بهترین راه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مردم غالباً تصور می کنند که کودکان بدون توجه به موقعیتی که در آن قرار دارند؛ به راحتی و بدون تلاش زبان جدیدی را یاد می گیرند. اما آیا واقعاً درست است که مغر کودکان همه چیز را مانند اسفنج در خود جذب می کند؟ بهترین راه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان می تواند کمی گیج کننده باشد اما مطالبی که در ادامه آمده است کاملا علمی است. 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با بهترین راه

 

تحقیقات نشان داده است كه كودكانی که در طولانی مدت در معرض زبان جدید قرار گرفتند یادگیرندگان موفق تری هستند. مانند كودكان مهاجر كه هر روز با زبان جدید احاطه می شوند. در این صورت، کودکان در طولانی مدت می توانند نسبت به بزرگترها بر زبان تسلط بیشتری یابند. 

اما اگر کودکان مدت زمان کوتاهی را در معرض زبان باشند مانند زمانی که به کلاس های زبان می روند؛ کمتر آن موفقیت را کسب خواهند کرد. اما نباید ناامید شد. تنها باید به دنبال راه چاره بود. اینکه بدانیم چکونه می توانیم این تقابل آشکار را توضیح دهیم و سپس آن را حل کنیم. 

محققان استدلال می کنند که کودکان می توانند به صورت ضمنی و بدون تفکر، تامل و تلاش آگاهانه یاد بگیرند. و این نوع یادگیری تنها نیاز به تعداد بالایی ورودی در طولانی مدت دارد. 

با بالا رفتن سن، یادگیری تحلیلی- یعنی یادگیری که نیاز تحلیل و تلاش آگاهانه دارد- قوت می گیرد. در واقع بزرگترها از فرایندهای یادگیری پیشرفته، کارآمد و صریح برای یادگیری استفاده می کنند که به تلاش بیشتری نیاز دارد و همین امر است که یادگیری را برای بزرگسالان سخت‌تر می سازد. 

افراد از همه سنین می‌توانند برای آسان‌تر شدن فرایند یادگیری زبان اقدام به خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی کنند که شخصا توسط استاد جاوید تهیه شده است.

برای آموزش زبان در کودکان کدام نوع یادگیری بهتر است؟

وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی می شود نمی توان گفت تنها از روش تحلیلی استفاده کرد یا از روش ضمنی. بلکه حالت همپوشانی با هم دارند. به همین دلیل باید پرسید که از هر کدام چه مقدار می توان بهره برد.

تحقیقات زیادی در دانشگاه های مختلف صورت گرفته است که نشان می دهد که یادگیری زبان انگلیسی گرچه به روش های مختلف آموزشی بستگی دارد اما روش یادگیرنده در یادگیری مواد یادگیری هم مهم است یعنی حتی کودکان هم ممکن است روشی به سختی بزرگسالان برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنند. درست است که روش یادگیری آن ها متفاوت است اما نمی توان روش آموزشی بزرگسالان را برای کودکان به کار برد. 

بهتر است قبل از آموزش زبان انگلیسی به کودکان، خود شما زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. ما در این مجموعه به شما کمک خواهیم کرد تا در کمترین زمان بتوانید بیشترین یادگیری را داشته باشید. قبل از سر زدن به محصولات نگاهی به برخی از ویدئوهای ما بیاندازید.

بد نیست که نظرات چندی از خریداران محصولات ما در رابطه با آموزش زبان انگلیسی را هم ببینید و بشنوید:

و اما قسمت شگفت انگیز دیدن محصولات ماست که شما می توانید در اینجا از بخشی از آن دیدن فرمائید و در کمترین و سریع ترین زمان آن را خریداری نمائید. 

مطالعه کنید  فواید آموزش زبان دوم به کودکان

شما چه نظری دارید؟