آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع

سریع ترین راه آموزش مکالمه انگلیسی

فهرست محتوا

در هر موقعیتی در هر شرایطی و در هر سنی میتوانید مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید. اگر صفر کیلومتر هستید آن را به راحتی یاد بگیرید و اگر  قبلا یاد گرفته اید آن را تقویت کنید.  گاهی وقت ها وجود یک شکاف و یا باگ در یادگیری، ما را از مسیر یادگیری دور می کند. اما ما در اینجا آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع را یاد می دهیم که می تواند در یادگیری مکالمه معجزه کند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

یادگیری مکالمه انگلیسی بدون فراموشی – استاد مرتضی جاوید

یادگیری سریع زبان انگلیسی چه کمکی به شما می کند؟

  • افزایش انگیزه
  • افزایش عمق یادگیری 
  • افزایش سرعت یادگیری 
  • افزایش خروجی
  • افزایش بداهه گویی
  • افزایش بازدهی
  • افزایش ماندگاری یادگیری 
آموزش سریع مکالمه زبان انگلیسی

آموزش سریع مکالمه زبان انگلیسی

 

 

 

اولین راز یادگیری مکالمه افزایش انگیزه

نکته اول، برای افزایش انگیزه چه کاری انجام دهیم. خیلی ها مدت هاست که تصمیم گرفته اند آموزش زبان انگلیسی سریع را آغاز کنند به کلاس جدیدی بروند و یا پکیج آموزشی زبان انگلیسی ما را خریداری کنند اما شروع نمی کنند. و اگر دلیل را از آن ها جویا شوید می گویند  که ما انگیزه نداریم. این افراد اغلب دنبال یک فرصت ناب و کاملا ایده آل هستند تا بتوانند به یک کلاس بروند و یا شرایط ویژه ای برای آن ها ایجاد شود. 

سخن بزرگان و انگیزه:

بزرگان دنیا درباره انگیزه حرف های جالبی زده اند مثلا یکی از بزرگان گفته بود که آدم هایی که موفق نیستند همیشه دنبال یک اهرم و انگیزه ناب می گردند اما افراد موفق، آن کار را انجام می دهند. ما نباید در ذهن خود این امر را داشته باشیم که برای هر کاری باید انگیره ای باشد ما خیلی از کارها را انجام می دهیم چون بخشی از روال زندگی ما شده، به عادت تبدیل شده و یا آن ها را دوست داریم. 

زبان انگلیسی و زندگی روزمره:

خب ما باید خیلی از موارد از جمله یادگیری زبان انگلیسی را جزو روال زندگی خود قرار دهیم. پس باید آن را از بحث داشتن انگیزه جدا کنید. درست است که برای یادگیری آن هم باید یک سری انگیزه ها مثل رفتن به خارج از کشور و یا داشتن شغل بهتر و یا افزایش درآمد خود داشته باشیم. اما در ابتدا بهتر است همه آن ها را کنار بگذارید و حتما دنبال انگیزه نباشید.

 برای داشتن انگیزه هم اول باید شروع کرد و آن را رها نکنیم. از کمترین زمان ممکن شروع کنیم. مثلا روزی یک جمله، یک کلمه و یا حتی با روزی یک قالب.

 فقط تنها کافی است شروع کنیم حتی با کوچکترین  قدم ها.

 پس اولین راز شامل شروع کردن و رها نکردن است. با این کار افزایش انگیزه هم اتفاق می افتد. خیلی وقت ها وقتی در مسیر قرار میگیرید یادگیری و انگیزه اتفاق می افتد. 

از اهدافتان الهام بگیرید:

وقتی از کسی می‌پرسید که هدفت از یادگیری زبان انگلیسی چیست معمولاً می‌گوید هدفم این است که هر روز ۲۰ دقیقه مطالعه کنم. قطعاً ۲۰ دقیقه مطالعه روزانه بهتر از این است که شما هیچ مطالعه‌ای نداشته باشید اما آیا این ۲۰ دقیقه به شما انگیزه می‌دهد! این هدف بیشتر از اینکه الهام بخش باشد شبیه یک تعهد است که اگر انجام نشود احساس گناه به شما دست می‌دهد. شما باید هدف روشن‌تری داشته باشید؛ به‌عنوان‌مثال زبان انگلیسی را یاد بگیرید تا از طریق آن کسب درآمد کنید. برای هدف گذاری بهتر ۲ پیشنهاد داریم:

  • اهداف ساده انتخاب کنید

هدف گذاری کار دشواری نیست اما بسیار حائز اهمیت است. برای هدف گذاری باید کاری را انجام دهید که می‌دانید از عهده‌اش بر می‌آیید. شما باید هر روز و هر لحظه هدفتان را به یاد داشته باشید و تلاش کنید به طور مستمر انجامش دهید. یک مثال برای شما می‌زنیم. فرض کنید قرار است شما زبان انگلیسی را یاد بگیرید تا بیشتر با دنیا ارتباط برقرار کنید. برای این کار می‌توانید روزانه ۱۵ دقیقه زبان انگلیسی بخوانید و این کار را آن‌قدر تکرار کنید تا به یک عادت همیشگی تبدیل شود.

  • هر روز اهدافتان را یادآوری کنید

حالا که هدفتان را مشخص کردید باید آن را با خود تکرار کنید تا در نهایت به نتیجه مطلوبتان برسید. ما معمولاً تحت فشار و مسئولیت‌های متعدد زندگی قرار می‌گیریم به همین علت گاهی اوقات از کارهایی که برای خودمان مشخص کردیم صرف نظر می‌کنیم تا به مسئولیت‌های دیگرمان برسیم. هدف گذاری باید طوری باشد که ما بی تاب انجام دادنش باشیم نه اینکه به دنبال راه فرار بگردیم و از انجامش شانه خالی کنیم. ترجیحاً اهدافتان را جایی بگذارید که هر روز آن را ببینید. در این صورت یادتان می‌ماند که در طول روز هر طور شده آن‌ها را انجام دهید.

نحوه ی افزایش عمق یادگیری مکالمه و یادگیری سریع زبان:

وقتی از انسان هایی که به زبان های مختلف صحبت می کنند الگو برداری می کنیم؛ میبینیم که آن ها یا در محیط هایی که مربوط به همان زبان است یاد میگرند و یا شرایط محیط را در مغز و ذهن خود ایجاد می کنند. 

چگونه می توانیم محیط را در ذهن خود ایجاد کنیم؟

ما یک روشی داریم که به آن مکالمه هیپنوتیزمی گفته می شود. در این نوع مکالمه 3 قسمت وجود دارد :

  •  بستن چشم ها
  • نفس عمیق
  • تجسم خود و احساس آن موقعیت

اکنون بیاییید با هم این تمرین را انجام دهیم:

چشم ها را ببندید و نفس عمیق بکشید و تصور کنید که به خارج از کشور سفر کردید و در خیابان در حال قدم زدن هستیم. به یک فروشگاه پوشاک، انواع برندها در آنجا وجود دارد؛ میرسیم.. خب یکی از فروشندگان به شما نزدیک می شود و می پرسد:

  • میتوانم کمکتان کنم: ?Can I help you
  • می گوید که بله من یک تی شرت نیاز دارم: I need a t-shirt.
  • می گوید خدمت شما: Here you are.
  • این تی شرت ها رو یه نگاه بندازید:look at this t-shirts
  • میخوام اون رو پرو کنم:  I want to try on 
  • اتاق پرو کجاست؟ ?where is the fitting room
  •  اونجاست:  It’s over there 

حالا یک نفس عمیق بکشید و چشم های خود را باز کنید. این روش می تواند به یادگیری شما عمق دهد.

افزایش سرعت در یادگیری مکالمه :

افزایش-سرعت-در-یادگیری-مکالمه

اما برای اینکه بتوان به این یادگیری سرعت بدهیم؛ باید به روش قالبی کار کنیم. یعنی هر قالبی که داریم آن را مدام تکرار کنید. یعنی با یک قالب جملات زیاد می سازیم. چون هر قالب یک کلمه کلیدی دارد و با بازی کردن با آن قالب، آن مکالمه بهتر و سریع تر برای شما اتفاق می افتد. 

مثلا در مورد همان فروشگاه پوشاک وقتی فرد فروشنده از شما می پرسد: ?Can I help you

این خودش یک قالب است که می توانید با همین یک قالب صدها جمله بسازید. مثلا :

می توانی بیایی؟ ?Can you come

می توانی بمانی؟ ?Can you stay

یا یک قالب دیگر:

من دنبال تی شرت هستم: I’m looking for a t-shirt

من دنبال معلمم هستم. I’m looking for my teacher

در اینجا I’m looking for یک قالب است. 

پس برای افزایش عمق با روش خود هیپنوتیزمی قدم به قدم پیش می رویم و برای سرعت بخشیدن به عمق یادگیری خود از قالب ها استفاده می کنیم که چند مورد آن در بالا آمد

راه هابی افزایش خروجی و بازدهی در مکالمه انگلیسی:

برای افزایش خرورجی و داشتن بازدهی بهتر و بیشتر یادگیری مکالمه، باید خود را با زبان انگلیسی محاصره کنیم. می دانید که ما تا ورودی نداشته باشیم خروجی نخواهیم داشت. مثلا یک کودک دو سال صداها و مکالمات اطراف را می شنود تا بتواند در نهایت درست صحبت کند. پس ما باید خود را با زبان انگلیسی محاصره کنیم مثلا در هنگام یادگیری در منزل تا محل کار همیشه از انگلیسی استفاده کنیم  و بعد از یک مدت ورد زبان شما می شود. 

راه های افزایش بداهه گویی در مکالمه انگلیسی:

خیلی ها معتقدند که اگر مدام خود را در یک موقعیت قرار دهند، مرتب تمرین مکالمه کنند؛ حالا یا واقعی  یا به روش هیپنوتیزمی، ممکن است این روش کاملا به صورت حفظی در بیاید مثلا ما در ذهن خود تصور کنیم که در رستوران هستیم و این قالب ها در ذهن ما به صورت حفظی در بیاید در موقعیت ها و شرایط ناگهانی چه کنیم؟ 

و در زبان انگلیسی نیاز به کمی بداهه گویی هم داریم. در کل می توان گفت که پیش رفتن با قالب ها به افراد کمک می کند تا بداهه گویی شما تقویت شود.

اما یک راه دیگر هم این است که اگر می خواهید بداهه گویی شما پیشرفت کند می توانید با اشیا اطراف خود شروع به مکالمه کنید. می توانید یک جمله را گسترش دهید و درباره آن حرف بزنید. مثلا در مورد اینکه شما اهل کجا هستید؟ شما می گویید من اهل ایران هستم و بعد ادامه مکالمه را به تشریح و توصیف ایران اختصاص دهید. 

مثلا می توانید دوباره در ادامه در مورد خاطراتی که از مسافرت های خود در ایران داشته اید اختصاص دهید و به همین ترتیب تا آخر. 

خیلی ها فکر می کنند که باید توانایی مکالمه و گرامر و دانش زبانی بالایی داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل مکالمه داشته باشند. اما این تصور اشتباه است. زیرا باید بدانید که هدف از مکالمه برقراری ارتباط است و مهم این است که خواست و حرف خود را بیان کنید. پس بداهه گویی در مسیر حرف زدن پیش می آید. 

خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی

نکته بعدی برای افزایش بازدهی:

استمرار در مکان :

وقتی یک کاری را انجام می دهیم؛ مجموعه شرایط ما به آن کار گره می خورد. مثلا اگر هر روز ساعت 10 صبح زبان می خوانیم؛ ظرفیت مغز ما در این ساعت برای یادگیری زبان انگلیسی گسترش می یابد؛ مثلا اگر قبلا تنها یک ربع زبان می خواندیم با استمرار در این ساعت خاص، می توانیم 1 ساعت را با خواندن زبان اختصاص دهیم.

پس این استمرار در زمان می تواند به پیشرفت ما کمک کند که به این موارد محرک های یادگیری می گویند.

یا مثلا مداومت در مکان، مثلا حضور در کتابخانه یا در اتاق خود می تواند به مطالعه ما کمک کند.

یا حتی ژست های ما در هنگام مطالعه، مثلا نشسته روی زمین یا پشت میز یا تکیه به پشتی این ها می تواند ژست ها و عادات ما برای مطالعه باشد که بازدهی یادگیری ما را افزایش می دهد. 

گاهی می توانیم خودمان برای خودمان یک ژست را تعریف کنیم. اما در کل بهتر است که ما به این مکان ها و زمان ها وابسته نشویم. زیرا ممکن است گاهی ما در زمان یا در مکان مورد نظر نتوانیم باشیم. 

مرور : 

برای اینکه ما مطالب را فراموش نکنیم بهتر است آن ها را مرور کنیم. یکی از بهترین روش های مرور این است:

  • یک روز بعد 
  • سه روز بعد 
  • 10 روز بعد 
  • یک ماه بعد
  • چهار ماه بعد

پس هر مطلبی را که می خوانیم براساس یک سر رسید روزانه مطالب را فردای آن روز مرور می کنیم. برخی افراد میزان فراموشی شان بیشتر است این افراد می توانند شارژ زمانی خود را افزایش دهند. یعنی یک مرور بلافاصله داشته باشند؛ شب همان روز قبل خواب، و بعدبراساس مرور زمانی که در بالا امد آن ها را مرور کنید. 

می توانید با تنها یک کلیک بر روی این لینک 400 قالب مکالمه را به راحتی یاد بگیرید. 

👇

بهترین و سریع ترین راه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

صحبت کردن به زبان انگلیسی در محیط غیر انگلیسی:

صحبت-کردن-به-زبان-انگلیسی-در-محیط-غیر-انگلیسی

خوب تا الآن یاد گرفتیم چطور صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنیم حالا می‌خواهیم ترفندهای صحبت کردن به این زبان را در یک محیط غیر انگلیسی یاد بگیریم. ما در ایران زندگی می‌کنیم پس انگلیسی زبان، زیادی را در اطراف خود نداریم. بهترین راه این است که از روش‌های خودآموز استفاده کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از امروز به بعد:

1. شروع کنید به انگلیسی فکر کردن:

برای یادگیری مکالمه انگلیسی در خانه به جای فارسی فکر کردن، انگلیسی فکر کنید. شاید با این کار حس احمق بودن به شما دست بدهد اما باور کنید این شکلی نیست. اگر در حالت عادی عادت دارید با خودتان حرف بزنید پس از حالا به بعد این کار را به زبان انگلیسی انجام دهید. افرادی که از صحبت در جمع خجالت می‌کشند حتماً این تکنیک را انجام دهند. این ترفند به طرز عجیبی اعتماد به نفس شما را بیشتر می‌کند.

2. تکنیک سایه گفتار را یاد بگیرید:

تکنیک سایه گفتار سریع ترین روش یادگیری مکالمه انگلیسی است. در این روش باید بلافاصله بعد از شنیدن یک مکالمه به زبان انگلیسی آن را عیناً تکرار کنید. یه جورایی شبیه تقلید کردن است. روش سایه گفتار کمک می‌کند تا تلفظ شما بهتر شود. از حالا به بعد می‌توانید راحت‌تر صحبت کنید. این روش قابلیتش را دارد تا واژگان و جملات زیادی را در ذهن شما ثبت کند.

3. یک دفتر خاطرات صوتی درست کنید:

بله درست است. به جای اینکه یک دفتر خاطرات برای نوشتن داشته باشید یک دفتر خاطرات صوتی درست کنید. این تکنیک بهترین روش برای یادگیری مکالمه انگلیسی است. همه مردم عادت دارند افکار و درد و دل‌هایشان را در دفتر خاطرات بنویسند. حتماً شما هم این کار را انجام داده‌اید اما از حالا به بعد این کار را به‌صورت صوتی انجام دهید. این کار هم ساده است و هم در زمانتان صرفه جویی می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که صحبت‌های خود را درباره کارهای روزمره، اتفاقاتی که با دوستان و خانواده تجربه کرده‌اید، فیلم‌هایی که دیده‌اید یا حتی ناراحتی‌هایی که دارید را در تلفن همراهتان ضبط کنید. هر وقت تایم آزاد داشتید این کار را انجام دهید سپس به آن گوش دهید. بعد از مدتی یاد می‌گیرید اشتباهاتتان را اصلاح کنید یا کلماتی که تا به حال استفاده نمی‌کردید را در صحبت‌هایتان به کار ببرید. اگر لغت یا عبارتی بود که شما را گیج می‌کرد یک فهرست درست کنید و معنای آن را در ترنسلیت یا فرهنگ لغت پیدا کنید.

4. با خودتان حرف بزنید:

به این تکنیک مونودرام هم می‌گویند. مونودرام به یادگیری مکالمه انگلیسی در کوتاهترین زمان کمک می‌کند. اگر ایده‌ای ندارید، می‌توانید مکالمه بازیگر محبوبتان در آخرین فیلمی که بازی کرده را حفظ کنید سپس خودتان را جای او بگذارید و شروع به حرف زدن کنید.

روش دیگرش این است که با خودتان حرف بزنید یعنی خودتان را در موقعیت‌های مختلف قرار دهید، حرف بزنید و صدایتان را ضبط کنید؛ حتی می‌توانید به جای دو شخصیت مختلف حرف بزنیم و صدای خود را تغییر دهید. این روش تأثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس دارد.

5. فیلم‌های زیادی ببینید:

دیدن-فیلم-برای-تقویت-مکالمه-زبان-انگلیسی

شما هم عاشق فیلم دیدنید! اگر این‌طور است پس حتماً این راهکار را امتحان کنید. فیلم دیدن بهترین روش یادگیری مکالمه انگلیسی است. معمولاً افراد کم سن و سال تمایل بیشتری به این کار دارند. این روش برای کسانی که در یک محیط غیر انگلیسی هستند خیلی خوب است.

با این کار مهارت شنیداری تقویت می‌شود. اگر تا به حال این کار را انجام ندادید پس اول با زیرنویس فیلم ببینید، به تدریج سعی کنید به زیرنویس نگاه نکنید تا جایی که دیگر نیازی به زیرنویس نداشته باشید.

6. بهترین کتاب برای یادگیری مکالمه انگلیسی را پیدا کنید:

خواندن راه ساده اما جالبی برای یادگیری زبان انگلیسی است. مهم نیست چه کتابی را انتخاب می‌کنید فقط باید کتاب خواندن را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید. برای شروع ژانرهایی که دوست دارید را انتخاب کنید بعد از گذشت مدتی خودتان را با موضوعات سخت‌تر به چالش بکشید.

7. راهنمایی بگیرید:

فکر نکنید فقط زبان آموزان غیربومی نیاز به راهنمایی دارند خود انگلیسی زبان‌ها هم گاهی اوقات به یک معلم خوب احتیاج پیدا می‌کنند. همه ماهایی که در ایران زندگی می‌کنیم به یک معلم خوب نیاز داریم.

معلم، زبان انگلیسی را به ما یاد می‌دهد / بازخورد می‌دهد و برای بهتر شدن ما پیشنهادهای خوبی دارد. اگر در کلاس زبان ثبت نام می‌کنید از معلمتان راهنمایی بگیرید، اگر در کلاس آنلاین هستید به دنبال یک دوست یا معلم باسواد بگردید تا هر وقت به چالش خوردید از او سؤال بپرسید.

8. مطالعه گروهی را امتحان کنید:

همه ما در دوران امتحانات با دوستانمان مطالعه گروهی داشتیم، به کتابخانه می‌رفتیم و با هم درس می‌خواندیم. این کار را برای یادگیری زبان انگلیسی هم انجام دهید. زبان آموزانی که در محله، کلاس یا دانشگاهتان هستند را پیدا کنید و برای تمرین و آموزش مکالمه انگلیسی یک دورهمی ترتیب دهید.

مطالعه کنید  آموزش تند خوانی

کلام آخر

برای یادگیری هر چیز جدیدی باید اشتباه کنید. زبان انگلیسی هم از این قاعده پیروی می‌کند. برای شروع یادگیری مکالمه انگلیسی صحبت کردن را در یک محیط دوستانه و آرام شروع کنید؛ به تدریج در فضاهای بزرگ‌تر و محیط‌های رسمی‌تر این کار را انجام دهید. یادتان باشد که اگر ندانید هدفتان از یادگیری زبان چیست شما هم مثل خیلی‌های دیگر در یادگیری این مهارت موفق نمی‌شوید.

سوالات متداول

مهم‌ترین مزایای یادگیری مکالمه انگلیسی کدامند؟

یادگیری عمیق _ افزایش انگیزه _ افزایش خروجی _ افزایش سرعت یادگیری _ افزایش بازدهی _ افزایش بداهه گویی _ افزایش دوام یادگیری مباحث خوانده شده

آسان‌ترین راه یادگیری مکالمه انگلیسی چیست؟

آسان‌ترین راه برای یادگیری این زبان تبدیل آن به یکی از عادات روزانه‌مان است. شما باید زبان انگلیسی را تبدیل به بخشی از زندگی خود کنید و در انجام کارهای مختلفتان از آن استفاده کنید.

برای افزایش عمق یادگیری مکالمه انگلیسی از چه تکنیک‌هایی کمک بگیریم؟

برای یادگیری عمیق‌تر شما باید خودتان را در محیطی که می‌خواهید فرض کنید. برای این کار می‌توانید از تکنیک مکالمه هیپنوتیزمی کمک بگیرید. در این مکالمه باید چشم‌هایتان را ببندید، نفس عمیق بکشید و خودتان را در آن موقعیتی که می‌خواهید تجسم کنید.

شما چه نظری دارید؟


  1. الف یوسفی گفت:

    سلام ودرود استاد جاوید خوشحالم اینجا پیداتون کردم بعداز سالها
    موفقیت های روزبروز تون رو تبریک میگم
    خیلی سریع کلمات انگلیسی رو میگید و سخت می‌شود متوجه تلفظ صحیح شوم چکار کنم؟
    ماشکرم

    • خانوم محمدی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام ودرود ممنون از لطفتون با پشتیبان ارتباط بگیرید راهنماییتون میکنند

  2. نوشاد گفت:

    شما به مناسبت های خاص تخفیف روی پکیج هاتون میزارید؟

  3. سردار گفت:

    اگر هنگام خواب کلمه ویس های لغات انگلیسی پخش کنیم تاثیر گزاره؟
    پکیج شما داری فایل صوتی جداگانه هم میباشد؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر ممکنه موثر باشه برای اطلاعات دقیق آموزش زبان انگلیسی با شماره زیر تماس بگیرین 09368800072

  4. پارمیدا گفت:

    شما برای هزینه پیک مبلغی دریافت میکنید؟ یا هزینه ارسال با خود شماست؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوشت عزیز هزینه ارسال را مهمان ما هستین برای اطلاع از متد و شیوه آموزشی با شماره زیر تماس بگیرین 09368800072

  5. حمید رضایی گفت:

    سلام.
    روزی چند ساعت باید برای زبان انگلیسیمون وقت بزاریم تا زبانمون بهتر شه؟

  6. یاسر گفت:

    سلام شما ادرس محل کارتون کجاست؟
    ممنون میشم اطلاع بدین.
    شعبه در شرق تهران دارید؟

  7. نوشین گفت:

    سلام هزینه ارسال به چه شکل هست؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      ســـلام وقتتون بخیر با پست پیشتاز ارسال میشه خدممتون برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتونین با شماره زیر تماس بگیرین 09368800072

  8. علی گفت:

    سلام
    من پکیج استاد جاوید رو قبلنا تهیه کرده بودم کارشون عالیه
    برای امتحاناتمم خیلی کمک کرد
    تشکر میکنم ازشون

  9. نادر گفت:

    سلام داخل پکیجتون کتاب هم هست؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      ســـلام وقتتون بخیر باشه بله کتاب به همراه آموزش تصویری به صورت دی وی دی

  10. سیاوش گفت:

    سلام و تشکر از استاد جاوید بابت تدریس بی نظیرشون

  11. نگار اسماعیل نژاد گفت:

    پکیج مکالمه امریکن هست یا بریتیش؟؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه بیشتر امریکن هست ولی بعصی مطالب بریتیش هم گفته میشه برای اطلاع بیشتر با شماره 09368800072 در ارتباط باشید

  12. شکیلا کلهر گفت:

    بعد از اتمام این دوره میتونیم تو آزمون تافل شرکت کنیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میتونید
      برای هر ازمونی چه داخلی و چه خارجی کاربردی هست اما کافی نیست بهتره در کنارش مطالعه آزاد هم داشته باشید

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  13. آیسان رحیمی گفت:

    کلاس های آنلاین هم دارید؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله داریم
      میتونید میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید تا در جریان برنامه ها قرار بگیرید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  14. anali anjomani گفت:

    برای خرید این پکیج حتما باید مطالعه
    قبلی داشته باشیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حد دبیرستان ودانشگاه بلد باشید کافیه

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  15. tina izadi گفت:

    آیا پکیج هاتون پشتیبانی دارند؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      هم پکیج های زبان و هم پکیج حافظه پشتیبان مخصوص خودشو داره

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  16. محمدرضا شجاعی گفت:

    در طول روز چقدر باید مطالعه داشته باشیم ؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      این بستگی به برنامه ریزی شخصی شما و کشش ذهنی خودتون داره

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  17. مهدیه محمدی گفت:

    این دوره برای شرکت در آزمون ها کمک میکنه؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونه کاربردی باشه براتون البته کافی نیست

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  18. الناز اکبری گفت:

    قیمت پکیجتون رو میخواستم بدونم

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقت بخیر

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  19. سبا نیکومنش گفت:

    ممنونم توضیحاتون خیلی کامل بود.

  20. هدیه کوهی گفت:

    در کنار این پکیج باید مطاله دیگه هم داشته باشیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله میتونید مطالعه آزاد داشته باشید

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  21. هدیه کوهی گفت:

    در طول روز چقد باید زمان بزاریم برای یاد گیری ؟
    و چقدر باید تمرین داشته باشیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقت بخیر

      مدت زمان تمرین روزانه بستگی به خودتون داره و در هر شخصی متفاوته
      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  22. هدیه کوهی گفت:

    چه مدت زمان طول میکشه که خیلی راحت مکالمه داشته باشیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقت بخیر

      با دوره آمپول مکالمه و هزارلغت تقریبا یک ماهه میتونید به مکالمه محاوره و روزمره مسلط بشید

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  23. هدیه کوهی گفت:

    خیلی ممنون توضیحاتتون خیلی کامل بود.

  24. آرش گفت:

    توضیحات خیلی کامل بود
    ممنون

  25. محمد گفت:

    افتخار کشور آقای جاوید

  26. سمیه گفت:

    سلام
    استاد یادگیری این پکیج برای کودکان زیر 10 سال هم اوکیه؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام برای اطلاعات بیشتر با شماره 09368800072 در ارتباط باشین به صورت تخصصی راهنماییتون میکنن🌹

  27. ستاره صالحی گفت:

    از توضیحات بسیار خوب ، خلاصه و خیلی مفید شما استاد بزرگوار صمیمانه متشکرم.🙏💓🌹

  28. نرگس السادات حسینی گفت:

    کلمات کلیدی دریادگیری مکالمه و افزایش قدرت بازدهی حافظه

  29. امیرمحمد اردشیری گفت:

    افتخار کشور هستید واقعاً عالی بود