود) صحبت می‌کنید؟ شما می‌توانید هر یک از این کارها را به زبان انگلیسی انجام دهید، فقط همین.

 

3.     عدم برنامه ریزی

مشکل رایج اکثر زبان آموزان این است که برنامه ریزی درستی برای یادگیری ندارند. در ادامه ما یک برنامه پیشنهادی به شما می‌دهیم. شما می‌توانید از این برنامه ایده بگیرید و برای خودتان برنامه‌های دیگری بسازید.

صبح هنگام رفتن به محل کار به اخبار روز گوش دهید.

در طول ناهار، 5 تا 10 دقیقه را صرف خواندن مقالات ساده کنید.

در طول فعالیت‌های روزانه خود به زبان انگلیسی نت بردارید.

اگر عصرها بیکار هستید بهترین کلاس مکالمه زبان انگلیسی در تهران یا شهرتان را پیدا کنید. با این کار به طور متمرکزتری مطالعه خواهید کرد.

در راه بازگشت به خانه با صدای بلند حرف بزنید و افکارتان را به زبان آورید.

 

کلام آخر

کلاس زبان انگلیسی آنلاین مزایای بی‌شمار و متنوعی دارد که در این مقاله به‌طور کامل آن‌ها را با یکدیگر بررسی کردیم. هدف شما نقش زیادی در انتخاب معلم انگلیسی ایده آلتان دارد. شما باید قبل از هر چیز دلایلی که باعث شروع به مطالعه‌تان شده را مشخص کنید و تصمیم بگیرید که می‌خواهید این زبان را توسط استادی که زبان انگلیسی، زبان بومی آن است آموزش ببینید یا به دنبال استادی هستید که زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دومش آموخته است!

 

سؤالات متداول ویژگی های کلاس زبان انگلیسی :

یک کلاس زبان انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

استاد خوب – هدف مشخص – ارتباط مباحث آموزشی با زندگی فردی – تمرکز بر فعالیت زبان آموزان – فضای سرگرم کننده – یکپارچگی مهارت‌ها – تصحیح سریع اشتباهات – استفاده از تجهیزات روز

کلاس زبان انگلیسی آنلاین چه مزایایی دارد؟

انعطاف پذیری بالا – هزینه مقرون به‌صرفه – تنوع دوره‌های آموزشی – سازگاری با محیط زیست – قابلیت ضبط – نظم و انضباط شخصی – افزایش اعتماد به نفس و تمرکز – احساس راحتی – سرعت بالا – تمرکز روی نیاز زبان آموزان – ساده‌تر کردن زندگی تحصیلی

آیا هزینه شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین نسبت به کلاس‌های حضوری بیشتر است؟

خیر، شما می‌توانید با هزینه بسیار کم‌تری در این کلاس‌ها شرکت کنید حتی لازم نیست برای رفت و آمد هزینه‌ای بپردازید.