چگونه با یادگیری زبان درآمد خود را چند برابر کنیم؟

راه های افزایش درآمد با زبان انگلیسی

راه های افزایش درآمد با زبان انگلیسی

در درجه اول اگر زبان قوی داشته باشیم مکالمه و درک مطلب را بلد باشید؛ نوشتن نامه و این جور کارها رو بلد باشیم؛ کمی در هزیمه هایمان صرفه جویی می شود. مثلا اگر کار تجاری چیزی داشته باشید؛ برای نوشتن قراردادها قطعا باید کلی پول مترجم دهیم.  به این ترتیب می توانیم صرفه جویی کنیم و از هزینه های خود بکاهیم و می توانیم پولی را ذخیره کنیم که پکیج ما  یعنی آمپول مکالمه و 1000 واژه شگفت انگیز جدید می تواند در این زمینه به شما کمک کند. چگونه با یادگیری زبان درآمد خود را چند برابر کنیم؟ می تواند سؤال مبهمی باشد و خیلی ها معتقد باشند که زبان انگلیسی چندان هم درآمد زا نیست.

 

روش های افزایش درآمد با زبان انگلیسی

روش های افزایش درآمد با زبان انگلیسی

 

زبان انگلیسی چگونه می تواند برای ما درآمد زا باشد؟

افزایش ارتباط و موقعیت های کاری: 

اگر به انگلیسی هم مهارت داشته باشیم می توانیم به جای کانکت شدن با 80 میلیون نفر با حدود یک میلیارد نفر انسان کانت شویم و در سایت های انگلیسی ارتباط برقرار کنیم و می توانیم معاملات تجاری بیشتری داشته باشیم و در خیلی از سایت های خارجی مثل آمازون محصولات خود بفروشیم و از این راه درآمد میلیاردی داشته باشیم.

مهاجرت راحت تر :

نکته بعدی اینه که با وجود خیلی از تحریم ها، مهاجرت و اقامت گرفتن سخت شده است.  اما همیشه راه هست و با پیشرفت در انگلیسی می توانیم به راحتی کانکشن ایجاد کنیم. با فرصت ها و شرکت های خارجی آشنا شویم و به راحتی راهی را برای رفتن و مهاجرت برای خود ایجاد کنیم.

حضور بیشتر در فضای مجازی :

در زمینه فضای مجازی مثل یوتیوب، لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام و صدها سایت دیگر می توانیم با زبان های مختلفی حضور داشته باشیم.  ویدئوها هر چقدر بازدید بیشتر بخورد می توانیم درآمد دلاری بیشتری داشته باشید.

افزایش مخاطب، افزایش درآمد:

با داشتن زبان انگلیسی بهتر و داشتن حساب ارزی می توانید ویدئوهای بیشتر و بازدید بیشتر و درآمد بیشتری کسب کنید و راه درآمدی خوبی برای شما شود. چون اگر تنها بازدید ایرانی باشد؛ بازدید پایین و در نتیجه درآمد کمتری خواهید داشت. اما از طریق شبکه های اجتماعی مختلف می توانید درآمد خود را افزایش دهید.

در خود فضای زبان می شود بین تخصص شما و زبان ارتباط ایجاد کرد:

مثلا:

اگر کسی روانشناس باشد می تواند مقالات و کتاب های جدیدی را به زبان انگلیسی بنویسد. یا در حوزه مخاطبان مختلف در سنین و اقشار متفاوت از خود بپرسید کجا بازارهای جدیدی وجود دارد؛ که من تا کنون دنبال آن ها نرفته ام. مثلا می توان کتاب ها را به جز در کتابفروشی در جاهای مختلف و مرتبط با مکان آنجا کتاب قرار داد.

 

مطالعه کنید  از نقش حافظه در فرایند یادگیری زبان خارجی چه میدانید؟

پادکست زیر به شما راه های جذابی رو برای افزایش درآمد از طریق زبان انگلیسی رو یاد میده حتما گوش کنید:

بهترین روش های کسب درآمد از طریق زبان انگلیسی

مثلا:

در داروخانه کتاب های پزشکی قرار داد و در آنجا به فروش رساند و یا در جاهایی که نان های صنعتی و کارهای شیرینی پزی حرفه ای دارند؛ می توان کتاب های آشپزی که خود آشپز نوشته است؛ را قرار داد؛ فروخت. خیلی ایده های مختلف دیگر که می توان به راحتی پیاده سازی کرد. و آن را به زبان های مختلف ترجمه کرد. مخصوصا اگر خود شما در زبان انگلیسی پیشرفته باشید. از طریق فروش محصول خیلی از افراد پولدار و موفق اوج گرفته اند.

نکته ای که وجود دارد این است که تمرکز بر روی هدف خود داشته باشیم:

نه اینکه همه جا باشیم بلکه بهتر است تنها بر روی یک حوزه تمرکز کنیم. پس بهتر است تخصصی عمل کنید. زیرا خیلی ها افراد به دنبال متخصص هستند. تکرار سود بعنی سود بیشتر و همین امر یعنی پیشرفت.

اما می توانید از زبان کمک بگیرید و همیشه کانکشن های خود را داشته باشید تا بتوانید خود را بالا بکشید و داشتن زبان انگلیسی می تواند شما چندین قدم جلو بیاندازد.

نکته بعد این که الگو برداری کنید اما کپی نکنید. همیشه زاپاس داشته باشید. یعنی درحوزه های مختلف توانایی داشته باشبد؛ که اگر در یک کار به دلایل مختلفی نتوانستید ادامه کار بدهید؛ در حوزه های دیگر فعالیت داشته و کسب درآمد کنید و به عبارتی سوپاپ اطینان داشته باشید.

افراد موفق همیشه کم کم شروع می کنند.

     رهرو ان نیست گهی تند و گهی خسته رود

                                                                               رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

 

مطالعه کنید  آموزش زبان دوم به کودکان

کلام آخر :

هر روز 5 دقیقه برای انگلیسی وقت بزارید و به خودتان قول دهید که این کار را هر روز انجام دهید. همین قول دادن شما را کلی پیش می برد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و می توانید مثلا از همین پکیج مکالمه های ما شروع کنید و استفاده کنید.

بهترین محصولی که می تواند شما را به آروزیتان برساند: 

با پکیج آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته دیگه وقتتون رو تلف نمی کنید و به دنبال راه های مختلف نیستید روش و معلم کاملا همگی در یک پکیج گنجانده شدن فقط کافیه کلیک کنید و از این محصول بی نظیر نهایت بهره رو ببرید. بدون اینکه وقتتون رو در سایت ها و کلاس های مختلف برای یافتن بهترین راه حل تلف کنید. ما بدون حاشیه و بودن تلف کردن زبان؛ یک محصول جمع و جور رو براتون آماده کردیم تا دیر نشده از این فرصت نهایت استفاده ر و ببر!!!

 

شما چه نظری دارید؟