پکیج آمپول مکالمه انگلیسی و 1000 لغت

پکیج مکالمه و 1000 لغت

نام محصول: پکیج آموزش زبان انگلیسی جاوید (تسلط به کل مکالمات روزمره انگلیسی بدون نیاز به گرامر)
نوع محصول: پکیج تصویری در قالب DVD قابل پخش در پلیرهای خانگی

نوع پکیج: پکیج تصویری در قالب DVD قابل پخش در پلیرهای خانگی

ین محصول شامل 20 دی وی دی آموزشی (3000 دقیقه آموزش) به صورت تصویری و کلاسی با بهترین کیفیت به همراه 2 کتاب منحصر به فرد از استاد جاوید می باشد.

ویژگی‌های پکیج:

  • یادگیری بیش از 400 قالب کاربردی مکالمه زبان انگلیسی
  • یادگیری 1000 لغت انگلیسی (شامل لغات 504 واژه و مترادف‌ها) ‎جهت تقویت دایره لغت عمومی ‎و موفقیت در کلیه کنکورها و آزمونهای زبان
  • پیشرفتی معادل 10 ترم در 10 روز
  • قابل استفاده برای تمامی سطوح؛ از مبتدی تا پیشرفته

 

خرید نسخه دانلودی از طریق اپلیکیشن:

در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از طریق “اپلیکیشن آموزشی جاوید” که قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه اندروید و iOS می‌باشد تهیه و دریافت نمایید. لازم به ذکر است بلافاصله پس از پرداخت آنلاین دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نصب اپلیکیشن روی دکمه آبی کلیک نمایید و یا با شماره تلفن 09191499421 در واتس‌اپ یا تلگرام جهت دریافت مشاوره رایگان ارتباط بگیرید.

نصب اپلیکیشن آموزشی جاوید و خرید دوره






زبان انگلیسی زبان بین‌المللی است و شما می‌توانید با کمک آن با افراد سراسر دنیا با هر فرهنگ یا زبانی ارتباط برقرار کنید. توانایی صحبت کردن به این زبان افق‌های شگفت انگیزی را در زندگی شخصی، اجتماعی یا کاری شما باز می‌کند.

هر چقدر تسلط بهتری به زبان انگلیسی داشته باشید، می‌توانید مکالمات جالب‌تر، هیجان انگیز تر و ادبی‌تری داشته باشید.

 

معرفی پکیج آمپول مکالمه انگلیسی و ۱۰۰۰ لغت

✔️ پکیج کلمات انگلیسی به جرئت یکی از قوی‌ترین پکیج‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ایران است که به شما مکالمات روزمره انگلیسی را بدون نیاز به گرامر آموزش می‌دهد.

✔️ با تهیه پکیج آموزش لغات انگلیسی از ۳۰۰۰ دقیقه آموزش در قالب ۲۰ دی وی دی بهره‌مند می‌شوید.

✔️ پکیج آموزش مکالمه زبان علاوه بر آموزش تصویری دو کتاب به همراه دارد که آموزش را تکمیل می‌کند.

✔️ پکیج لغات انگلیسی معادل ۱۰ ترم در ۱۰ روز است با این حساب شما می‌توانید نسبت به زبان آموزان هم سطحتان پیشرفت شگفت انگیزی را تجربه می‌کنید.

✔️ در این پکیج بیشتر از ۴۰۰ قالب کاربردی مکالمه و ۱۰۰۰ لغت انگلیسی

مطالعه کنید  پکیج دانلودی سمینار سفر به اعماق مغز و مکالمه هیپنوتیزمی

✔️ لغاتی که در این محصول بررسی می‌شود شامل لغات کتاب ۵۰۴ واژه و انواع مترادف‌ها می‌شود.

✔️ با پکیج آمپول مکالمه انگلیسی علاوه بر این که دایره لغاتتان را تقویت می‌کنید برای شرکت در آزمون‌های زبان یا کنکور آماده می‌شوید.

✔️ این محصول برای زبان آموزان سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته کاربردی است.

✔️ برای تماشای ویدیوها به تجهیزات خاصی احتیاج ندارید. این دی وی دی‌ها در پلیرهای خانگی به آسانی قابل پخش هستند.

 

پکیج مکالمه زبان انگلیسی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که تا به حال راه‌های زیادی را برای یادگیری زبان انگلیسی امتحان کردند اما به نتیجه نرسیدند و نسبت به این مهارت دلسرد شدند، می‌توانند با تهیه پکیج آمپول مکالمه انگلیسی این مهارت را به شکل متفاوتی یاد بگیرند و پیشرفت سریعی را تجربه کنند.

فرقی نمی‌کند که شما در چه سطحی هستید در هر صورت می‌توانید با تهیه این محصول دایره لغاتتان را تقویت کنید و مکالمه را به شکل جدید و فراموش نشدنی یاد بگیرید.

اشخاصی که در حال حاضر در کلاس آموزش زبان ثبت نام کرده‌اند اما دوست دارند برای تکمیل و تسریع روند آموزشی خودشان از محصولات جانبی استفاده کنند می‌توانند پکیج مکالمه زبان را تهیه کنند.

این محصول برای زبان آموزانی که تمایلی به شرکت در کلاس‌های آموزشی حضوری ندارند اما به دنبال گسترش دایره لغات یا تقویت مهارت speaking هستند مناسب است.

نوجوانان جوانان یا بزرگسالانی که به دلیل محل سکونت خود نمی‌توانند مهارت زبان را زیر نظر اساتید برجسته یاد بگیرند، می‌توانند با خرید پکیج مکالمه انگلیسی به‌صورت آنلاین و خودآموز در خانه زبان انگلیسی را بیاموزند.

افرادی که به دلیل مشغله‌های کاری شرایط ثبت نام در کلاس زبان را ندارند، می‌توانند این محصول را تهیه کنند.

افرادی که برای یادگیری مهارت مکالمه عجله دارند و می‌خواهند با سرعت بالایی این زبان را در زمان کوتاهی یاد بگیرند، می‌توانند پکیج آمپول مکالمه را تهیه کنند.

 

خرید بهترین پکیج مکالمه زبان انگلسی

پکیج آمپول مکالمه انگلیسی چه تفاوتی با پکیج‌های آموزشی دیگر دارد؟

برای اینکه مطمئن شوید پکیج ما بهترین پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی است موارد زیر را به دقت مطالعه کنید.

1. پکیج مکالمه زبان انگلیسی کمک می‌کند تا روان صحبت کنید

در این محصول شما مکالمه انگلیسی را با متدهایی یاد می‌گیرید که نتیجه سال‌ها تجربه می‌باشد. این پکیج کاربردی کمک می‌کند تا speaking و vocabulary را در کم‌ترین زمان یاد بگیرید.

مطالعه کنید  پکیج دانلودی وبینار واژگان تخصصی مهاجرت

2. مدت زمان آموزش کوتاه است

همانطور که در بخش اول اشاره شود پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی معادل ۱۰ ترم در ۱۰ روز است. این ادعا نشان می‌دهد که شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی مهارت انگلیسی خودتان را تقویت کنید.

3. قبل و بعد از تهیه پکیج آموزش مکالمه مشاوران ما همراهتان هستند

یکی از مزایای منحصر به فرد این محصول این است که شما می‌توانید هر زمانی که دچار چالش یا ابهام شدید با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

4. از کلیپ‌های آموزشی نا محدود در اینستاگرام بهره‌مند شود

شما می‌توانید قبل یا بعد از خرید پکیج‌ها به اینستاگرام استاد مرتضی جاوید به آیدی “mortezajavid_com” مراجعه کنید و از ویدئوهای آموزشی، ترفندها و لایوهای رایگان مختلف بهره‌مند شوید.

این اتفاق به شما اجازه می‌دهد تا نحوه تدریس استاد را ببینید و نظر مخاطبان را بپرسید سپس با آگاهی بیشتری این محصولات را تهیه کنید.

5. این مهارت را زیر نظر سلطان حافظه ایران یاد می‌گیرید

مرتضی جاوید که ملقب به سلطان حافظه ایران است علاوه بر اینکه تنها فرد ایرانی رکورددار حافظه جهان در گینس است بنیان‌گذار آموزش واژگان خارجی بدون فراموشی با متد IMT و LWF می‌باشد. ایشان مبتکر سریع‌ترین روش یادگیری مکالمه بدون فراموشی با متد Substitution Drill هستند.

6. زمان و هزینه خود را در جای درستی سرمایه گذاری می‌کنید

با خرید پکیج آموزشی مکالمه زبان وقت و هزینه خودتان را در جای درستی سرمایه گذاری می‌کنید. استاد جاوید توانسته بر اساس دانش و تجربه نیاز زبان آموزان را به خوبی شناسایی کند و موضوعات مفید و کاربردی را با ترفندهای منحصر به فردی آموزش دهد.

7. پکیج آموزش مکالمه انگلیسی شبیه کلاس خصوصی است

بله درسته این محصول شبیه کلاس خصوصی است. شما می‌توانید در هر جایی که هستید پکیج آمپول مکالمه راه تهیه کنید، در خانه و به‌صورت خودآموز آن را ببینید و مکالمه خودتان را تقویت کنید.

 

این پکیج شامل ۳۰۰۰ دقیقه آموزش در قالب ۲۰ DVD آموزشی به‌صورت تصویری است که با خود ۲ کتاب ویژه از استاد را به همراه دارد و دو هدف کلی را دنبال می‌کند:
1. یادگیری ۱۰۰۰ واژه انگلیسی به‌منظور تقویت دایره لغات عمومی که شامل لغات ۵۰۴ واژه و مترادف‌ها می‌شود. هدف اصلی از این بخش موفقیت در آزمون‌های زبان و کلیه کنکورها است.
2. یادگیری بیشتر از ۴۰۰ قالب کاربردی و مفید مکالمه

مطالعه کنید  پکیج دانلودی سمینار هواپونوپونو پلاس استاد مرتضی جاوید و دکتر جو ویتالی

این پکیج آموزشی در قالب DVD به شما کمک می‌کند تا به مکالمات روزمره انگلیسی بدون نیاز به تسلط بر گرامر مسلط شوید. با گذراندن این دوره پیشرفت شما معادل ۱۰ ترم در ۱۰ روز است. فرقی نمی‌کند که در سطح مبتدی هستید یا پیشرفته همه افراد می‌توانند برای یادگیری مکالمه انگلیسی خود از این پکیج استفاده کنند.

سؤالات متداول در خصوص پکیج مکالمه انگلیسی

پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی استاد جاوید چگونه است؟

این پکیج در قالب ۲۰ DVD آموزشی که حدوداً ۳۰۰۰ دقیقه است به‌صورت تصویری همراه با دو کتاب ویژه در خصوص تسلط به مکالمات روزمره انگلیسی بدون نیاز به گرامر صحبت می‌کند.

 

پکیج آموزش مکالمه زبان انگلیسی استاد جاوید چه ویژگی‌هایی دارد؟

این پکیج بیشتر از ۴۰۰ قالب کاربردی مکالمه را آموزش می‌دهد و در خصوص یادگیری ۱۰۰۰ لغت انگلیسی صحبت می‌کند.

 

این پکیج برای چه افرادی کاربرد دارد؟

کلیه افرادی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی مکالمه هستند از سطح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از این پکیج استفاده کنند.

 

پکیج آموزش زبان انگلیسی به تسلط بر کدام یک از مهارت‌ها کمک می‌کند؟

این پکیج برای تسلط به کلیه مکالمات روزمره به زبان انگلیسی بدون نیاز به گرامر است.

 

مهم‌ترین ویژگی پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد جاوید چیست؟

این پکیج پیشرفته منحصر به فردی را به دنبال دارد که معادل ده‌ترم در ده روز می‌باشد.

 

چه افرادی می‌توانند از این پکیج استفاده کنند؟

پکیج آموزش زبان انگلیسی برای همه افراد به‌ویژه کنکوری‌ها کاربرد دارد.

 

پکیج آموزشی مکالمه زبان انگلیسی جاوید چه ویژگی‌هایی دارد؟

این پکیج ۱۰۰۰ لغت انگلیسی و ۴۰۰ قالب کاربردی مکالمه را آموزش می‌دهد و مخاطبانش را برای شرکت در کلیه کنکورها یا آزمون‌های زبان آماده می‌کند. این محصول نه تنها برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط بلکه برای زبان آموزان سطح پیشرفته هم کاربردی است.

قیمت پکیج مکالمه انگلیسی استاد جاوید چقدر است؟

قیمت این پکیج ۱۵۹۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

چرا پکیج آمپول مکالمه انگلیسی بهترین پکیج آموزش مکالمه زبان شناخته شده است؟

مهم‌ترین عاملی که باعث شده پکیج آمپول مکالمه انگلیسی به‌عنوان یکی از بهترین پکیج‌ها شناخته شود مدرس آن است. استاد مرتضی جاوید تنها ایرانی رکورددار حافظه جهان در گینس است که مبتکر سریع‌ترین روش یادگیری مکالمه بدون فراموشی می‌باشد و در این محصول نحوه یادگیری مکالمه انگلیسی را بدون نیاز به گرامر آموزش می‌دهد.

مدرسه‌ی آنلاین جاوید | مرجع آموزش‌های رایگان (مکالمه انگلیسی)

مجموعه‌ای کامل از ناب‌ترین آموزش‌های جامع و رایگان در زمینه‌های یادگیری زبان انگلیسی (مکالمه، لغات) و پرورش مهارت‌های ذهنی (دوپینگ مغز) از استاد مرتضی جاوید (سلطان حافظه ایران) و تنها ایرانی رکورددار گینس در عرصه حافظه با ثبت 3 رکورد جهانی

ورود رایگان به مدرسه آنلاین جاوید

مطالعه کنید  پکیج دانلودی سمینار آموزشی مغز جاوید به توان بی‌نهایت