کسب درآمد از راه های ساده

کسب درآمد از راه های ساده

چگونه می توان از راه های بسیار ساده کسب درآمد کرد؟

 دوستان عزیز دنیای امروز دنیای بسیار عجیبی شده است؛ به طوری که بحث کار و کسب درآمد هم در کشور ما و هم در بسیاری از کشورهای دیگر به بحث مهمی تبدیل شده است. روزانه شاهد افراد بسیار زیادی هستیم که با وجود طی مدارج بسیار عالی هنوز هم از کسب و کار خود اظهار نارضایتی می کنند مثلا یا درآمد ایده آلی ندارند یا کسب و کار خوبی ندارند.  کسب درآمد از راه های ساده چگونه امکان پذیر است؟

 اما اکنون و امروز می خواهیم از دیدگاه دیکری به قضیه نگاه کنیم. همه ما عقبه و گذشته ی خاصی داریم و در شرایط مختلفی بزرگ شده ایم و همین امر باعث شده است که دیدگاه های خاصی به ما القا شود.

اگر ما در خانواده ای به دنیا آمده ایم که یک زندگی کارمندی داشته ایم و خیلی دید محدودی در خانواده در مورد درآمد محدود شده است بسیار طبیعی است که دیدگاه ما هم همینقدر محدود شود. اگر پدر ما یک بازاری بوده خب دید ما نسبت به کسب درآمد بازتر است راه های مختلفی را ممکن است امتحان کنیم و دید بازاری داریم و جرأت داد و ستد داریم و می توانیم کسب و کارهای بهتر و بیشتری را راه بیاندازیم.

کسب درآمد از راه های ساده

کسب درآمد از راه های ساده

پس قبل از اینکه بتوانیم فکر کنیم از بچگی درگیر یک سری القاعات شده ایم و همین باعث شده که نتوانیم خیلی خلاق تر و متفاوت تر تصمیم بگیریم و همین امر باعث شده که به سمت افراد موفق و الگو برداری از آن ها نرفته ایم.

اما یک سؤال مهم با وجود تمام شرایط سخت افتصادی که حاکم بر جامعه است آیا یک سری افراد در کسب و کار خود هنوز موفق هستند یا نه؟ آیا کسب درآمد از راه های ساده امکان پذیر است ؟

آیا همه این افراد موفق پدر پولدار داشتند و یا راه ناثواب و غلطی را پیش گرفته اند؟ 

می توان به جرأت گفت در همین شرایط اقتصادی و در همین بازار هزاران نفر وجود دارند که توانسته اند کسب و کار حلال با درآمد بسیار خوب راه بیندازد و فرد بسیار موفقی است. 

قدم اول برای کسب موفقیت در کسب و کار:

 رصد کردن افراد موفق :

مثلا فلان ساندویچی با یک مغازه کوچک در فلان محل در امد بالایی دارد. کسی که تازه کار است اما خیلی سریع هم کسب و کار خوب خود را راه انداخته است. از چنین کسانی راه و روش و دلیلش را بپرسیم. دلیل ان را خود ما جستجو کنیم. آیا منوی خاصی دارد؟ آیا طعم به خصوصی دارد؟ آیا نوع جوابگویی به مشتری خاص است؟ آیا تبلیغات خاصی دارد؟ دکور خاصی دارد؟ چه چیز متفاوتی دارد که مردم جذب آن شده اند؟ وقتی جذب یه جایی می شوید و مجاب به خرید از آن مکان می شوید به احساس خود رجوع کنید و دلیل خرید و ورود خود را به مغازه و یا رستوران و جای خاص را بپرسید. و از ان ایده بگیرید اما این به معنای کپی برداری از کار یک نفر نیست. بلکه بهتر است الگو بگیریم در رستای علاقه و استعدادهای خود این کاررا انجام دهیم. 

پس سعی کیم با مشوت و الگو برداری در همین شرایط و با کمی سرمایه ایده پردازی کنیم و حتی می توانیم بدون سرمایه با کمی فکر و ایده یک بیزینس خوب راه اندازی کنیم.

کسب درآمد از راه های ساده

کسب درآمد از راه های ساده

مطالعه کنید  8 راهکار عالی برای داشتن ذهن مثبت

شما چه نظری دارید؟