معرفی پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی

همه ما می‌دانیم «کتاب» یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی در خانه است که جنبه سرگرمی دارد و می‌تواند یک مهارت خاص را به شما بیاموزد.  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان علاوه بر اینکه به زبان ساده‌ای نوشته شده‌اند برای همه قابل درک و جالب‌اند؛ به همین علت اگر نمی‌دانید باید چه کتابی را برای خودتان انتخاب کنید به لیست کتاب‌هایی که در این مقاله بررسی می‌کنیم نگاه کوتاهی بیندازید.

نقش کتاب های آموزشی در میزان یادگیری زبان انگلیسی کاملاً واضح است. این منابع آموزشی:

  • چهار مهارت reading، listening، writing و speaking را به‌طور کامل آموزش می‌دهند.
  • ساختارهای پیچیده گرامری را در قالب مکالمات و تمرین‌های مختلف توضیح می‌دهند.
  • زبان آموزان را با اصطلاحات و لغات کاربردی و رایج زبان انگلیسی آشنا می‌کنند.
  • لهجه‌های مختلف را یاد می‌دهند.
  • با تمرین‌های متنوع کمک می‌کنند تا فرآیند یادگیری زبان آموزان عمیق‌تر شود.
  • با تصاویر جذاب فرآیند یادگیری را زیباتر می‌کنند.
  • از معتبرترین منابع روز دنیا استفاده می‌کنند به‌عنوان مثال مطالب درج شده در بخش reading اکثراً از به‌روزترین اخبار روز دنیا هستند.

با این حال مشکلی که اغلب زبان آموزان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند انتخاب بهترین کتاب آموزشی از میان انبوه کتاب های منتشر شده است اما نگران نباشید؛ زیرا در ادامه این مقاله پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

کتاب های پرفروش زبان انگلیسی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

سؤالی که اکثر زبان آموزان می‌پرسند این است که چه کتابی برای ما مناسب‌تر است؟ در حقیقت پاسخ مشخصی برای این سؤال وجود ندارد زیرا هر فردی سلیقه خاص خودش را دارد؛ بعضی‌ها کتاب‌های تاریخی را دوست دارند اما برخی دیگر کتاب‌های عاشقانه یا علمی تخیلی را ترجیح می‌دهند. در این قسمت پرفروش ترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را در سه دسته مختلف بررسی می‌کنیم.

  1. کتاب های اصلی: اکثر این کتاب‌ها به توضیح ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی و مباحث vocabulary، grammar و pronunciation می‌پردازند. کتاب های اصلی سطح بندی مشخصی دارند و معمولاً توسط آموزشگاه‌های زبان انتخاب می‌شوند.
  2. کتاب های مرجع: این دسته از کتاب‌ها نه تنها در دوران آموزشی بلکه بعد از پایان آن هم کاربرد دارند و زبان آموزان می‌توانند هر موقع به مشکلی برخورد کردند به آن‌ها مراجعه کنند.
  3. کتاب های تکمیلی: این گروه از کتاب‌ها بر اساس نیاز زبان آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در صورتی که آن‌ها بخواهند مهارتی را در خودشان تقویت کنند یا تمرین بیشتری داشته باشند، می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده محبوب‌ترین و پرفروش ترین کتاب های زبان انگلیسی به شرح زیر هستند.

  • New Headway _ Oxford

این مجموعه یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزش انگلیسی در جهان است که تأکید اصلی آن روی گرامر می‌باشد و زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از آن استفاده کنند. سری چهارم این کتاب ویدئوهای آموزشی دارد که به یادگیری زبان آموزان کمک بیشتری می‌کند.

  • American English File _ Oxford

این کتاب ۶ سطح دارد و در هر سطح لغت، تلفظ، گرامر، موضوعات جذاب و تمرینات متنوعی را مطرح کرده است. موضوعی که کتاب American English File را از دیگر کتاب‌ها متمایز کرده داشتن یک وب سایت خلاقانه است که آزمون‌های آنلاین و محتواهای اضافی را در اختیار زبان آموزان می‌گذارد.

  • Four Corners _ Cambridge

اگر از خواندن گرامر فراری هستید حتماً این کتاب را تهیه کنید زیرا تأکید اصلی آن روی گرامر است و با دیدگاه communicative مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی را توضیح می‌دهد. کتاب Four Corners علاوه بر اینکه برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است همراه خود بازی‌های زبانی، ویدئو و نرم‌افزارهای جانبی دارد که فرایند یادگیری را سرگرم کننده تر می‌کند.

  • Practical English Usage _ Oxford

یکی از کتاب های پرفروش زبان انگلیسی در بخش گرامر (Practical English Usage (Oxford است. وجه تمایز این کتاب نسبت به کتاب های دیگر این است که به‌صورت درس به درس مبحث گرامر را بررسی نمی‌کند بلکه حکم یک کتاب مرجع را دارد و شما می‌توانید نکات گرامری، اشتباهات رایج و مثال‌های مختلف را در آن مطالعه کنید.

  •  Oxford Advanced Learners Dictionary

یکی از کتاب های ضروری که هر زبان آموزی به آن احتیاج دارد «دیکشنری» است. این دیکشنری علاوه بر اینکه لغات مختلفی را به شما معرفی می‌کند نقش دستوری، تلفظ، اصطلاحات، ترکیبات پرکاربرد و مثال‌های متنوعی را همراه با آن‌ها می‌آورد تا شما به‌طور کامل یک لغت را درک کنید.

  • Open Forum _ Oxford

این مجموعه برای تقویت مهارت listening و speaking مناسب است. زبان آموزان مبتدی تا پیشرفته می‌توانند با کمک محتوای Open Forum دو مهارت گفته شده را در خودشان تقویت کنند. این اثر برای افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی هستند بسیار مفید است.

  •  Longman Academic Writing Series _ Pearson

اگر به دنبال یادگیری نگارش آکادمیک زبان انگلیسی هستید این کتاب بهترین فرصت است که در آن متون و ساختارهای دشوار زبان را یاد بگیرید. این کتاب پنج جلد دارد و در هر جلد موضوعات زیر را بررسی می‌کند:

  1. بررسی جمله و پاراگراف
  2. بررسی پاراگراف
  3. بررسی پاراگراف و انشا
  4. بررسی انشا
  5. بررسی مقالات تحقیقی
مطالعه کنید  چرا برخی افراد احساس تنهایی نمی کنند؟

 

  • Practice Makes Perfect: English Conversation – Mc Graw Hill

هدف اصلی این کتاب آموزش مکالمه روان و طبیعی انگلیسی است. در هر بخش تمرینات مختلفی آورده شده که هر کدام به شکلی شما را تشویق می‌کنند تا مکالمات شخصی خودتان را بسازید. در اینجا شما از گرامر دوری می‌کنید و صرفاً به دنبال بهبود مکالماتتان هستید.

  • Top Notch

هنگام بررسی پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین کتاب هایی که به آن برمی خوریم Top Notch است. این کتاب ۴ جلد دارد که زبان آموزان مشتاق را از مرحله A1 به B1 می‌رساند. زبان آموزانی که به دنبال رسیدن به سطح C1 هستند، می‌توانند بعد از مطالعه کتاب قبلی کتاب Summit را بخوانند.

  • Interchange

این کتاب توسط مؤسسات زیادی تدریس می‌شود و شعار آن “تجربه یک یادگیری بهتر” است. زبان آموزان با کمک Interchange می‌توانند speaking را به خوبی یاد بگیرند، دستور زبان را بیاموزند، با موضوعات به روز دنیای واقعی آشنا شوند، فعالیت‌ها و تمرین‌های مختلفی را برای بهبود مهارت شنیداری انجام دهند، تلفظ صحیح کلمات را بیاموزند، به‌صورت آنلاین تمرین کنند و از فایل‌های صوتی و تصویری استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب کتاب Interchange این است روش تدریسش «دانشجو محور» هست.

  • American English File

هنگام معرفی کتاب های پرفروش زبان انگلیسی کتاب American English File جایگاه ویژه‌ای دارد. این کتاب شش جلدی برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده و در هر جلد زبان آموزان کتاب آموزشی و کتاب کار، فایل‌های ویدئویی، صوتی و نرم افزار آموزشی مخصوص به خودشان را دارند. آن‌ها می‌توانند علاوه بر مطالعه فیزیکی کتاب به‌صورت آنلاین هم این مهارت را یاد بگیرند. اگر شما به دنبال کتابی هستید که به‌صورت خود خوان کاربرد داشته باشد پیشنهاد ما به شما American English File است. از نقاط قوت این اثر می‌توان به پوشش دادن مباحث آموزشی از سطح مبتدی تا پیشرفته، آموزش صحیح واژگان _ تلفظ و دستور زبان، محتوای جدید و جذاب، ویدئوهای آموزشی، داشتن تمرین آنلاین، بانک واژگان، تمرین‌های مختلف و تأکید بر تلفظ و مکالمه صحیح اشاره کرد.

  • Headway

بررسی یکپارچه موضوعات جذاب، تمرین‌های شفاف و مطالب انگیزشی این کتاب باعث شده تا یکی از پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی باشد. این اثر در بازار ایران وجود دارد و در ۶ سطح مختلف تنظیم شده است. هر سطح آن تمرینات و فایل‌های جداگانه‌ای دارد. با Headway دیگر نگران یادگیری چهار مهارت اصلی زبان نیستید و از مطالعه‌اش خسته نمی‌شوید.

  • Connect

اگر به دنبال کتابی برای تقویت مهارت‌های زبان نوجوانان هستید حتماً به Connect سری بزنید. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این اثر شده موضوعات پرطرفداری است که بررسی می‌کند. کتاب Connect برای تکمیل آموزش‌هایش کتاب کمک درسی، فیلم و مطالب آموزشی جانبی دارد. با مطالعه این اثر زبان آموزان مهارت گفتاری خودشان را بهبود می‌بخشند، نقاط قوت و ضعفشان را شناسایی می‌کنند، دستور زبان را یاد می‌گیرند، واژگان را به‌درستی می‌آموزند و پروژه‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

  •  Four Corners

این اثر در چهار سطح مختلف برای زبان آموزان مبتدی متوسط و پیشرفته با هدف بهبود مکالمات جوانان و بزرگسالان به چاپ رسیده است و واژگان و اصطلاحات مختلفی را بررسی می‌کند. Four Corners می‌خواهد زبان آموزان با اعتماد به نفس بالایی صحبت کنند به همین علت درس‌های آن به سطح استاندارد آموزشی اروپا نزدیک است.

  • Passages

اگر می‌خواهید چهار مهارت اصلی زبان را در خودتان تقویت کنید پس حتماً این کتاب را در لیست مطالعاتتان قرار دهید. ویژگی متمایز کننده این اثر این است که مطالب آموزش داده در بخش‌های قبلی را هر بار خلاصه می‌کند به همین علت زبان آموزان می‌توانند با پیش زمینه بهتری موضوعات جدید را یاد بگیرند.

  • Viewpoint

اگر می‌خواهید مکالمه را از طریق ایده‌های جذاب یاد بگیرید پس حتماً این کتاب را مطالعه کنید. این اثر که تا سطح پیشرفته موجود است برای نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده می‌باشد.

  • Touchstone

کتاب Touchstone به دنبال آموزش مکالمات به‌صورت طبیعی است و از قدیمی‌ترین کتاب های آموزش زبان به شمار می‌رود. با کمک این مجموعه شما می‌توانید زبان انگلیسی را در سطح مقدماتی و متوسط یاد بگیرید.

  • English Result

یکی از منابع معروف دانشگاه آکسفورد «English Result» است. این کتاب در دسته کتاب های خودآموز قرار می‌گیرد و برای تقویت تلفظ و مکالمه کاربرد دارد همچنین می‌توانید با کمک آن دایره لغات و گرامرتان را ارتقا دهید.

  • Cutting Edge

هنگام بررسی کتاب های پرفروش زبان انگلیسی در نهایت به کتاب معروف Cutting Edge برمی خوریم. این کتاب با تمرکز بر چهار مهارت اصلی زبان، دایره لغات، مکالمه و گرامر از سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارد.

مطالعه کنید  آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع

 

بررسی پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در بخش گرامر

  • English Grammar: Understanding the Basics

اگر در زمینه مباحث transitive، intransitive، demonstrative یا interrogative گیج شده‌اید این کتاب برای شما بسیار مناسب است؛ زیرا دستور زبان انگلیسی را گام به گام توضیح می‌دهد. زبان آموزانی که دوست دارند خیلی سریع به سطح پیشرفته برسند حتماً این کتاب را مطالعه کنند.

  • English Grammar in Use

این کتاب یکی از  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی است که برای مطالعه در خانه توصیه می‌شود. کتاب English Grammar in Use مباحث گرامری را به زبان بسیار ساده همراه با مثال و تمرین‌های فراوان توضیح می‌دهد و زبان آموزان می‌توانند در انتهای کتاب برای سنجش خودشان آزمون دهند.

 

  • Practical English Usage

Practical English Usage بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی است زیرا توضیحات و مثال‌های مختلفی دارد. یک مشکل رایج اکثر کتاب‌های آموزش دستور زبان این است که اطلاعات بسیار زیادی را به خواننده می‌دهند و علی رغم اینکه توسط افراد مشهور و برجسته نوشته می‌شوند مشکلات زبان آموزان را رفع نمی‌کنند؛ اما این کتاب در طول ۴۰ سال گذشته جزء یکی از بهترین کتاب‌های آموزش گرامر بوده و هر سال نسبت به سال گذشته بهتر شده است. Practical English Usage منبع خوبی برای زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته هست.

 

تحلیل  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در بخش واژگان

  • Oxford Advanced Learner’s Dictionary

یکی از دلایل شهرت دانشگاه آکسفورد به خاطر تهیه بزرگ‌ترین لغتنامه انگلیسی است. در این کتاب کاربردی‌ترین کلمات کشورهای انگلیسی زبان نوشته شده و زبان آموزانی که آن را مطالعه می‌کنند، می‌توانند ۸۰ تا ۹۰ درصد مطالب نوشته شده در روزنامه‌ها، وب سایت‌ها یا مکالمات انگلیسی را به‌راحتی درک کنند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید این کتاب برای شما بسیار مناسب است حتی می‌توانید نسخه نرم افزاری آن را روی گوشی موبایلتان نصب کنید.

 

  • English Collocations in Use

یکی از عواملی که باعث شده یادگیری لغات جدید دشوار به نظر برسد این است که شما علاوه بر لغت باید معنی، تلفظ، املا و نحوه کاربرد آن در جملات را به‌دقت به ذهن بسپارید. دانشگاه کمبریج برای اینکه زبان آموزان بتوانند زبان انگلیسی را به شکل طبیعی صحبت کنند مطالعات بسیار زیادی داشته و این کتاب یکی از  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی است که می‌تواند به شما جملات و عبارات زیادی را بیاموزد.

 

  • English Vocabulary Builder

یکی از تکنیک‌های مؤثر در یادگیری سریع زبان انگلیسی «استفاده از تصاویر» است؛ زیرا بخش بزرگی از مغز اطلاعات بصری را پردازش می‌کند. کتاب‌های زیادی وجود دارند که با این تکنیک لغات را آموزش می‌دهند و English Vocabulary Builder (DK English for Everyone) گزینه خوبی برای زبان آموزان بزرگسال است.

 

آشنایی با  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در بخش تلفظ و صحبت کردن

  • Ship or Sheep

این کتاب جزء پرفروش ترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی است که توسط کمبریج منتشر شده و می‌تواند تلفظ کلمات و جملات انگلیسی را به شکل طبیعی و واضحی به شما آموزش دهد. ساختار این کتاب به گونه‌ای است که برای خواندنش مجبور نیستید از ابتدا شروع کنید، هر بخش از آن روی یک صدای خاص تمرکز دارد و دیالوگ‌ها، بازی‌ها و تمرین‌های مختلفی را دارد که می‌توانید با معلم یا دوستانتان آن‌ها را انجام دهید.

 

  • English Conversation

اگر می‌خواهید هنگام مکالمه با افراد دیگر مضطرب نشوید «English Conversation» بهترین کتاب پرفروش آموزش زبان انگلیسی مکالمه است. این کتاب توسط «مک گرو هیل» نوشته شده و عبارات و اصطلاحات رایج را از طریق توضیحات و تمرین‌های مختلف آموزش می‌دهد. این تمرینات برای موقعیت‌های مختلفی مانند بیان خواسته‌ها و نیازها، ابراز عقاید، ابراز علاقه، روایت یک داستان یا معرفی خود و دیگران کاربرد دارد.

 

بررسی  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در ژانرهای مختلف

کتاب‌هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌شوند در دو دسته قرار می‌گیرند؛ دسته اول کتاب‌های آموزشی هستند که لغات، تلفظ و شیوه صحبت کردن را به ما می‌آموزند و دسته دوم کتاب عمومی در ژانرهای مختلف هستند که مطالعه آن‌ها در عین لذت بخش بودن می‌تواند برای افراد آموزنده باشد. برخی از کتاب‌هایی که در دسته دوم قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

 

  • Leaving Time by Jodi Picoult

این کتاب ژانر هیجان انگیزی دارد و روایتگر داستان دختر ۱۳ ساله‌ای است که به دنبال مادرش می‌گردد و برای این کار از یک کارآگاه و روان شناس کمک می‌گیرد. در طول داستان پرسش و پاسخ‌های زیادی مطرح می‌شود. شاید ابتدا فکر کنید درک این کتاب بر روی شما دشوار است اما برای زبان آموزان سطح پیشرفته توصیه می‌شود.

 

  • Three by Ted Dekker

فرض کنید در حال رانندگی با ماشین هستید و تلفنتان زنگ می‌زند و فردی که پشت خط است، می‌گوید فقط ۳ دقیقه فرصت دارید تا اعتراف کنید در غیر این صورت ماشین منفجر می‌شود! این داستان هیجان انگیز مخاطبان زیادی دارد اما خواندنش کمی دشوار است.

مطالعه کنید  ترمزهای غیبت

 

  • Mr. Mercedes by Stephen King

استیون کینگ یکی از نویسندگان شناخته شده در زمینه داستان‌های ترسناک است که مطالعه کتاب‌هایش برای افرادی که می‌خواهند مهارت speaking تقویت کنند بسیار خوب است. در این کتاب داستان پلیس بازنشسته‌ای روایت می‌شود که می‌خواهد مردی را از کشتن هزاران نفر بازدارد.

 

  • Until the End of Time by Danielle Steel

زبان بسیار ساده این کتاب باعث شده تا زبان آموزان سطح متوسط به‌راحتی از عهده مطالعه آن برآیند. این کتاب داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که معتقد هستند عشق همیشه ماندگار است و حتی مرگ هم نمی‌تواند آن را نابود کند. در این کتاب از کلمات زیادی استفاده شده و جزء یکی از پر مخاطب‌ترین کتاب‌های انگلیسی در ژانر عاشقانه است.

 

  • Harry Potter and the Sorcerer’s Stone by J.K. Rowling

اگر به دنبال  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی پس حتماً به فیلم یا کتاب هری پاتر هم سری بزنید. این کتاب برای زبان آموزان جوان و بزرگسال نوشته شده، قلم ساده و روانی دارد و برای افرادی که در حال یادگیری انگلیسی بریتانیایی هستند و به ژانر فانتزی علاقه دارند مناسب است.

 

  • The Martian by Andy Weir

این اثر داستان اولین انسان و فضانوردی که روی سیاره مریخ راه می‌رود را روایت می‌کند. این فضانورد فکر می‌کند مرده و از بقیه جهان جدا شده اما به کمک هوش و مهارتش راهی برای بازگشت به خانه پیدا می‌کند. کتاب The Martian by Andy Weir کلمات و اصطلاحات متنوعی دارد اما درصد دیالوگ‌های آن کم‌تر است.

 

  • The Atlantis Gene by A.G. Riddle

ژن آتلانتیس یک داستان علمی تخیلی است که به دلیل داشتن اصطلاحات علمی کمی دشوار به نظر می‌رسد اما داستان بسیار جذابی دارد. در این کتاب دانشمندان رازی را کشف می‌کنند که از آغاز بشریت وجود داشته و این افراد موظفند آن را از دست سازمان بسیار خطرناکی مخفی نگه دارند.

 

  • The Cinderella Murder by Mary Higgins Clark

اگر به داستان‌های مرموز علاقه دارید این کتاب قطعاً برای شما جذاب هست؛ زیرا درباره پرونده‌های قدیمی و حل نشده می‌باشد و این بار داستان زن مرده‌ای را روایت می‌کند که یک کفش او دقیقاً مانند سیندرلا گم شده است.

 

  •  The Girl with All the Gifts by M. R. Carey

این کتاب درباره دختر جوانی است که هدایای ویژه‌ای دارد اما این هدایا او را خوشحال نمی‌کنند؛ در حقیقت او مانند یک حیوان آزمایشگاهی مورد تحقیق قرار گرفته است. این کتاب به زمان حال نوشته شده و روایتگر داستان بسیار عجیبی است.

 

  • Ender’s Game by Orson Scott Card

نوجوانانی که به  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی و فیلم‌های علمی تخیلی علاقه دارند قطعاً جذب این کتاب می‌شوند. این اثر درباره کودکانی است که در جوانی وارد ارتش می‌شوند و در میان آن‌ها پسر با هوشی وجود دارد که می‌تواند دشمنان بیگانه را شکست دهد. موضوع این کتاب درباره دولت و ارتش است به همین علت واژگان زیاد و بسیار متنوعی دارد.

  • Outliers by Malcolm Gladwell

این کتاب برای زبان آموزانی خوب است که به دنبال کتاب‌های غیرداستانی می‌گردند. تا به حال فکر کرده‌اید که چه چیزی باعث موفقیت یک فرد می‌شود؟ اکثر مردم فکر می‌کنند هوش و شخصیت فرد اهمیت دارد اما مالکوم گلدون معتقد است که نقش محیط بیشتر است. خواندن این کتاب به زبان آموزان پیشرفته‌ای که به دنبال یادگیری کلمات و عبارات مرتبط با حوزه روان‌شناسی هستند توصیه می‌شود.

  •  The Wright Brothers by David McCullough

این کتاب بیوگرافی دو برادری است که اولین هواپیما را می‌سازند. قلم این کتاب بسیار زیبا است و به دلیل توصیفات عالی و واژه‌های متنوع و بسیار زیادش برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب است.

 

جمع بندی

اصلی‌ترین ویژگی خواندن  پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی یا کتاب‌های داستانی «افزایش دایره لغات» است. هنگامی که شما واژگان زیادی را بشناسید مکالمات را راحت‌تر درک می‌کنید و بهتر حرف می‌زنید. اگر می‌پرسید چه نوع کتابی را بخوانیم بهتر است ابتدا ژانر مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید سپس بر اساس نویسنده، شخصیت‌های داستان، موضوع و نوع روایت کتابتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال کتاب‌های آموزشی هستید بهتر است دوباره نگاهی به لیست بالا بیندازید و بر اساس آن کتاب مورد نیازتان را انتخاب کنید فقط حواستان باشد که مطالعه باید به‌صورت روزانه انجام شود.

اگر تاکنون مطالعه کتاب‌های انگلیسی برای شما دشوار بوده است، می‌توانید با استفاده از پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته مهارت‌های چهارگانه انگلیسی را خصوصا مهارت خواندن را در خود تقویت کنید.

هدف ما در این مقاله آشنایی با پرفروش ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی جهت یادگیری 504 واژه بود. این مبحث بسیار گسترده است با این حال تلاش کردیم تا مهم‌ترین کتاب هایی که می‌توانید در مسیر یادگیری مطالعه کنید را به بررسی کنید. فراموش نکنید که بهترین کتاب با توجه به هدف و سلیقه شما فرق می‌کند.