چگونه زبان انگلیسی را فول شویم؟

اگر شما تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اید حتماً قبل از آن درباره این مسیر به‌صورت جدی فکر کرده‌اید. مسلط شدن به زبان انگلیسی کار ساده‌ای نیست اما قطعاً ارزشش را دارد و می‌توانید با یک برنامه هوشمندانه آن را به‌خوبی انجام دهید. هر سفری از یک جایی شروع می‌شود. اگر این مقاله را انتخاب کرده‌اید یعنی به دنبال یک شروع خوب برای فول شدن زبان انگلیسی هستید پس تا انتها با ما همراه باشید تا به تمام سؤالاتتان پاسخ دهیم.

 

چگونه با اعتماد به نفس آموزش زبان انگلیسی را شروع کنیم ؟

فهرست محتوا

مطالعات زیادی درباره نحوه یادگیری زبان انگلیسی انجام شده اما نظرات دانشمندان و زبان شناسان در این زمینه با یکدیگر متفاوت است. بعضی از آن‌ها یک روش را قبول دارند در صورتی که عده‌ای دیگر نظرشان کاملاً متفاوت است. به‌طور کلی عوامل مختلفی مانند مکان، سن، تجربه، مدت زمان صرف شده یا خلاقیت در یادگیری این زبان مؤثر است. ساده‌ترین راه برای شروع به شرح زیر می‌باشد.

سطح تسلط خودتان به زبان انگلیسی را مشخص کنید

اولین قدم برای فول شدن زبان انگلیسی تعیین سطح فعلی‌تان است. شما باید صادق باشید و از خودتان بپرسید که چقدر انگلیسی می‌دانم یا چه چیزهایی را یاد دارم؟ فهمیدن این موضوع خیلی دشوار نیست و به شما کمک می‌کند تا دقیقاً بر اساس سطحی که در آن قرار دارید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید.

  • مبتدیان باید عبارات ساده و رایج‌تر، افعال پایه، زمان‌های دستور زبان ساده، نحوه بیان اطلاعات، نحوه نوشتن یا گفتار جملات کوتاه، نحوه تشخیص زمان و تاریخ را بیاموزند.
  • زبان آموزان متوسط همچنان روی اصول اولیه تمرکز دارند اما باید موضوعات پیچیده‌تر و طولانی‌تری را مانند زمان‌های دستوری (مختلط و آینده)، افعال معین و بندها، نحوه برگزاری یک مکالمه کوتاه، چگونگی بیان یا توصیف یک داستان کوتاه یا انگلیسی رایج روزمره را بیاموزند.
  • زبان آموزان پیشرفته با فرض اینکه به افعال و واژگان انگلیسی تسلط کافی دارند باید تمرکزشان را بر تقویت بیشتر ارتباطات بگذارند. این افراد باید افعال و واژگانی که رایج نیستند، گفتار مستقیم در مقابل غیرمستقیم، نحوه استفاده از زمان‌های گرامری، نحوه برقراری یک مکالمه طولانی در زمینه‌های مختلف و اصطلاحات عامیانه انگلیسی را به‌دقت یاد بگیرند.

 

اهدافتان را بنویسید

یادگیری زبان انگلیسی فرایند طولانی است که توصیه می‌شود از همان ابتدا برنامه ریزی خوبی برای آن داشته باشید. از خودتان بپرسید که چرا به دنبال یادگیری سریع زبان انگلیسی هستم؟ آیا به دلایل حرفه‌ای به دنبال یادگیری آن هستم یا برای تحصیل و سرگرمی آن را شروع کرده‌ام! دانستن این دلایل و درک آن‌ها باعث می‌شود تا تمرکز بیشتری روی مطالعه داشته باشید و این کار را به بهترین شکل انجام دهید.

 

 روش یادگیری مدنظرتان را انتخاب کنید

بعد از تعیین اهداف باید روش یادگیری و فول شدن زبان انگلیسی را انتخاب کنید. معمولاً زبان آموزان در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی یا کلاس‌های حضوری شرکت می‌کنند و بعضی از آن‌ها روش‌های خود آموز را ترجیح می‌دهند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که هدف، زمان و بودجه شما تعیین کننده آن‌ها است. بر اساس تحقیقات انجام شده روش‌هایی که ترکیبی از موارد بالا است نه تنها به پیشرفت زبان آموزان کمک می‌کند بلکه برای آن‌ها سرگرم کننده تر و جذاب‌تر است.

 

منابع معتبر را پیدا کنید

کتاب‌ها، وب سایت‌های آنلاین، برنامه‌های دیجیتال، پادکست، موسیقی، فیلم و کتاب‌های متفرقه، پکیج‌ آموزشی زبان انگلیسی بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی هستند. شما باید منابع متنوعی را برای یادگیری انتخاب کنید تا هر زمان که تشخیص دادید منبعی برای شما مفید نیست آن را کنار بگذارید و سریعاً منبع دیگری را جایگزینش کنید.

 

بدون ترس شروع کنید

آخرین قدم این است که از یادگیری به هیچ عنوان نترسید. اولین قدم‌ها تأثیر خیلی زیادی در مسیر یادگیری دارند. نقشه‌ای که برای یادگیری ترسیم می‌کنید باید دقیق و مشخص باشد و شما را نسبت به پیشرفت در آینده مطمئن کند. هنگام یادگیری زبان انگلیسی از اشتباه کردن نترسید و از هر فرصتی برای درک بهتر زبان استفاده کنید، اشتباهاتتان را بنویسید، مطالعه کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا دیگر آن خطاها را مرتکب نشوید.

مطالعه کنید  یادگیری آسان زبان انگلیسی

 

ساده‌ترین راه برای فول شدن زبان انگلیسی

آیا تا به حال جمله “the shortest distance between two points is a straight line” را شنیده‌اید! این جمله بدان معناست که سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای رسیدن از یک مکان به مکان دیگر خط مستقیم است؛ بنابراین برای فول شدن زبان انگلیسی باید خط مستقیم را پیدا کنید. زبان آموزان همیشه به دنبال راه‌های سریع برای تسلط بر زبان هستند. از لحاظ علمی ۳ روش برای یادگیری انگلیسی وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 فول شدن زبان انگلیسی با تکنیک کلاس درس

زبان آموزانی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی از صفر هستند و در کلاس آموزشی ثبت نام می‌کنند با تکنیک‌های کلاسی قواعد گرامری، واژگان، املا، پایه و اساس زبان را یاد می‌گیرند. از لحاظ علمی شما برای صحبت کردن باید دانش اولیه یک زبان را بدانید. بر اساس مطالعات انجام شده یادگیری زبان انگلیسی شبیه به ساختن است. شما با دانستن اصول اولیه می‌توانید جمله “I walked to school” را بسازید و به‌تدریج آن را بسط و گسترش دهید.

 روش یادگیری صحیح

  • برای یادگیری با این تکنیک به «ساختار» احتیاج دارید و بهتر است به‌صورت حضوری در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید. اگر تمایلی به انجام این کار ندارید یک معلم خصوصی پیدا کنید که تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشد. به‌طور کلی در این تکنیک باید فرد ماهری در کنارتان باشد تا زمانی که اشتباهی مرتکب می‌شوید آن را اصلاح کند.
  • چند کتاب درسی خوب برای گرامر و واژگان تهیه کنید. با کمک این کتاب‌ها می‌توانید در زمان‌های مطالعه روی یک موضوع خاص تمرکز کنید.
  • منابع آنلاین را آزمایش و بهترین‌های آن را انتخاب کنید.
  • هر روز زمانی را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهید.
  • به خودتان اجازه ندهید مواردی که قبلاً یاد گرفته‌اید را فراموش کنید. مرور یادداشت‌های قدیمی، اطلاعات خوانده شده را در حافظه‌تان زنده می‌کند و در طولانی مدت باعث ماندگاری بیشتر آن‌ها می‌شود.

این تکنیک برای چه افرادی مناسب است

  • افرادی که در فضای کلاس، درس را بهتر یاد می‌گیرند.
  • افرادی که در سطح مبتدی هستند.
  • افرادی که می‌خواهند زبان انگلیسی را عمیقاً بفهمند و فقط به دنبال صحبت کردن به این زبان نیستند.
  • افرادی که ترجیح می‌دهند تمام طول روز با زبان انگلیسی درگیر باشند و به‌طور روزانه این زبان را مطالعه کنند.
  • افرادی که می‌خواهند با تسلط کافی به واژگان و گرامر زبان، شروع کننده مکالمه خوبی باشند.
  • افرادی که یادگیری با یک ساختار منظم و مشخص را دوست دارند.

 

 فول شدن زبان انگلیسی با تکنیک غوطه‌وری

به احاطه کامل توسط چیزی «روش غوطه‌وری یا طبیعی» گفته می‌شود. یک نوزاد را فرض کنید. نوزاد بدون دانستن هیچ کلمه‌ای به دنیا می‌آید و بلافاصله با زبان عجیبی احاطه می‌شود، به‌تدریج با گوش دادن به این زبان و تماشای افراد دیگر کلمات مختلف را یاد می‌گیرد و می‌تواند این کلمات را در کنار یکدیگر قرار دهد و به آن زبان صحبت کند.

به همین دلیل است که به این روش غوطه‌وری یا روش طبیعی گفته می‌شود زیرا زبان آموزان می‌توانند خیلی راحت‌تر آن را بیاموزند. افرادی که این تکنیک را انتخاب می‌کنند باید همیشه خودشان را با زبان انگلیسی احاطه کنند. این روش نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب است بلکه به شما کمک می‌کند تا مانند یک انگلیسی زبان بومی فکر کنید.

این تکنیک نحوه عملکرد مغز را تغییر می‌دهد و آن را شبیه مغز یک انگلیسی زبان واقعی می‌کند. بر اساس مطالعات انجام شده اگر فردی یک ساعت در روز زبان انگلیسی بخواند بعد از گذشت مدتی آن را درک می‌کند اما نمی‌تواند به‌آسانی به سطح درک یک انگلیسی زبان بومی برسد!

 

 روش صحیح یادگیری

برای یادگیری با این روش باید خودتان را با زبان انگلیسی احاطه کنید. اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنید نیمی از راه را رفته‌اید اما اگر چنین شرایطی ندارید می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • در تلفن، رسانه‌های اجتماعی یا هر وب سایتی که فعالیت دارید به‌طور منظم از زبان انگلیسی استفاده کنید.
  • گروه‌هایی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.
  • با افراد انگلیسی زبان معاشرت کنید.
  • فیلم‌ها و سریال‌ها را به زبان انگلیسی تماشا کنید حتی اگر نمی‌توانید بعضی از کلمات آن‌ها را متوجه شوید.
  • اخبار و رادیو را به زبان انگلیسی گوش دهید.
  • مجله و روزنامه‌های انگلیسی را بخوانید.

·        این تکنیک برای چه افرادی مناسب است

  • افرادی که از طریق گوش دادن و صحبت کردن زبان انگلیسی را بهتر یاد می‌گیرند.
  • افرادی که دوست دارند هر چه سریع‌تر به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند.
  • افرادی که در حفظ قواعد گرامری مشکل دارند.
  • افرادی که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنند.
مطالعه کنید  ضرب المثل های مهم انگلیسی درباره غذا

 

فول شدن زبان انگلیسی با تکنیک دوگانه

بعضی از افراد دوست دارند ترکیبی از دو روش قبلی را انجام دهند یعنی ابتدا زبان انگلیسی را با شرکت در کلاس شروع کنند و با تکنیک غوطه‌وری مهارت‌هایشان را ارتقا دهند. بر اساس تحقیقات انجام شده این تکنیک می‌تواند مؤثر باشد اما زمان مشخصی برای انتقال از تکنیک اول به تکنیک دوم وجود ندارد.

 روش صحیح یادگیری

این تکنیک برای زبان آموزان سطح متوسط مناسب است. اگر احساس می‌کنید، می‌توانید علی رغم حضور در کلاس زبان آن را به زندگی روزمره‌تان وارد کنید پس حتماً این روش مناسب شما است فقط دقت کنید که:

  • از خودتان بیش از حد کار نکشید. همان طور که زمان‌هایی را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص می‌دهید باید زمان‌هایی را هم برای استراحتتان هم تعیین کنید. مطالعه طولانی مدت می‌تواند به یادگیری آسیب بزند.
  • سعی کنید در روند یادگیری تعادل ایجاد کنید به‌عنوان مثال صبح‌ها یک موضوعی را یاد بگیرید و شب‌ها را به یک موضوع دیگر اختصاص دهید.
  • هر هفته با یک دوست انگلیسی زبان ملاقات کنید. حتی اگر معلم خصوصی دارید یا در کلاس حضوری شرکت می‌کنید بازهم یک دوست داشته باشید تا در مواقع بیکاری با آن انگلیسی تمرین کنید.

·        این تکنیک برای چه افرادی مناسب است

  • افرادی که در سطح متوسط و پیشرفته هستند.
  • افرادی که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می‌کنند.
  • افرادی که در حال گذراندن دوره‌های زبان هستند.
  • افرادی که زبان را در محیط کلاس به‌خوبی یاد می‌گیرند اما باز هم به دنبال روش‌های دیگر برای تقویت مهارت speaking هستند.
  • افرادی که زمان کافی برای استفاده از هر دو تکنیک را دارند.
  • افرادی که به دنبال پیشرفت سریع‌تر هستند.

 

6 روش مؤثر و نتیجه بخش در فرایند یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری بهتر زبان می‌توانید از تکنیک‌های زیر کمک بگیرید:

1- کارهایی که دوست دارید را به زبان انگلیسی انجام دهید

بهترین راه فول شدن زبان انگلیسی این است که به‌طور منظم با آن درگیر باشید و انگیزه‌تان را بالا نگه دارید. بعضی از افراد مطالعه زبان انگلیسی را بیشتر از هر چیزی دوست دارند اما اکثر افراد علایق دیگری دارند. با خودتان فکر کنید که از انجام چه کاری بیش از حد لذت می‌برید سپس به دنبال راهکارهایی باشید تا آن کار را به زبان انگلیسی انجام دهید به‌عنوان مثال:

  • آیا ورزش گروهی را دوست دارید؟ در این صورت می‌توانید به یک گروه ورزشی انگلیسی زبان بپیوندید.
  • آیا از بازی‌های ویدئویی لذت می‌برید؟ در حال حاضر بازی‌های ویدئویی مختلفی وجود دارند که در عین سرگرمی، زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند؛ پس می‌توانید با کنسول یا گوشی موبایل این بازی‌ها را انجام دهید و خودتان را در معرض زبان قرار دهید.
  • آیا از انجام کارهایی مانند بافندگی _ موسیقی _ یوگا یا مجسمه سازی لذت می‌برید؟ در این صورت می‌توانید به یک گروه انگلیسی زبان که این سرگرمی‌ها را انجام می‌دهند بپیوندید و آموزش زبان انگلیسی را با این کارها ادغام کنید.

 

2- به‌منظور فول شدن زبان انگلیسی با رسانه‌های مختلف در تعامل باشید

یکی از بهترین راه‌های فول شدن زبان انگلیسی تعامل مستمر با رسانه‌های انگلیسی است. امروزه به لطف پیشرفت اینترنت و تکنولوژی زبان آموزان می‌توانند به‌صورت آنلاین این مهارت را در هر زمان و مکانی یاد بگیرند به‌عنوان مثال:

  • شما می‌توانید بر اساس علایقی که دارید پادکست‌های انگلیسی را انتخاب کنید و با گوش دادن به آن‌ها خودتان را به چالش بکشید.
  • می‌توانید روزنامه‌ها و مجلات انگلیسی زبان را به‌صورت آنلاین مطالعه کنید.
  • مطالعه کتاب بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است. شما می‌توانید کتاب مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و زمان‌های بیکاری‌تان را به خواندن آن اختصاص دهید.
  • امروزه پیدا کردن یک سریال یا فیلم انگلیسی کار بسیار آسانی است. شما می‌توانید این فیلم‌ها را بدون زیرنویس تماشا کنید و مهارت زبانتان را به چالش بکشید.

 

3- برای فول شدن زبان انگلیسی فقط بر دستور زبان تمرکز نکنید و کلمات و عبارات را هم یاد بگیرید

بعضی از اساتید معتقد هستند که گرامر نسبت به دیگر بخش‌های زبان مهم‌تر است در صورتی که بعضی دیگر اعتقاد دارند گرامر بخش کوچک از زبان انگلیسی را تشکیل می‌دهد. گروه دوم می‌دانند که قواعد گرامری مبهم است و فهرست طولانی استثنا دارد همچنین دائماً در حال تغییر است؛ پس معتقدند که زبان آموزان نباید تمام تمرکزشان را روی یادگیری گرامر و دستور زبان بگذارند.

شما می‌توانید هنگام خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی یا تماشا کردن فیلم کلمات و عبارات جدید را یاد بگیرید همچنین می‌توانید فهرستی از کلمات جدید را بنویسید و سعی کنید هنگام صحبت کردن یا نوشتن از آن‌ها استفاده کنید.

 

4-  تایم مشخصی از روزتان را به مطالعه زبان اختصاص دهید

اکثر متخصصان زبان معتقدند زمانی یک فرد می‌تواند زبان انگلیسی را یاد بگیرد که به‌طور منظم آن را مطالعه کند حتی اگر ۵ یا ۱۰ دقیقه در روز باشد. معمولاً ذهن چیزهای جدید را سریع‌تر فراموش می‌کند به همین علت داشتن یک برنامه منظم می‌تواند از فراموشی زبان جلوگیری کند. لازم نیست که حتماً دو یا چهار ساعت از روزتان را به مطالعه اختصاص دهید بلکه این زمان می‌تواند فقط ۱۰ دقیقه در صبح باشد تا به‌تدریج تبدیل به یک عادت شود.

مطالعه کنید  چگونه با یادگیری زبان درآمد خود را چند برابر کنیم؟

 

5- به نحوه استفاده از زبان انگلیسی فکر کنید

  • اگر به دنبال فول شدن زبان انگلیسی هستید حتماً به سخنرانی‌های طولانی هم گوش می‌دهید پس باید یادداشت‌برداری صحیح را یاد بگیرید.
  • اگر زبان را برای سفر کردن، می‌خوانید حتماً به کلمات و عبارات جدید در موقعیت‌های مختلف احتیاج دارید.
  • اگر می‌خواهید به‌صورت تلفنی تجارت کنید باید چگونه صحبت کردن با یک شخص انگلیسی زبان و متقاعد کردن او را یاد بگیرید.

به‌طور کلی هرکدام از این موقعیت‌ها به مهارت کم‌تر یا بیشتر listening، reading، writing و speaking احتیاج دارند پس باید این موضوع را به‌درستی تشخیص دهید.

 

6-  از آموزش لذت ببرید

سخت‌ترین مرحله در فول شدن زبان انگلیسی «غلبه بر ترس» است. بسیاری از ما در زبان خودمان باهوش هستیم اما هنگام یادگیری زبان اعتماد به نفسمان را از دست می‌دهیم، خجالت می‌کشید، فکر می‌کنیم دیگران ما را قضاوت می‌کنند یا اشتباهاتمان از نظر آن‌ها خجالت‌آور است! همیشه به یاد داشته باشید که یادگیری زبان باید سرگرم کننده باشد. یادگیری این مهارت فرصت‌های هیجان انگیز و ارزشمندی را به وجود می‌آورد پس با لذت و سرگرمی آن را یاد بگیرید.

 

با کمک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی را سریع‌تر از هر زمانی تجربه کنید

برای شروع یادگیری سریع زبان انگلیسی از این راه بهتر است به‌صورت زیر عمل کنید:

  • بر اساس علایق شخصیتان اپلیکیشن‌ها را انتخاب کنید: بهترین راه برای یادگیری زبان این است که علایقتان را جدی بگیرید. اگر عاشق بازی‌های ویدیویی هستید پس اپلیکیشنی را انتخاب کنید که در قالب بازی زبان را به شما بیاموزد. اگر به موسیقی علاقه دارید اپلیکیشنی را انتخاب کنید که زبان انگلیسی با این تکنیک به شما یاد بدهد.
  • از اوقات فراغتتان بهینه استفاده کنید: مهم‌ترین مزیت اپلیکیشن‌های آموزشی این است که به شما اجازه می‌دهند در طول روز علی رغم مشغله‌های فراوانتان باز هم زمان خیلی کوتاهی را به آموزش اختصاص دهید و در عین لذت بردن از اوقات فراغتتان این مهارت را یاد بگیرید.
  • یک عادت جدید به وجود آورید: سعی کنید هر روز زمان کوتاهی را به یادگیری زبان اختصاص دهید. مهم‌ترین قدم در ایجاد یک عادت «ثبات» است. سعی کنید با انتخاب برنامه‌های مختلف خودتان را به چالش بکشید به‌عنوان مثال حساب اینستاگرامتان را انگلیسی کنید و بالاجبار هم که شده با آن کار کنید.
  • اپلیکیشن‌ها را به‌عنوان یک ابزار تکمیلی در نظر بگیرید: اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی یک ابزار تکمیلی هستند که هیچ‌گاه جای آموزش‌های اصولی را نمی‌گیرند. این برنامه‌ها می‌توانند واژگان، مکالمه، نوشتن یا گرامر شما را تقویت کنند و باعث سریع‌تر شدن روند یادگیری‌تان شوند.

 

4 مزیت یادگیری فول شدن زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن

اگر دوست دارید زبان انگلیسی را در قالب سرگرمی و بازی یاد بگیرید اپلیکیشن‌های زیادی هستند که با چنین هدفی طراحی شده‌اند.

  • اپلیکیشن‌ها بسیار آسان و سریع هستند.
  • این برنامه‌ها یک منبع خوب برای زمان‌هایی می‌باشند که در اتوبوس هستید، قهوه می‌نوشید، در کافی‌شاپ نشسته‌اید یا منتظر یک جلسه کاری هستید.
  • اپلیکیشن‌ها اکثراً رایگان هستند و با هزینه‌های بسیار پایین خدمات آموزشی مختلفی را در اختیارتان می‌گذارند.
  • بیشتر این برنامه‌ها قابلیت انفرادی یا تعاملی بودن را دارند. شما می‌توانید از دوستانتان بخواهید تا در قالب یک مسابقه جذاب با شما رقابت کنند.‌

 

کلام آخر

اگر شما جزء افرادی هستید که مشغله زیادی در زندگی دارند نگران نباشید زیرا در این مقاله تکنیک‌هایی را بررسی کردیم که می‌توانید خیلی راحت با کمک آن‌ها زبان انگلیسی را یاد بگیرید. اکثر زبان آموزان هدف مشترکی دارند. آن‌ها می‌خواهند خیلی سریع به زبان انگلیسی مسلط شوند. شرط اصلی فول شدن زبان انگلیسی «تمرین» است. یادگیری تلفظ صحیح زبان مانند ورزش یا یادگیری یک ساز به مطالعه و تمرین زیاد احتیاج دارد.

 

سؤالات متداول در رابطه با فول شدن زبان انگلیسی

برای فول شدن زبان انگلیسی چه کار کنیم؟

 میزان تسلطی که به زبان انگلیسی دارید را مشخص کنید.  اهدافتان را بنویسید.  روش یادگیری که دوست دارید را انتخاب کنید.  منابع معتبر آموزشی را پیدا کنید.  بدون ترس یادگیری را شروع کنید.

برای فول شدن زبان انگلیسی چند تکنیک وجود دارد؟

 ثبت نام در کلاس آموزشی  استفاده از تکنیک غوطه‌وری  انتخاب تکنیک دوگانه

فول شدن زبان انگلیسی از طریق اپلیکیشن چه مزایایی دارد؟

 اپلیکیشن‌ها سریع و آسان هستند.  این برنامه‌ها محدودیت زمانی و مکانی ندارند.  اغلب اپلیکیشن‌ها رایگان هستند و خدمات خوبی را در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهند.  این برنامه‌ها می‌توانند به‌صورت انفرادی یا تعاملی باشند.