معرفی بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

روزهایی که تنها گزینه شما برای بهبود آموزش زبان انگلیسی شرکت در کلاس حضوری بود گذشته است. امروزه راه‌های زیادی برای بهبود این مهارت به وجود آمده که از قابل‌اعتمادترین آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن های آموزش زبان اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی که در هر مکان و زمانی قابل دسترس است را به شما معرفی کنیم. اگر در سطح مبتدی و متوسط هستید یا به تازگی وارد سطح پیشرفته شده‌اید در ادامه با ما همراه باشید.

 

15 برنامه‌ای که بهترین تجربه یادگیری زبان انگلیسی را برای شما به ارمغان می‌آورد

فهرست محتوا

برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

 

در این بخش ما بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی را برای شما پیدا کرده‌ایم. هنگامی که از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید دیگر احساس مطالعه کردن و درس خواندن ندارید بلکه یادگیری زبان را برای خودتان تبدیل به بازی و سرگرمی کرده‌اید.

 

1.    برنامه آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته استاد مرتضی جاوید

اگر به زندگی اطرافیانتان نگاه کنید، می‌بینید که هر کسی از کوچک تا بزرگ مشغله‌های خاص خودش را دارد به همین علت اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند به‌صورت خودآموز و در منزل زبان انگلیسی را یاد بگیرند. وجه تمایز پکیج‌های آموزشی نسبت به بهترین کلاس زبان انگلیسی حضوری این است که شما می‌توانید با توجه به نیازتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید و حتی در اوقات فراغتتان هم از یادگیری لذت ببرید.

این پکیج‌ها پستی و دانلودی هستند. به جرئت می‌توان گفت که در این دوره‌ها چیزی از قلم نیفتاده و شما زبان انگلیسی را به‌طور کامل یاد می‌گیرید. اگر خانه دار یا شاغل هستید صرف نظر از سنی که دارید، می‌توانید برای یادگیری مکالمه انگلیسی در حد رفع نیازهای روزانه یا شرکت در آزمون‌های مهمی مانند GRE، TOLIMO، TELP، EPT، MSRT، TOFEL، IELTS از این فرصت استفاده کنید.

 

2.    Busuu: برنامه آموزش زبان انگلیسی مبتدی

اگر یادگیری زبان را به تازگی شروع کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را امتحان کنید. Busuu بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی است و ترکیبی از تعاملات انسانی و هوش مصنوعی است به همین علت کمک می‌کند تا زبان را سریع‌تر یاد بگیرید. این برنامه کلماتی را به شما آموزش می‌دهد که می‌توانید در موقعیت‌های واقعی از آن‌ها استفاده کنید و مانند یک فرد بومی حرف بزنید. Busuu یکی از معدود برنامه آموزش زبان انگلیسی فارسی‌هایی است که به‌صورت آفلاین قابل استفاده می‌باشد و شما می‌توانید پیشرفتتان را به‌صورت هفتگی ارزیابی کنید.

 

3.    Improve English: برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته بزرگسال

این اپلیکیشن محبوب، بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی را برای افراد غیربومی دارد. در Improve English شما با درس‌های کوچکی کلمات جدید، املا، افعال و گرامر زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید. این برنامه مناسب افرادی است که به درک اولیه‌ای از زبان رسیده‌اند و اکنون می‌خواهند دایره لغات، خواندن، نوشتن و صحبت کردنشان را بهبود ببخشند. در اپلیکیشن Improve English بازی‌های تمرینی متنوعی با محتوای عالی طراحی شده و بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی ساده و رایگانی است که می‌توانید دانلود کنید اما برای دسترسی به امکانات بیشتر باید خرید درون برنامه‌ای داشته باشید.

 

4.    Sentence Master Pro: برنامه آموزش زبان انگلیسی اندروید – آیفون – آیپد

بهترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی

 

در این بازی به کاربر تعدادی کلمه داده می‌شود تا در یک تایم برنامه ریزی شده یک جمله کامل بسازد. Sentence Master Pro ۵ سطح مختلف دارد و جذاب‌ترین ویژگی‌اش نسبت به سایر برنامه‌ها این است که لغات جدید را در «زمینه» به زبان آموزان می‌آموزد.

مطالعه کنید  نگرشت را عوض کن تا آرامش بیابی!

5.    Memrise: بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

اگر به دنبال بهبود زبان انگلیسی خودتان هستید، می‌توانید با کمک این برنامه سرگرم کننده، آسان و اعتیاد آور این کار را انجام دهید. در روزهای اول شما با Memrise واژگان کاربردی، عبارات مفید و دستور زبان را یاد می‌گیرید تا بتوانید صحبت کنید. این برنامه دروسی تحت عنوان «یادگیری با محلی‌ها» دارد که تجربه متفاوتی را برای شما رقم می‌زند. طراحی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی Memrise به‌گونه‌ای است که زبان آموزان مبتدی می‌توانند در سریع‌ترین زمان و با اطمینان بالا شروع به مکالمه کنند.

 

6.    Rosetta Stone: برنامه آموزش زبان انگلیسی به روش ساده

این برنامه سعی دارد زبان انگلیسی را به روشی که در کودکی برای یادگیری زبان مادری استفاده کرده‌ایم آموزش دهد. در Rosetta Stone شما می‌توانید در جلسات آموزشی اختیاری شرکت کنید و از ویژگی پخش زنده‌اش بهره‌مند شوید.

 

7.    LearnEnglish Grammar: بهترین نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی در زمینه گرامر

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های آموزش گرامر زبان انگلیسی و دستور زبان هستید پیشنهاد می‌کنیم LearnEnglish Grammar را امتحان کنید. این برنامه نکات گرامری را در ۱۲ مبحث جداگانه بررسی می‌کند و برای زبان آموزان در تمام سطوح مناسب است.

 

8.    LingoDeer: برنامه آموزش زبان انگلیسی از پایه

بهترین برنامه های آموزش زبان انگلیسی

 

این برنامه یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در خانه به صورت حرفه ای است که این مهارت را با روشی ساختار یافته و مبتنی بر تعامل آموزش می‌دهد و شما می‌توانید در خانه و به‌صورت خودآموز درس‌ها و تمرین‌های آن را انجام دهید و به‌تدریج اصطلاحات کاربردی و ساختارهای زبانی را بیاموزید. LingoDeer موضوعات روزمره را بررسی می‌کند و هدفش آشنایی تدریجی شما با زبان انگلیسی است. ویژگی جذاب این اپلیکیشن این است که اکثر زبان‌های آسیایی و اروپایی را پوشش می‌دهد. اگر به دنبال یک برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هستید، می‌توانید LingoDeer انتخاب کنید. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی در خانه را دارید می‌توانید از قیمت پکیج آموزش زبان انگلیسی مطلع شوید.

 

9.    Beelinguapp: نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رایگان

این برنامه با تمرکز بر خواندن و درک مطلب به دنبال آموزش آنلاین زبان انگلیسی به صورت عمیق است. Beelinguapp برای تمرین خواندن بسیار مناسب هست و مانند یک کتاب صوتی عمل می‌کند.

 

10. Wannalisn: نرم افزار آموزش زبان انگلیسی سریع

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

 

برنامه آموزش زبان زبان انگلیسی Wannalisn بر listening تمرکز دارد. در این برنامه زبان انگلیسی را از طریق کلیپ‌های کوتاه، فیلم‌ها، سریال‌ها و آهنگ محبوب درک کرده و مانند یک فرد بومی صحبت کنید. شما می‌توانید در حین خواندن زبان، تلفظتان را هم بهبود ببخشید. اگر فردی هستید که از رقابت لذت می‌برد پس می‌توانید با Wannalisn امتیاز کسب کنید و در جدول امتیازات جهانی با کاربران دیگر رقابت کنید.

 

11. پکیج آموزش زبان «من CAN» استاد مرتضی جاوید: برنامه آموزش زبان انگلیسی کودک

این پکیج با ویدئوهای آموزشی لغات و کلمات مهم انگلیسی را در قالب متدهای داستانی، موزیک ویدئوهای جذاب و کتاب کار به کودکان آموزش می‌دهد.

 

12. MindSnacks: یک برنامه خوب برای آموزش زبان انگلیسی در بخش واژگان

اگر از مطالعه فهرست طولانی واژگان خسته شده‌اید و به دنبال یک راه متفاوت‌تر برای یادگیری لغات انگلیسی هستید، می‌توانید با کمک این برنامه و بازی‌های سرگرم کننده‌اش فرایند یادگیری را برای خودتان آسان‌تر کنید؛ به‌عنوان مثال در یک بازی تعداد زیادی بادکنک آبی و قرمز وجود دارد و شما باید شباهت میان لغات بادکنک‌های آبی و قرمز پیدا کنید.

 

13. Mosalingua: بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی حرفه ای و تجاری

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

 

مشکل اکثر زبان آموزان این است که وقتی یک کلمه جدید را یاد می‌گیرند بعد از چند روز آن را به یاد نمی‌آورند. این مشکل طبیعی است که گاهی اوقات باعث ناامیدی زبان آموزان می‌شود. شما می‌توانید با کمک این برنامه مخفف شده لغات را یاد بگیرید و قبل از فراموشی دوباره آن‌ها را مرور کنید. اگر به تازگی یادگیری زبان را شروع کرده‌اید و به دنبال یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای حفظ لغات مهم هستید، می‌توانید Mosalingua را امتحان کنید.

 

14. Babbel: برنامه جامع آموزش زبان انگلیسی

یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی که متمرکز بر زندگی واقعی است «Babbel» می‌باشد. هر کدام از دوره‌های این برنامه به درس‌های ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم می‌شود و شما را با مکالمات واقع‌بینانه و تلفظ صحیح آن‌ها آشنا می‌کند. جذابیت Babbel در این است که به شما اجازه می‌دهد درس‌هایی را پیدا کنید که به آن‌ها علاقه دارید یا موضوعات کاربردی مانند سفر یا تجارت را بخوانید که برای زندگی شما مهم هستند.

 

15. English Conversation: برنامه آموزش زبان انگلیسی پیشرفته با بیش از ۵۰۰ دیالوگ

این برنامه نه تنها یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است بلکه تقریباً تمام موضوعات رایج را پوشش می‌دهد و محتواهایش به‌صورت آفلاین در دسترس هست. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در هر موقعیتی زبان انگلیسی را تمرین کنید. عامل اصلی که English Conversation را تبدیل به یک برنامه آموزش زبان انگلیسی کامل کرده داشتن یک فرهنگ لغت داخلی است که به شما اجازه می‌دهد هنگام مواجهه با کلمات ناآشنا معنای آن‌ها را سریعاً جست و جو کنید.

 

پیشنهاد ما برای یادگیری زبان انگلیسی چیست …

نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی

علی رغم اینکه نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در خانه تنوع زیادی دارد اما نمی‌توان مزایای کلاس‌ها و آموزش‌های حضوری را نادیده گرفت. روش‌های خودآموز و مجازی مناسب افرادی است که به دلیل مشغله‌های شخصی یا کاری / محدودیت‌های زمانی یا مکانی امکان شرکت در کلاس‌های اساتید برجسته زبان انگلیسی مانند استاد مرتضی جاوید را ندارند. پیشنهاد ما این است که در صورت داشتن شرایط لازم در کلاس‌های حضوری شرکت کنید تا به‌صورت فعال در روند آموزش مشارکت داشته باشید، از تجربیات افراد دیگر بهره‌مند شوید، با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید، سؤالات ذهنی‌تان را بپرسید و برای یادگیری زبان تنبلی نکنید.

مطالعه کنید  تقویت حافظه تنها با 8 روش عالی در کوتاهترین زمان

 

بهترین پادکست‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی در 2022

پیشنهاد دیگر ما به‌عنوان بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی «پادکست‌ها» هستند. این روزها پادکست‌های زیادی برای زبان آموزان یا انگلیسی زبانان بومی ساخته شده می‌شود. برخی از آن‌ها جنبه آموزشی دارند و واژگان، دستور زبان و نحوه مکالمه به زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند و برخی دیگر حول محور موضوعات عمومی می‌گردند؛ به همین علت هم توانستند گروه‌های سنی مختلف را به سمت خود جذب کنند.

برخی از پادکست‌ها به‌طور اختصاصی برای کودکان ساخته می‌شوند. آن‌ها نه تنها موضوعات جذابی دارند بلکه با ظرافت بیشتری ساخته می‌شوند؛ زیرا می‌خواهند کودکان پر شر و شور را به سمت خود جذب کنند. برخی دیگر هم برای زبان آموزان بزرگسالی که به دنبال تقویت مهارت شنیداری، بهبود تلفظ و لحن هستند طراحی می‌شوند. در ادامه چند پادکست محبوب ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم.

1. Voice of America Learning English

Voice of America Learning English بهترین برنامه آموزش زبان برای یادگیری جملات کوتاه و واژگان است. سرعت این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ها پایین‌تر است به همین علت علاوه بر زبان آموزان پیشرفته، زبان آموزان مبتدی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

2. English as a Second Language Podcast

افرادی که انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم یاد می‌گیرند و می‌خواهند مهارت speaking و listening خود را تقویت کنند، می‌توانند این پادکست ۱۲ قسمتی را مختلف گوش دهند.

3. Better at English

اگر به دنبال بهترین برنامه آموزش زبان مکالمه هستید … را امتحان کنید. این برنامه مکالمات انگلیسی جالبی را پخش می‌کند و مهارت listening شما را به چالش می‌کشد. Better at English فرصت خوبی برای یادگیری اصطلاحات و عبارات عامیانه و واژگان غیررسمی است.

4. The American English Pronunciation podcasts

زبان آموزانی که به دنبال یک برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان در زمینه تلفظ هستند باید برای یک بار هم که شده به The American English Pronunciation podcasts گوش دهند.

5.  The English We Speak

اگر وقت بسیار محدودی دارید و به دنبال بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی مکالمه می‌گردید حتماً The English We Speak را در اولویت قرار دهید. با این برنامه سه دقیقه سرگرم کننده را تجربه خواهید کرد.

6. Luke’s English Podcast

Luke’s English Podcast بهترین برنامه زبان انگلیسی است زیرا شما می‌توانید با این پادکست انگلیسی بریتانیایی را همان‌طور که واقعاً صحبت می‌شود یاد می‌گیرید.

7. English Pod lessons

این پادکست طیف گسترده‌ای از موضوعات و موقعیت‌های مختلف را از مذاکره و معاشرت گرفته تا مصاحبه، جلسات مختلف و سفر را پوشش می‌دهد.

8. All Ears English is an English as a Second Language (ESL) podcast

پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال برنامه آموزش زبان انگلیسی از اول تا آخر هستند All Ears English is an English as a Second Language (ESL) podcast می‌باشد. این برنامه برای زبان آموزان سطح متوسط تا پیشرفته در سراسر نقاط جهان طراحی شده است. All Ears English is an English as a Second Language (ESL) podcast به آموزش واژگان روزمره، اصطلاحات طبیعی، افعال عبارتی و نحوه ایجاد یک مکالمه کوچک می‌پردازد.

10.  Culips English Podcast

گوش-دادن-به-پاکدست-یکی-از-برنامه-های-یادگیری-زبان-است

اگر به دنبال یادگیری مکالمه برای موقعیت‌های روزمره هستید و می‌خواهید آن را به روش انگلیسی زبانان بومی یاد بگیرید حتماً به Culips English Podcast گوش دهید.

11. Learn English grammar in six minutes

این برنامه به بررسی دستور زبان انگلیسی می‌پردازد.

12. Dramas for English language learners from BBC World Service

اگر به دنبال این هستید که قبل از خواب به یک برنامه آموزش زبان رایگان برای مدت کوتاهی گوش دهید Dramas for English language learners from BBC World Service را پیشنهاد می‌کنیم. با این برنامه به مدت ۶ الی ۷ دقیقه داستان‌های کلاسیک و جدیدی را گوش خواهید کرد.

13. 6 Minute Vocabulary by BBC Radio

در Minute Vocabulary by BBC Radio 6 واژگان انگلیسی را تنها در طول شش دقیقه یاد می‌گیرید. شما می‌توانید با کمک … راه‌های مختلف برای توسعه دانش و مهارت واژگانی خود را بیاموزید.

14. Espresso English Podcast

در بخش قبل بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی همراه با هم شناختیم اکنون می‌توانید با اضافه کردن پادکست Espresso English Podcast به اپلیکیشن محبوبتان خیلی راحت و سریع واژگان، اصطلاحات و هر آنچه در زبان انگلیسی وجود دارد و شما به آن نیاز دارید را یاد بگیرید. درس‌های انگلیسی اسپرسو بسیار واضح و کاربردی هستند به همین علت هم یادگیری را سریع‌تر می‌کنند.

پیشنهاد: اگر آدم تنوع طلبی هستید و دوست دارید دائماً به برنامه‌های مختلف گوش دهید پیشنهاد می‌کنیم castbox app را نصب کنید. Castbox بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی است که علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌های دیگر و موضوعات دیگر را از اقتصاد و سیاست گرفته تا روانشناسی و موسیقی را پوشش می‌دهد.

 

فیلم و سریال انگلیسی تماشا کنید

بهترین برنامه یادگیری زبان انگلیسی در خانه «تماشای فیلم و سریال» است به شرطی که طبق دستورالعمل زیر انجام شود.

  • یک دفتر و خودکار بردارید.
  • یک کلیپ یا یک صحنه از فیلم موردعلاقه‌تان که کم‌تر از ۵ دقیقه است را انتخاب کنید.
  • فیلم را بدون زیرنویس پخش کنید. هر کلمه یا عبارتی که متوجه شدید را بنویسید.
  • فیلم را دوباره پخش کنید و یک پاراگراف کوتاه درباره آنچه در طول فیلم اتفاق می‌افتد را بنویسید.
  • فیلم را مجدداً با زیرنویس فارسی پخش کنید. کلمات و پاراگراف‌هایی که نوشتید را با آن مقایسه کنید.
  • یک بار دیگر فیلم را بدون زیرنویس پخش کنید. سعی کنید این بار کلمات و عبارات را به شکلی که درست است درک کنید.
  • دوباره فیلم را پخش کنید و این بار تلاش کنید تا کلمات و عبارات بیشتری را به لیستتان اضافه کنید. (تا این مرحله از فرهنگ لغت استفاده نکنید.)
  • دوباره فیلم را پخش کنید و کلمات جدیدی که باقی مانده را به لیستتان اضافه کنید.
  • بعد از چند بار فیلم را تماشا کردید و کلمات / عبارات جدید را پیدا کردید در صورتی که مبتدی هستید با استفاده از فرهنگ لغت و در صورتی که در سطح متوسط و پیشرفته است با استفاده از اطلاعات قبلی خود معنی لغات را پیدا کنید.
  • حتماً کلمات و عبارات را در قالب متن یاد بگیرید و حداقل یک مثال برای آن‌ها بزنید. این کار کمک می‌کند تا آن‌ها را راحت‌تر به خاطر بسپارید.
مطالعه کنید  پرورش مهارت‌های ذهنی و توانایی کنترل ذهن

بعد از اینکه چند بار این تکنیک را اجرا کنید دشواری آن برایتان کم‌تر می‌شود و از انجام دادنش لذت می‌برید. تماشای فیلم بهترین برنامه آموزش زبان است. این برنامه یادگیری زبان انگلیسی می‌خواهد شما را در بخش‌های زیر به چالش بکشد:

1.     گرامر

وقتی فیلم و سریال تماشا می‌کنید، قواعد گرامری را می‌بینید که معمولاً در کتاب‌های درسی وجود ندارد اما در زندگی واقعی اجرا می‌شوند. این ساختارها کمک می‌کنند تا صحبت کردن شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

2.     صحبت کردن

بعد از تماشای یک فیلم و سریال شما می‌توانید چند عبارت کوتاه را به زبان آورید در نتیجه قدرت مکالمه‌تان بیشتر می‌شود. شما می‌توانید از چیزهایی که یاد گرفتید در مکالمات عادی‌تان استفاده کنید و حداقل حرفی برای گفتن داشته باشید.

3.     نوشتن

شما می‌توانید با چیزهایی که آموختید پاراگراف‌های کوتاهی بنویسید. این پاراگراف می‌توانند مرتبط با فیلم یا غیر مرتبط با آن باشند؛ حتی می‌توانید چند تا از دیالوگ‌های بازیگر محبوبتان را حفظ کنید و آن‌ها را مانند او اجرا کنید.

4.     گوش دادن و خواندن

گوش دادن و خواندن به  طور عجیب و غریبی مهارت انگلیسی شما را تقویت می‌کند. هر چقدر بیشتر بخوانید و بیشتر گوش دهید، چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید، با لغات بیشتر آشنا می‌شوید و الگوهای ساختاری جدیدتری را کشف می‌کنید.

 

از این پس اخبار انگلیسی را دنبال کنید

بعد از پادکست‌ها، اخبار و آهنگ بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته هستند. فرقی نمی‌کند شما در چه سطحی هستید در هر صورت می‌توانید از این دو ابزار برای تقویت مهارت خود استفاده کنید. شاید فکر کنید فقط آمریکا و بریتانیا کانال‌های خبری انگلیسی دارند در صورتی که سایر کشورها از کره و ژاپن گرفته تا هند، فرانسه، آلمان و روسیه کانال‌های خبری انگلیسی زبان دارند.

این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا هر روز و هر ساعت با زبان انگلیسی درگیر باشند. با توجه به اینکه ما در ایران زندگی می‌کنیم در نتیجه کانال خبری انگلیسی نداریم اما می‌توانیم رادیو یا گوشی خود را روی این شبکه‌ها تنظیم کنیم یا حتی وب‌سایت‌های کانال‌های خبری را دنبال کنیم تا مهارت خودمان را به چالش بکشیم.

 

به روز باشید و آهنگ های انگلیسی را گوش کنید

اگر فکر می‌کنید اخبار برای شما جذاب نیستند پس آهنگ‌ها را جایگزین کنید. آهنگ‌ها بهترین برنامه آموزش زبان هستند که در عین سرگرمی جنبه آموزشی هم دارند. شما می‌توانید خواننده‌های محبوبتان را پیدا کنید و با گوش دادن به آهنگ‌های شاد، یادگیری کلمات و عبارات، معانی و حفظ آن‌ها به تدریج دایره لغاتتان را بیشتر کنید و مکالمه‌تان را بهبود ببخشید.

 

کلام آخر

در این مقاله بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی در خانه را با یکدیگر بررسی کردیم اما شما می‌توانید برای یادگیری این مهارت از وب سایت‌های آموزشی، پادکست‌های صوتی، ویدئوهای یوتیوب، فیلم‌ها و سریال‌های زبان اصلی، برنامه آموزش زبان انگلیسی با آهنگ و دوره‌های آموزشی حضوری استفاده کنید تا صفر تا صد زبان انگلیسی را به‌طور کامل یاد بگیرید.

 

سؤالات متداول در رابطه با بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی از نظر شما چیست؟

بهترین برنامه آموزشی برنامه‌ای است که هم به‌صورت حضوری و هم مجازی قابل استفاده باشد. سمینارها و پکیج‌های آموزشی استاد مرتضی جاوید این امکان را به شما می‌دهد تا در صورتی که امکان شرکت به‌صورت حضوری را دارید از این امتیاز بهره‌مند شوید و در صورتی که به دلیل شرایط شخصی‌تان نمی‌توانید به شکل حضوری در این کلاس‌ها شرکت کنید به‌صورت مجازی از پکیج‌های آموزشی بر حسب نیازتان استفاده کنید.

چرا به دنبال استفاده از برنامه آموزش زبان انگلیسی باشیم؟

این برنامه‌ها در هر موقعیتی قابل استفاده هستند و هر فردی فارغ از شرایط سنی، وضعیت مالی، موقعیت مکانی و زمانی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

چگونه می‌توان به برنامه آموزش زبان انگلیسی دسترسی پیدا کرد؟

اکثر این برنامه‌ها قابلیت نصب در گوشی‌های اندروید و آیفون را دارند و شما می‌توانید از طریق اینترنت، اپل اپ استور یا گوگل پلی استور آن‌ها را دانلود کنید.