چه زمانی باید کودک شروع به یادگیری زبان دوم کند؟

 اینکه چه زمانی باید کودک شروع به یادگیری زبان دوم کند؟  یک سؤال مهم است مخصوصا برای والدینی که انتظار دارند فرزندشان زبان دوم یاد بگیرد اما زمان شروع آن را به درستی نمی دانند. یک بحث مهم این است که آیا با این کار فرزند خود را به سمت پیشرفت سوق می دهند و یا او را بیشتر گیج می کنند؟ اما خبر خوب این است که تاکنون هیچ شواهدی بر علیه یادگیری زبان دوم وجود ندارد و نه تنها ضرر ندارد بلکه فواید بسیار زیادی دارند. 

شما به عنوان والدین مسئول یک کودک باید قبل از هر چیزی دانش خود را درباره ی زبان افزایش دهید تا در آموزش کودک خود دچار مشکل نشوید و خدایی نخواسته آبروتون نره.

زمان شروع به یادگیری زبان دوم در کودک

زمان شروع به یادگیری زبان دوم در کودک

اما چه چوری می شه انقدر سریع سطح زبانت رو رو افزایش بدهید و همزمان بخواهید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود را سریع شروع کنید؟

مهم نیست که در چه زمانی هستید شما با این پکیج آموزش زبان انگلیسی که ما به شما معرفی می کنیم به راحتی می تونید در کمتر از یک ماه مثل بلبل انگلیسی حرف بزنید و دایره لغات خود را افزایش دهید. 

می توانید با کلیک بر روی لینک زیر 400 قالب مکالمه را به خوبی در کمتر از یک ماه یاد بگیرید و در مکالمه هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

👇

پکیج مکالمه استاد مرتضی جاوید 👉 روی این لینک بزن

 

حالا که به خوبی مکالمه خود را ارتقا دادید و در زبان انگلیسی هیچ مشکلی ندارید می توانید الگوی بسیار خوبی برای کودک خود باشید. اکنون بیایید نگاهی به این مقاله بیندازیم و بدانیم که چه زمانی باید کودک شروع به یادگیری زبان دوم کند؟

آماده اید؟

بهترین سن برای یادگیری زبان دوم چه سنی است؟

 قبلا دانشمندان معتقد بودند که کودک قبل از یادگیری زبان دوم باید بر زبان مادری خود تسلط کامل داشته باشد. اما در هر صورت هر چه زودتر یادگیری زبان شروع شود بهتر است و درک و جذب ان هم سریع تر اتفاق می افتد. هر چه انگیزه برای یادگیری بیشتر باشد می توانند بهتر یاد بگیرند و اما اگر این انگیزه باشد ودانش کودک کافی نباشد انگیزه بالا هم کمکی نخواهد کرد. در هر صورت باید مراقب نحوه ی آوزش و زمان آموزش باشید. 

آموزش زبان در یک کلاس درس پر جمعیت چیزی به فرزند شما اضافه نمی کند و تنها آن ها را از زبان زده خواهد کرد. پس بهتر است یک معلم خصوصی و یا یک آموزش درست و حسابی و با اعتماد برای فرزند خود تهیه کنید و در منزل او را آماده کرده و هر وقت به سن مدرسه رسید او را راهی کلاس های زبان کنید.

 

مطالعه کنید  تفاوت یادگیری زبان اول و دوم در چیست؟

شما چه نظری دارید؟