آموزش زبان دوم به کودکان

آموزش زبان دوم به کودکان

برای یادگیری هر مهارتی باید از دوران کودکی شروع کنیم و البته خیلی از مهارت ها پتانسیل یادگیری در دوران کودکی را ندارند اما زبان انگلسی و یادگیری آن یکی از مهارت هایی است که باید از دوران کودکی یاد گرفته شود. اگر به عنوان والدین یک کودک در حال خواندن مقاله “آموزش زبان دوم به کودکان” هستید پس در نظر داشته باشید که اولین کار شما این باشد که در فکر آموزش و ارتقا زبان دوم کودک خود باشید. اما اینجا در این مقاله دلایل اهمیت آموزش زبان انگلیسی به کودکان را به شما خواهیم گفت و یا اینکه چرا باید کودک شما دو زبانه باشد؟

آموزش زبان دوم کودک

داشتن لهجه ی بهتر:

 

اگر خود شما برای یادگیری زبان انگلیسی دیر اقدام کرده باشید؛ متوجه شده اید که چقدر یادگیری زبان انگلیسی طوری که بتوانید مانند یک انگلیسی زبان صحبت کنید تا چه اندازه مشکل است. و اگر به اشتباه لهجه و تلفظی را به شما یاد داده باشند یادگیری درست آن و حذف یادگیری غلط چقدر سخت است.

اما اگر بتوانید کودک خود را از مان اوان کودکی با لهجه ی درست انگلیسی آشنا کنید؛ کودک شما به راحتی یاد می گیرد که با لهجه ی درست زبان انگلیسی را صحبت کند. بهترین سال برای یادگیری زبان انگلیسی تا حداکثر 15 سالگی است بعد از آن هم می توان برای یادگیری زبان با متدهای درست اقدام کرد.

رعایت قانون 10000 ساعته ی آسان برای آموزش زبان دوم به کودکان

آموزش زبان دوم به کودک

کتاب Outliers توسط مالکوم گلدول نوشته شده است .او مطالعه ای را انجام داد که در آن چگونگی تقویت مهارت در انسان را نشان می دهد. در مطالعه، او قانون 10،000 ساعت را مورد بررسی قرار داد. فرضیه این قانون این است که به طور متوسط 10،000 ساعت تمرین انسان برای دستیابی به مهارت در هر مهارتی لازم است. برای یک کودک پخش کردن این مقدار ساعت در کل زندگیش کار بسیار راحتی است و می تواند به خوبی مهارت های مورد علاقه خود و اللخصوص زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

ذهن آنها هنوز در حال ساختن سازه های آن است:

در 3-4 سال اول است که توانایی یادگیری و نگرش در کودک شکل می گیرد. بنابراین ایده خوبی است که کودک خود را با انگلیسی آشنا کنید در حالی که ساختار مغز هنوز در حال شکل گیری است تا به حداکثر سهولت یادگیری برسد.

کودکان بسیار انعطاف پذیر هستند:

کودکان در سال های اول زندگی خود بسیار انعطاف پذیر هستند. حتی بعد از اینکه زبان مادری به آن آموزش داده شد؛ می توانند به همان راحتی زبان دوم را نیز یاد بگیرند.

کودکان زمان بیشتری برای اخت شدن با زبان انگلیسی دارند:

افراد بزرگسال همیشه یک باری بر دوش خود دارند و مسئولیتی به عهده آن ها هست. اما بچه ها معمولا چیزی برای نگرانی ندارند و این امر به این معناست که کودکان وقت بیشتری برای یادگیری زبان و دیگر مهارت ها دارند.

 

مطالعه کنید  راه های افرایش انگیزش

علاوه بر نکات بالا باید توجه داشت که استفاده از یک پکیج آموزشی خوب به روند یادگیری زبان سرعت می‌بخشد و با خرید پکیج استاد جاوید شما از امکانات بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی بهره‌مند می‌شوید.

 

 

شما چه نظری دارید؟