نحوه ی یادگیری زبان با آهنگ

یادگیری یک زبان؛ جدید گاهی اوقات سخت است و کم نیستند؛ آدم هایی که قبل از اینکه به نتایج امیدبخش برسند، آن را رها می کنند. استفاده از آهنگ های نوشته شده به زبانی که مورد علاقه ماست، یکی از راه های عالی برای تقویت لغت است .در کل احساس ما را نسبت به زبان تغییر می دهد. نحوه ی یادگیری زبان با آهنگ؛ را می توانید در این مقاله آموزش ببینید. تاثیرات مهم آن را بر روی یادگیری خود درک کنید. 

یادگرفتن زبان با آهنگ

یادگیری زبان

راه های شناخت سطح یادگیری زبان خود:

سطح یادگیری زبان خود را بشناسید. هنگامی که در فروشگاه های محلی و یا آنلاین در حال جستجو برای کتاب هستید ؛ممکن است وسوسه شوید. که چیزی را بخرید که در سطح زبان شما نیست. اگر قصد شما از یادگیری زبان تنها قبولی در آزمون‌هایی مانند آزمون Ielts است، بهتر است از پکیج آموزش زبان انگلیسی آیلتس استفاده کنید.

اگر تازه شروع به یادگیری زبان؛ کرده اید، کتاب های رمان حتی کتاب های معروف،کتاب بچه ها، ویا مواردی مانند فیلم و رادیو می توانند کمک کننده باشند.

اما حقیقت تلخ این است که این مواد بیشتر خسته کننده هستند تا مفید. زیرا تعداد زیادی لغت و دستورالعمل جدید وجود دارد؛ که در برابر یادگیری طبیعی و انگیزه ما مانعی ایجاد می کنند. پس بسیار مهم است که مواردی را انتخاب کنید که برای سطح دانش و واژگان ما مناسب باشد.

یادگیری زبان با آهنگ

یادگیری زبان با آهنگ

منابع یادگیری خوبی را برای یادگیری زبان با آهنگ پیدا کنید:

نواهایی را انتخاب کنید که دوست دارید. آهنگ ها و متون شعرها چیز خوبی که دارند؛ این است که ما میتوانیم آنها را به احساسات ربط دهیم. به همین دلیل در مدت زمان کمتری به حافظه بلند مدت ما منتقل می شود. از سوی دیگر، وقتی ما به موسیقی گوش می دهیم اهمیتی به درستی گرامر نمی دهیم و اثر یادگیری بسیار غیر فعال است.

 

دانستن معنای هر کلمه برای یادگیری زبان

دانستن معنای هر کلمه برای یادگیری زبان

معنی هر کلمه را بدانید:

این امر مهمی است و شما را از سایر طرفداران و شنوندگان عادی جدا می کند.اگر بلد باشید می توانید به صورت خودکار بینشی از چگونگی کارکرد زبان داشته باشید حتی اگر آن کلمات در همه آهنگ ها به یک معنا باشند. این مرحله را مرور کنید زیرا معنای واژه های جدید و غیر معمول زود به فراموشی سپرده می شوند.

 

مطالعه کنید  Oppo F1S A1601 Flash File Without Password Free

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی در سریع ترین زمان ممکن

بهترین پکیجی که می توانید برای یادگیری زبان با جدیدترین متد و در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید در همین لینک در اختیار شما قرار داده ایم. تنها با یک کلیک از این آموزش عالی بهره مند شوید. 

ترانه زبان انگلیسی را با دل و جان یاد بگیرید:

آیا تا کنون در مدرسه شده که شما را موظف کنند یک شعر را با قلب خود یاد بگیرید؟ آیا بعد از این که شما آن را آموختید، درک عمیقتری از آنچه شاعر میبینید دریافت نکردید؟

این تاثیر مربوط به شعر است. اگر شما یک بار یک آهنگ را با قلب خود یاد بگیرید به صورت تئوری فهم آن سخت است و تنها می توانید 30 تا 50 کلمه را در حافظه بلند مدت خود نگه دارید. اما کلمات خود به خود خودشان را پردازش می کند. اگر همیشه یک آهنگ را در ذهن خود داشته باشید در ذهن شما جاگیر خواهد شد بدون اینکه به آن فکر کنید.

در طول روز آهنگ بخوانید و از یادگیری زبان با آهنگ لذت ببرید:

یادگیری یک آهنگ می تواند جذاب باشد و به شما دید متفاوتی از فرهنگ های مختلف بدهد و به شما می گوید که مردم هر فرهنگی از چه چیزهایی می خوانند؟

  •  مثلا آهنگ های دیزنی به 30 زبان دنیا ترجمه شده است.
  •  فهم آهنگ های پاپ راحت است زیرا تم آنها به هم شباهت دارد.
  •  آهنگ های کودکان نیز می تواند مفید باشد، زیرا آنها نیز برای آموزش زبان به کودکان بومی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مطالعه کنید  10 روش عجیب یادگیری زبان انگلیسی

فلش کارت بنویسید و یا از لغت نامه استفاده کنید:

اگر می خواهید یادگیری شما تاثیر طولانی مدتی داشته باشد فلش کارت بسازید کاری که در مورد سایر کتاب ها و متون آنها انجام می دهید. آنها را بنویسید و ببینید وقتی که ارتباط احساسی بین آنها ایجاد می کنید چقدر راحت تر مرور می شوند. شما همچنین می‌توانید از بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی موجود در کشور استفاده کنید که علاوه بر فلش کارت، ابزارهای دیگر مورد نیاز یادگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کلام آخر :

اگر در کشوری زندگی می کنید که به همان زبان صحبت می کنند به دنبال الگوهای مشترک باشید و یا دنبال لغاتی بگردید که یاد گرفته ایدو آنها را باهم ترکیب کنید. ممکن است کمی قدیمی و یا مسخره به نظر آید اما اگر کسی جملات غلط شما را درست کرد چیز جدیدی یاد خواهید گرفت و اگر به شما خندیدند دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.

 

شما چه نظری دارید؟