نحوه ی استفاده از فضای مجازی برای موفقیت

نحوه ی استفاده از فضای مجازی برای موفقیت سؤالی است که این روزها افراد زیادی به دنبال پاسخ ان می باشند به خصوص زنان خانه داری که به دنبال کسب درآمد هستند و بیشتر و بیشتر به فکر درآمدزایی از راه اینترنت فکر می کنند.

امروزه خیلی از پدیده ها و وسایل می توانند مورد استفاده خوب یا بد قرار گیرند. یک چیز بدیهی مثل آب به نظر شما خوب است یا بد؟ 

کاملا بستگی دارد. می تواند مایه حیات باشد و برای رفع تشنگی و حتی تولید برق مورد استفاده قرار گیرد و هزاران کاربرد دیگر که در زندگی و آشپزی و شست و شو و نظافت و بهداشت و … ما دارد ولی از یک طرف دیگر همین آب می تواند منجر به سیل شود و می تواند خانمان سوز باشد و باعث مرگ و میر تعداد زیادی از افراد شود. پس فی نفسه نمی توان  گفت یک پدیده مثبت است یا منفی بلکه این امر به نحوه ی نگاه ما و استفاده ما و مدیریت ما روی آن مورد برمی گردد. 

مثلا چاقو چیز خوبی است یا بد؟ بستگی به نحوه ی استفاده ما دارد که ما از آن برای راه انداختن کارهای روزانه خود از آن استفاده کنیم یا نه برای ترساندن و سوء استفاده از دیگران این را به کار ببریم. پس نمی توان گفت چاقو خوب است یا بد. هر چیزی ممکن است استفاده های متعددی داشته باشد. 

در بحث امکانات و فضای مجازی هم این امر صدق می کند. امروزه یکی از عواملی که باعث انحراف خیلی از افراد شده است همین فضای مجازی است و خیلی ها بودن کنترل و مدیریت و بدون کنترل وارد خیلی از سایت ها و پیج ها و خیلی از کانال ها می شوند و متاسفانه وقت عزیز و گران بهای خود را صرف دیدن کلبپ ها و ویدئوهایی که هیچ چیز به ما اضافه نمی کند بلکه زمینه ای برای گسترش انحرافات ماست.

اما از همین فضای مجازی خیلی ها در جهت گسترش علوم مختلف، گسترش اخلاق، گسترش بیزینس های خوب در حال استفاده هستند؛ چرا ما چنین استفاده نکنیم یکی از زمینه هایی که فوق العاده می تواند به ما کمک کند یک بیزینس قدرتمند داشته باشیم؛ بحث فضای مجازی است که خیلی از ما از آن غافل هستیم. مثلا تشکیل یک کانال در تلگرام، یا ایجاد یک پیج دراینستاگرام یا یک سایت می تواند به موفقیت ما کمک کند؛ پس چرا این امکانات را برای خود هدفمند نکنیم.

چرا همین پیج های شخصی خود را از حالت خصوصی و دوستانه خارج نکنیم و بیزینس خود را در آن معرفی نکنیم؟ و با پیج هایی که هم علاقه و هم صنف ما هستند یک اشتراک قوی ایجاد کنیم و با تبلیغ همدیگر تعداد اعضا و فالورهای خود را افزایس می دهیم و در نتیجه افراد بیشتری با کسب و کار ما آشنا می شوند. در حوزه های های بسیار زیادی مثل پوشاک، کودکان، آموزش و هزاران حوزه ی دیگر می توان از فضای مجازی بهره برد و بسیار قدرتمند عمل کرد و با ایده گرفتن از دیگران یک کسب و کار نو راه بیندازیم. پس از زمانی که برای دیدن کلیپ های بیهوده می بینیم استفاده کنیم و کسب درآمد و راه انداختن بیزینس خود را جایگزین آن کنیم.

 برای خیّر بودن نیازی به مولتی میلیاردر بودن نداریم بلکه با همین کارها می توانیم مجرا و کانالی برای افزایش روزی دیگران باشیم.

 

مطالعه کنید  معرفی قرص تقویت حافظه برای درس خواندن

 

شما چه نظری دارید؟