نکات و استراتژی های ناب برای تست زنی در کنکور

نکات و استراتژی های ناب برای تست زنی در کنکور

معمولا آزمون های ورودی دانشگاه ها و یا آزمون های مهم برای تعیین سطح در جاهای مختلف، بیشتر 4 گزینه ای هستند. اگر خود را برای دانشگاه آماده می کنید؛ حتما در مطالعه های خود و تست ها با این سؤالات مواجه شده اید. نکات و استراتژی های ناب برای تست زنی در کنکور شاید چیزی باشد که ندانستن آن ها مانع از موفقیت خیلی از ما در آزمون ها شده است. 

اما چه کنیم که به بهترین نحو بتوان این فرایند را طی کرده و به بهترین نتیجه رسید.

ما در اینجا و مقالات بعدی هم به شما نحوه ی تست زنی در کنکور را معرفی خواهیم کرد؛ و هم یک محصول جذاب که می تونه به شما یاد بده که چطوری در کمترین زمان ممکن بهترین پاسخ رو انتخاب کنی و در کل فرایند تست زنی از اول تا پایان دوره کنکور و آزمون با شما خواهیم بود.

 

نکات و استراتژی های ناب برای تست زنی در کنکور

استراتژی های تست زنی در کنکور

برابی اینکه بتونید به بهترین و موثرترین روش در کنکور تست بزنید؛ بریم سراغ راهکارها در ادامه محصول رو به شما معرفی خواهیم کرد:

برای موفقیت در تست زنی کنکور، اول کل سوال را بخوانید:

معمولا دانش آموزان فکر می کنند که قبل از خواندن سؤال جواب را می دانند. پس سراغ پاسخی می روند که به نظرشان منطقی و درست است. این اشتباه به ظاهر کوچک می تواند کل امتحان شما را خراب کند. 

در ذهن خود به سوالات کنکور جواب دهید: 

قبل از اینکه گزینه ها را بخوانید سعی کنید در ذهن خود به آن جواب دهید این کار خیلی به شما کمک می کند تا در میان گزینه ها گم نشوید و به راحتی گزینه ی درست را انتخاب کنید. 

جواب های غلط را حذف کنید:

  1. قبل از انتخاب جواب هایی که در آن ها شک دارید.
  2. سراغ جواب هایی بروید که مطمئنید اشتباه هستند و آن ها را حدف کنید.
  3. سپس بر روی پاسخ های باقی مانده تمرکز کنید.
  • این کار به شما کمک می کند تا در وقتتان صرفه جویی کنید.
  • این کار احتمال انتخاب پاسخ درست را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد. 

و اما اینجا بریم سراغ معرفی یک محصول کاملا کاربردی و عالی که می تواند در تست زنی برای آزمون ها به شما کمک شایانی کند. همچنین نکات و استراتژی های ناب برای تست زنی در کنکور را به شما بیاموزد.

تنها با یک کلیک در تمامی آزمون ها موفق شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. 

پکیج دوپینگ مغز 

انتخاب بهترین پاسخ:

معمولا در یک سؤال می توان چند پاسخ را پیدا کرد اما همیشه تنها یک پاسخ و بهترین پاسخ وجود دارد. پس بهتر است پس از حذف جواب های اشتباه بین پاسخ ها به خوبی فکر کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

به سؤالاتی که بلد هستید پاسخ دهید:

تست زنی در کنکور استراتژی

ابتدا به سوالاتی پاسخ دهید که جواب آن ها را می دانید. این کار گاهی به شما این احساس را می دهد که امتحان را بلد هستید و از بار چالش آن خواهد کاست.

به این کلمات توجه کنید:

گاهی اوقات در داخل سؤالات، زیر برخی کلمات منفی خط می کشند مثل: نمی باشد، نیست و … به این کلمات خیلی توجه کنید. 

معمولا – نه همیشه- اولین جواب بهترین حواب است:

بهتر است به اولین پاسخی که بعد از خواندن سوال به ذهن شما می آید؛ اعتماد کنید. البته حواستان باشد که این به معنای اینکه همیشه این امر درست است نمی باشد. 

همه یا هیچ کدام:

 اگر در میان گزینه های خود با چنین سوالی برخورد کردید و از بین 3 گزینه ی بعدی 2 تای آن ها را شک دارید؛ حتما گزینه ی آخر که “همه موارد” یا ” هیچ کدام” است را انتخاب کنید.

گاهی اوقات برخی از گزینه ها متن بیشتری از بقیه دارند؛ یعنی حاوی اطلاعات بیشتری هستند؛ معمولا این گونه گزینه ها از بقیه صحیح تر هستند. 

حتما بعد از تهیه این محصول از موفقیت هاتون برامون بنویسید😍

مطالعه کنید  حرف مردم را بی‌خیال! (روش‌هایی برای رهایی از حرف مردم)

شما چه نظری دارید؟