میان برهای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

همیشه برای یادگیری راه های زیادی وجود دارد که ممکن است ما از وجود آن ها بی خبر باشیم؛ کاری که ما در اینجا انجام می دهیم ارائه دادن یک سری متدها است تا بتوانید بهتر و بیشتر یاد بگیرید میان برهای یادگیری اصطلاحات انگلیسی را در اینجا به شما یاد می دهیم.

میان برهای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

میان برهای یادگیری اصطلاحات انگلیسی

خواندن مداوم:

تنها راه مهارت در فهم اصطلاحات، خواندن هرچه بیشتر کتاب است که می توانیم آن ها را راحت تر و بهتر یاد بگیریم، از آنجا که خواندن نه تنها ما را سرگرم می کند، بلکه یک راه عالی برای تمرین مغز هم هست و می تواند در یادگیری اصطلاحات و کلمات زبان انگلیسی به ما کمک کند. 

معنای هر اصطلاح و اصطلاحات را بفهمید:

نکته مهم بعدی این است که نه تنها  اصطلاحات جدید را یاد بگیرید بلکه معنای آنها را نیز یاد بگیرید.

اینجا یه ایبوک عالی داریم دانلود کنید و لذت ببرید تا به اصطلاحات مسلط بشید.

در خواندن اصطلاحات به هیچ عنوان عجله نکنید :

 فهمیدن و درک اصطلاحات از حفظ کردن آن ها مهم تر است. از یادگیری تعداد بالای اصطلاحات در یک زمان خودداری کنید. باید هر روز 6 یا 7 اصطلاح را برای خود نهادینه کنید و از حفظ کردن تعداد بالای اصطلاحات خودداری کنید و سعی کنید آن ها را در دسته بندی های موضوعی قرار دهید. 

تصویر سازی کردن اصطلاحات:

از آنجایی که اصطلاحات همگی از یک داستان سرچشمه گرفته اند؛ با کشف داستان های آن ها و تصویر سازی کردن آن ها می توانید پیوند خوبی بین تصاویر و معانی می توان آن ها را راحت تر به خاطر سپرد. اگر بعد از خواندن این نکات باز هم فکر می‌کنید که یادگیری اصطلاحات برایتان دشوار خواهد بود بهترین راه حل استفاده از یک پکیج آموزشی خواهد بود. شما می‌توانید به سادگی از قیمت پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد جاوید مطلع شوید.

 

مطالعه کنید  در کمتر از 1 ساعت غول سخنرانی شوید

 

 

شما چه نظری دارید؟