استفاده از قانون 80/20 برای افزایش فالوور در اینستاگرام

 

استفاده از قانون 80/20 برای افزایش فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور در اینستاگرام

 

مقدمه:

به عنوان اصل پارتو، قانون 20/80 نشان می دهد که 20% از فعالیت های شما 80% نتایج را نشان می دهند. حتما قبلا در این باره شنیده اید. این یک اصل مدیریت/ بهره وری مرسوم است. این اصل یعنی استفاده از قانون 80/20 برای افزایش فالوور در اینستاگرام؛ بیان می کند که اگر می خواهید در کمترین زمان بیشترین و بهترین نتیجه را به دست آورید؛ شناسایی وظایف و کارهایی که به بهترین نتایج منتج می شوند؛ باید در اولویت باشند.

وقتی صحبت از رشد و استراتژی های اینستاگرام می شود؛ معمولا افراد می گویند که من به هیچ عنوان زمانی برای فعالیت در اینستاگرام ندارم. به همین دلیل آن ها تنها با بخش ابزارهای خودکار و یا بخشی از سرگرمی آن، سرگرم هستند و نه بیشتر از آن.

در حالی که همین تنظیمات خودکار و ابزارهای اینستاگرام به شما امکان می دهد که در روز در کمتر از 1 دقیقه، اکانت خود را به سرعت رشد دهید.

هدف شما در اینستاگرام چیست؟

برای بسیاری از مردم این اپلیکیشن به عنوان یک ابزار تجاری است و از اینستاگرام استفاده می کنند تا بتوانند تعداد بازدیدکنندگان وب سایت و شغل خود را افزایش دهند. برای چنین کاری اینستاگرام واقعا عالی است. واقعا ابزار بسیار محبوبی است و حسابی افراد را درگیر خود می کند. در قیمت Discover  می توانید هشتگ ها و مکان ها و افراد را به راحتی پیدا کنید.

آیا خریدار مهم است یا فالوور؟

ایده ی اصلی در این اپلیکیشن پیدا کردن فالوورهای واجد شرایط است؛ کسانی که به جایگاه، شغل و کسب و کار و یا محتوای شما علاقه دارند و در نهایت یکی از مشتریان شما خواهند شد.

اگر یک میلیون نفر هم فالوور داشته باشید اما هیچ کدام از شما خریداری نکنند؛ شما نمی توانید با صفحه اینستاگرام خود کسب درآمد کنید. اما اگر تنها هزار نفر فالوور داشته باشید و تنها 2% از آن ها درگیر شما و مشتری کالا و کسب و کار شما باشند؛ شما 20 نفر مشتری بالقوه خواهید داشت. که می تواند برای شما منبع درآمد خوبی به شمار آید.

مقالاتی که می تواند برای شما مفید باشد:

5 نکته درباره موفقیت در سال 2020

راه های کسب موفقیت در زندگی

مهم ترین عامل موفقیت 

بات های فالوور گیر: 

یک سری بات ها هم وجود دارند که تعداد فالوورها و لایک ها را بالا می برد؛ اما بعد از مدتی چون با شما و کسب و کار شما درگیر نیستند و شما را دنبال نمی کنند. اسپم شده و از پیج شما خارج می شوند. این بات ها تنها شماره فالوورهای شما را به بقیه زیاد نشان می دهد. اما در نهایت سودی به حال شما ندارد؛ زیرا شما مخاطبی ندارید.

اگر خواهان افزایش مخاطب هستید؛ بر روی آنچه که مهم است تمرکز کنید:

اگر فکر می کنید که اینستاگرام وقت گیر است و وسوسه شده اید با استفاده ار بات ها، نتایج سریعی را به دست آورید؛ حتما لازم است این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

بیایید از اصل پارتو استفاده کنیم و بر روی چیزهای مهم در اینستاگرام متمرکز شویم؛ به این ترتیب شما در کمترین زمان ممکن بهترین نتایج را به دست می آورید؛ زیرا بر اساس این اصل 20% از تلاش های شما به 80% نتیجه می رسد.

اصل پارتو یا 20 /80 چه می گوید؟

پس بیایید بر روی این 80% تمرکز کنیم. در اینستاگرام زمان بیشتری را بگذرانیم و مخاطبان پایدارتری را برای خود بیابیم. مخاطبانی که تبدیل به مشتریان محصولات شما می شوند. در این روش تنها 15 دقیقه از روز شما را هر روز خواهد گرفت؛ اما اگر مایل بودید می توانید زمان بیشتری را هم به این کار اختصاص دهید.

و اگر تمایل ندارید روزی 15 دقیقه وقت بگذارید؛ شاید بخواهید از طریق دیگری میزان فروش خود را بالا برده و برند خود را مشهور سازید. اینستاگرام برای رشد نیاز به تلاش دارد.

1. زمان خود را برای لاک کردن مطالب فالوورهای خود تلف نکنید:

بله این جمله ممکن است زیاد برای فالوورهای شما خوشایند نباشد. اما واقعا لایک کردن مطالب آن ها وقت شما را می گیرد و لزومی هم ندارد. ما اینجا هستیم تا در زمان صرفه جویی کرده و بیشترین نتیجه را بگیریم.

2. به بخش کشف discover  اینستاگرام بروید و به دنبال پست هایی بگردید که مرتبط با کسب و کار شما باشد:

شما می توانید از طریق location, hashtags, recommended accounts, or influence جستجو کنید. تمامی این قسمت ها در بخش discover وجود دارد. خلاصه تمامی تلاش خود را برای پیدا کردن تمامی افراد و پیج هایی که مرتبط با بیزینس شما هستند انجام دهید؛ باید دقت کنید که مخاطبان شما به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟

استفاده از قانون 80/20 برای افزایش فالوور در اینستاگرام

استفاده از قانون 80/20 برای افزایش فالوور در اینستاگرام

3. کامنت گذاشتن زیر این پست ها:

بهتر است زیر پست هایی که مرتبط با پیج شما هستند؛ کامنت بگذارید و سعی کنید هر روز 15 دقیقه این کار را انجام دهید در حد 30 تا 50 کامنت. توضیحات شما در زیر پست ها و ایجاد تعامل با فالوورهای پیج های مرتبط، باعث می شود کسانی که کامنت ها و نظرات شما را می خوانند؛ کنجکاو شده و وارد پیج شما هم بشوند.

چگونه پست ها را در اینستاگرام، پر بازدید کنیم؟

اگر درباره ی اینکه چه چیزی بنویسید مشکل دارید:

  • شاید تنها زیر پست هایی که به نظر شما جذاب است؛ نظر بنویسید.
  • وقتی که چنین مطالبی را مشاهده کردید؛ عنوان را به دقت بخوانید و یک کامنت مرتبط را در آنجا بنویسید.
  • یدر مورد سؤالی که پرسیده شده پاسخ دهید و یا دیدگاهی متفاوت را درباره آن ارائه دهید.
  • سعی کنید طوری نشان دهید که انگار محتوای آن ها را به دقت مطالعه کرده اید و به آن اهمیت داده اید.

اکانت هایی که بسیار سطح بالا هستند؛ درباره فالوورها و تعامل آن ها بسیار حساسند و برایشان اهمیت دارد. مخاطبان آنها همچنین ممکن است با اظهار نظر شما درگیر شوند. این امر منجر به ایجاد ارتباطات بیشتر و آگاهی بیشتر برای شما و برند شما خواهد شد.

این روش میزان فالوورهای شما را بالا می برد:

اگر این متد را دنبال می کنید؛ تعداد بیشتری به پروفایل شما مراجعه خواهند کرد و مطمئن باشید تعداد فالوورهای شما افزایش خواهد یافت. این روش صد در صد به اندازه استفاده از بات های فالوور بگیر برای شما فالوور جمع آوری نخواهد کرد؛ اما افرادی در آینده شما را فالو خواهند کرد و در تعامل با شما خواهند بود و برند شما را بزرگ و مشهور خواهد کرد.

چقدر زمان برای اینستاگرام برای افزایش فالوور؛ در روز بگذاریم؟

این سریع ترین راه برای افزایش مخاطب و فالوور در اینستاگرام به صورت کاملا نرمال و طبیعی است. شما می توانید هر اندازه که می خواهید برای آن زمان بگذارید. اما چیزی که مهم است مداومت در آن است. پس بهتر است هر روز 15 دقیقه برای آن وقت بگذارید تا اینکه بخواهید تنها 1 بار در هفته و به مدت 1 ساعت زمان بگذارید.

این را بخشی از روزمرگی خود قرار دهید. می توانید این کار را در عصر یک روز کاری انجام دهید. خواندن و گذاشتن کامنت ها می تواند کمی خسته کنند باشد؛ اما این کار در نهایت بسیار کارآمد و کم هزینه است.

کلام آخر: 

به یاد داشته باشید که همه چیز فقط عدد نیست؛ بلکه گاهی اوقات شما باید به فراتر از بینش سطحی رفته و بیشتر در مورد معیارهای تجاری نگران باشید.

داشتن فالوورهای زیاد به درد شما نمی خورد؛ بلکه بهتر است مخاطبانی درگیر و پیگیر داشته باشید که همین ها می توانند منبع درآمدی برای شما شوند. 

مطالعه کنید  آیلتس چیست؟ هر آن‌چه که باید درباره آزمون و مدرک آیلتس بدانید

شما چه نظری دارید؟