آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل

روز به روز به تعداد والدینی که می خواهند به فرزندان خود زبان بیاموزند افزوده می شود. در واقع آن ها معتقدند که هر چه زودتر فرزند آن ها این زبان جهانی را یاد بگیرد؛ بهتر است. مهمترین عامل موفقیت کودکان، علاقه و تشویق والدین آن هاست فارغ از اینکه سن آن ها چقدر باشد. بنابراین آن ها بر پیشرفت فرزندان خود در این زمینه چه کارهایی می توانند انجام دهند؟ آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل برای کودکان می تواند برای بسیاری از والدین چالش برانگیز باشد اما با این مقاله و مقالات مشابه ما دردسر شما را کم خواهیم کرد پس با ما همراه باشید تا فوت و فن های بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودک در منزل را بشناسید و ما را به دوستان خود معرفی کنید. 

 

روش های آموزش زبان خارجی برای کودکان :

فهرست محتوا

خودتان انگلیسی یاد بگیرید:

جواب ما به این پرسش که چگونه آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه را انجام دهیم راه کارهایی است که در ادامه می آیند. برای ایجاد یک نگرش مثبت نسبت به یادگیری، و نسبت به انگلیسی به عنوان یک زبان، بهترین کار این است که از خودتان شروع کنید در واقع خودتان نقطه شروع خوبی برای یادگیری فرزنداتان هستید. اگر فرزندتان را به کلاس انگلیسی می فرستید، چرا شما هم به او نمی پیوندید؟ یادگیری زبان انگلیسی با هم یک روش عالی برای گذراندن وقت با فرزندان و ایجاد نگرش مثبت نسبت به یادگیری و صحبت کردن به یک زبان دیگر است.

به زبان انگلیسی بازی کنید:

کودکان به طور طبیعی هر چیزی را در اطراف خود به صورت طبیعی و بدون مداخله بزرگترها یاد می گیرند؛ این کار را هم از طریق بازی و انجام اشتباهات بسیار می آموزند. پس سعی کنید زبان انگلیسی را نیز مانند زبان مادری آن ها با بازی همراه کنید. تا بتوان آموزش زبان انگلیسی در خانه به کودکان را بهتر و شادتر پیش برد.

از هنر کمک بگیرید:

برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در منزل حتماً از هنر کمک بگیرید زیرا بچه‌ها عاشق ساختن چیزهای رنگارنگ و هیجان انگیز هستند. مطمئناً هنگام استفاده از هنر می‌توانید در مورد چیزهایی مانند رنگ‌ها و شکل‌ها صحبت کنید. (پروژه‌های خلاقانه پتانسیل بیشتری دارند.)

سنت‌های فرهنگی: از کودکان بخواهید تا یک پروژه هنری بر اساس سنت‌های فرهنگی مختلف بسازند سپس در مورد آن فرهنگ صحبت کنید.

کلاژها: پروژه‌های هنری نیز راهی عالی برای صحبت در مورد زبان انگلیسی هستند. کلاژ آسان است و تقریباً با هر چیزی می‌توانید یکی از آن‌ها را بسازید. شما می‌توانید در حین کار بچه مطالبی را یاد دهید یا از آن‌ها بخواهید تا چیزهایی که به ذهنشان می‌آید را به شما بگویند.

آشپزی:  هنر آشپزی را فراموش نکنید زیرا فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان از این راه خیلی زیاد است. وقتی در خانه غذا درست می‌کنید، می‌توانید در مورد هر پنج حواس صحبت کنید. ضرب المثلی هست که می‌گوید اول با چشم می‌خوریم بعد با بینی بعد با دهان. هنگامی که خود بچه‌ها آشپزی می‌کند بهترین زمان برای آموزش است.

آموش را بیرون از خانه ببرید:

آیا تا به حال سعی کردید این کار را انجام دهید؟ اگر نه، پس حتماً آن را امتحان کنید زیرا بهترین روش آموزش زبان به کودکان است. بازی‌ها و کارهای زیادی هستند که می‌توانید انجام دهید؛ به عنوان مثال بازی گنج‌یابی را امتحان کنید. طریقه آموزش زبان به کودکان در این بازی به این صورت است که شما باید معمایی بسازید و راه حل‌هایی به بچه‌ها بدهید سپس آن‌ها را بیرن بفرستید و از آن‌ها بخواهید تا معما را حل کنند.

کودکان را نسبت به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند کنید

اگر برای آموزش انگلیسی به کودکان مصمم هستید پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از طریق ترفندهای زیر مشتاق و علاقه‌مند کنید.

1. کودک خود را تشویق کنید تا دوستان انگلیسی زبان پیدا کند

چند نکته به شما پیشنهاد می‌کنیم:

از فرزندتان بخواهید تا با کودکانی که سن بیشتری دارند دوست شود تا آن‌ها فرزندتان را نسبت به یادگیری زبان تشویق کنند.

با والدین بچه‌هایی که در حال یادگیری زبان هستند دوست شوید و هر از گاهی دورهمی بگیرید. در این جمع‌ها تلاش کنید تا بچه‌ها زبان انگلیسی را در قالب موضوعات مختلف یاد بگیرند.

فرزندتان را در یک پیش دبستانی یا آموزشگاه زبان انگلیسی ثبت نام کنید؛ فقط مطمئن شوید که آن‌ها صرفاً به دنبال آموزش لغات یا گرامر نیستند بلکه تلاش می‌کنند تا زبان را در قالب موضوعات متنوع و کاربردی آموزش دهند.

تعدادی از بچه‌ها که در حال یادگیری انگلیسی هستند را دور هم جمع کنید و در قالب ترفندهایی که در بخش‌های قبلی بررسی کردیم زبان انگلیسی را به آن‌ها آموزش دهید.

شما می‌توانید در قالب فضای مجازی فرزندتان را با کودکان دیگر در نقاط مختلف جهان آشنا کنید؛ سپس امکان مکالمه ویدئویی را برای آن‌ها فراهم کنید. با این کار اشتیاق آن‌ها چندین برابر می‌شود.

2.  از اعضای خانواده بخواهید تا از زبان انگلیسی بیشتر استفاده کنند

بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان این است که شما و سایر اعضای خانواده هم با آن‌ها همراه شوید. تعامل شرط اصلی یادگیری زبان انگلیسی است. اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی به کودکان را دارید سعی کنید فعالیت‌های مختلفی از قبیل فیلم دیدن ، آهنگ بخوانید  یا بازی کردن و … را همراه با آن‌ها به انگلیسی انجام دهید.

3. زبان انگلیسی را برای فرزندتان سرگرم کننده کنید

یادگیری انگلیسی به کودکان سرگرم‌کننده تر از بزرگسالان است زیرا آن‌ها در قالب بازی چیزهای بیشتری را یاد می‌گیرد. برخی از والدین کودکان را برای یادگیری زبان تحت فشار می‌گذارند در حالی که باید همه چیز گام به گام پیش رود. آموزش زبان به کودکان یک فرق اساسی نسبت به بزرگسالان دارد. گاهی اوقات بزرگسالان مجبورند علی رغم عدم علاقه به زبان انگلیسی برای اهداف کاری یا تحصیلی آن را یاد بگیرند؛ در صورتی که کودکان هیچ‌گاه نمی‌توانند بدون علاقه بر این مهارت مسلط شوند. آن‌ها نباید از زبان انگلیسی متنفر شوند. وظیفه والدین است که تا حد ممکن زبان انگلیسی را بدون استرس و لذت بخش جلوه دهند.

4. انگلیسی را به بخشی از زندگی کودکتان تبدیل کنید

بچه‌ها خیلی باهوش هستند و سریع می‌فهمند که شما می‌خواهید چیزی را به آن‌ها آموزش دهید که اهمیت زیادی ندارد؛ پس اولین وظیفه شما این است که فواید آموزش زبان انگلیسی به کودکان را نشان دهید. شما باید بچه‌ها را مطمئن کنید که یادگیری زبان برای آن‌ها لازم و ضروری است. برای اینکه آن‌ها سریع‌تر با زبان آشنا شوند، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

برای آن‌ها اسباب بازی یا کتاب انگلیسی بخرید.

طریقه آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق تلفن‌های هوشمند بسیار آسان است. اگر فرزند شما اجازه دارد از گوشی یا تبلت استفاده کند فقط کافی است زبان آن را روی انگلیسی تنظیم کنید.

اگر قصد دارید یک پرستار بچه استخدام کنید پس کسی را پیدا کنید که به زبان انگلیسی مسلط است و بتواند با فرزندتان کار کند.

 

مطالعه کنید  سریع ترین راه های موفقیت در کنکور

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 2 ساله

چگونه زبان انگلیسی را در خانه به کودک آموزش دهیم؟ بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان این سنی عبارت است از:

بهترین روش گذاشتن انیمیشن یا فیلم های مختص کودکان 2 سال، یا استفاده از اسباب بازی ها جهت یادگیری از رنگ ها ، اعداد ، اعضای بدن، میوه ها، انواع غذا ها و حیوانات شروع کنید. همچنین می توانید با استفاده از شعر و قصه آموزش را برای کودکان جذاب تر کنید

آموزش زبان انگلیسی به کودکان 7 سال

یکی از مهم ترین دغدغه‌ها  و سوالات پدر و مادر ها  کودکان 7 ساله این است که چگونه زبان انگلیسی را در خانه به کودکان آموزش دهیم؟ یا اینکه آموزش زبان انگلیسیی به کودک را از کجا باید شروع کرد؟ این سوالات باعث شده تا ما برای راحتی والدین عزیز و پیدا کردن جواب سوالات شان، این محتوا را در اختیارشان قرار دهیم، بهترین سن جهت آموزش زبان همان 7 سالگی می باشد. با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

کتاب داستان های خوب را به انگلیسی برای آن ها بخوانید:

تهیه کتاب زبان کودکان خوب  کار سختی نیست و می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود کنید. مطمئن باشید فرزندان شما زیاد درگیر چیزی که شما می‌گویید نیستند و بیشتر دوست دارند تا با اشکال آن‌ها درگیر باشند و همچنین مراسم کتاب خوانی شب را بیش از هر چیزی دوست دارند پس می‌توانید به راحتی لغات و گرامرهایی را که می‌خواهید به آن‌ها آموزش دهید.

کودکان در معرض یادگیری باشند:

کودکان-در-معرض-یادگیری-باشند

همان‌طور که کودکان زبان اول خود را یاد می‌گیرند، یعنی در معرض گوش دادن به همه پیرامون خود هستند، جمع‌آوری اطلاعات و سپس استفاده از آن‌ها، فرآیندی باورنکردنی را پشت سر می‌گذارد. کودک نخستین بار که آن را می‌شنود، از کلمه “teddy” تقلید نمی‌کند، بلکه در عوض، این کلمه را بارها و بارها توسط افراد مختلف شنیده است، کاربردهای مختلف آن را می‌داند و در نهایت می‌داند که به چه چیزی می‌گویند teddy، همین امر باعث می‌شود تا یک کلمه ملکه ذهن شود.

گوش دادن به رادیو که افراد مختلف با لهجه‌های مختلف دران حرف می‌زنند و یا پادکست‌هایی که امروزه در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود می‌تواند در هنگام صرف شام آن را پخش کنید.

حرفه ای شوید:

کودکان عاشق هر کاری هستند که در آن نقاشی و چسباندن و برش این جور چیزها باشد، فعالیت‌های مختلف را از آن‌ها بخواهید اما به زبان انگلیسی. مثلاً رنگ زدن دفتر مهدکودک و یا برش کاغذ. با آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید ولی لازم نیست فعالیتی که آن‌ها انجام می‌دهند مربوط به انگلیسی باشد.

؟‘Could you pass me the glue, please’;

مطالعه کنید  چگونه آموزش زبان را شروع کنیم ؟

‘Thank you’

؟‘Why don’t you paint a picture’

؟‘Can you help me tidy up’

 

این نوع عبارات برای آموزش انگلیسی کودکان بسیار کمک کننده هستند. مثلا با فرزند خود کیک بپزید و دستور پخت آن را به زبان انگلیسی پخش کنید و به این ترتیب با لغات مختلف برای آشپزی که در عین حال ساده هم هستند آشنا می شوید. 

با هم آهنگ بخوانید:

آهنگ‌ها به‌طور هم‌زمان چند مهارت را در کودکان تقویت می‌کنند به‌طوری که نمی‌توان به تنهایی چنین کاری را برای آن‌ها انجام داد. آنان با آهنگ می‌توانند لحن و شعر و ریتم و همچنین جملات کامل را یاد بگیرند و بدانند که هر جمله را با چه لحن و حالتی بیان کنند و همین امر اعتماد به نفس را در آنان افزایش می‌دهد.

آرام باش

اگر فرزند شما اشتباه کرده یا بلافاصله شروع به صحبت کردن نکند، نگران نباشید. مغز باید طی فرایند یادگیری زبان فرایندی از رمزگشایی و یافتن الگوی را طی کند. 

آموزش زبان انگلیسی به کودک

آموزش زبان انگلیسی به کودک

 

خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی

فواید یادگیری زبان دوم برای کودکان

فواید-یادگیری-زبان-دوم-برای-کودکان

یادگیری یک زبان جدید و در کل یک مهارت جدید برای همه انسان‌ها مشکل است اما کاملاً واضح است که برای کودکان این امر تلاش کمتری را می‌طلبد. وقتی می‌خواهید به فرزندان خود زبان را بیاموزید بهتر است با خود درباره مزایای آن فکر کنید.

بهترین روش‌ آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه

بهترین سایت‌های آموزش زبان برای کودکان

بهترین-سایت‌های-آموزش-زبان-برای-کودکان

هنگامی که از روش‌های گفته شده در قسمت قبل برای آموزش زبان به فرزندتان استفاده کردید و پیشرفت‌های قابل قبولی را در او دیدید برای جذاب‌تر کردن آموزش انگلیسی به کودکان می‌توانید از سایت‌های آموزشی استفاده کنید. در این سایت‌ها شما می‌توانید انواع فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مطالب، آهنگ‌ها، بازی‌ها و تمرین‌های مختلفی را پیدا کنید.

با توجه به اینکه اغلب بچه‌ها از فضای کلاس‌های درسی سنتی فراری هستند پس قطعاً این روش می‌تواند آن‌ها را نسبت به یادگیری زبان ترغیب کند. اکثر وب سایت‌ها هم با فضای دسکتاب و هم موبایل سازگار هستند و امکانات رایگانی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در ادامه یکی از بهترین فهرست‌های آموزشی را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

1.     آموزش زبان انگلیسی به کودکان با PBS Kids

PBS Kids با داشتن منابع متعدد مانند انواع کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، مسابقه نوشتن، برنامه‌ها و منابع دیجیتالی برای مربیان، کودکان فرصتی را فراهم می‌کند تا هرگز از یادگیری زبان خسته نشوید.

PBS Kids برای استفاده خانگی: بخش PBS Parents را بررسی کنید و از آن به‌عنوان فرصتی برای تشویق، فعالیت‌ها و بازی‌های انگلیسی استفاده کنید. کودکان می‌توانند گوش دادن به دستورالعمل‌های انگلیسی را با PBS Kids تمرین یا کاردستی‌ها و دستورالعمل‌ها را کامل کنند.

PBS Kids برای استفاده در مدرسه: رسانه PBS را بررسی کنید.

2.    آموزش زبان انگلیسی کودک با Fun Brain

Fun Brain بیش از 100 فعالیت تعاملی دارد که به کودکان پیش دبستانی تا کلاس 8 کمک می‌کند مهارت زبان انگلیسی‌شان را توسعه دهند. طریقه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با Fun Brain خیلی راحت است. Fun Brain نه تنها مباحث آموزشی فراوانی دارد بلکه کتاب‌های بسیار متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بازی‌های طراحی شده در این سایت به کودکان اجازه می‌دهد تا خواندن را تمرین کنند. همه بازی‌ها بی‌خطر هستند و کودکان را تشویق می‌کنند تا صفحه کلید و ماوس را حرکت دهند تا بتوانند مستقل بودن در رایانه را هم یاد بگیرند.

Fun Brain برای استفاده خانگی: زبان انگلیسی برای کودکان با فیلم و بازی بسیار جذاب است. از فرزندتان بخواهید بعد از انتخاب بازی دستورالعمل‌های خواندن را تمرین کند تا بتواند بازی‌ها را به تنهایی انجام دهد.

Fun Brain برای استفاده در مدرسه: یک کتاب مناسب را در سایت انتخاب کنید تا یک نفر آن را برای سایر بچه‌ها بخوانید.

3.    آموزش زبان انگلیسی به کودکان 10 ساله و زیر ده با Breaking News Englis

همه مطالب موجود در Breaking News Englis بر اساس عناوین اخبار و رویدادهای جاری از سراسر جهان است. Breaking News Englis دارای 7 سطح مختلف است و هر درس دارای حداکثر 26 صفحه فعالیت و جزوه می‌باید. زبان آموزان می‌توانند آزمون‌های آنلاین را تکمیل و داستان‌ها را به‌صورت فایل‌های mp3 دانلود کنند.

Breaking News Englis برای استفاده خانگی: از فرزندتان بخواهید داستان مورد علاقه‌اش را انتخاب کند یا شما این کار برایش انجام دهید همچنین می‌توانید با دادن یک بازی به فرزندتان او را به خواندن تشویق کنید.

Breaking News Englis برای استفاده در مدرسه: کلاس را گروه بندی کنید و داستان را با سطوح مختلف بخوانید سپس از دانش‌آموزان بخواهید تا به گروه‌های 2 یا 3 نفره تقسیم شوند تا متن را خلاصه کنند و از هم سؤال بپرسند.

4.     آموزش زبان به کودکان با International Children’s Digital

وب سایت‌های International Children’s Digital با داشتن یکی از بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های رایگان برای کودکان به گونه‌ای طراحی شده که همه می‌توانند حتی بدون ثبت نام به کتاب‌ها دسترسی داشته باشند.

کاربران علاوه بر اینکه می‌توانند کتاب‌ها را بر اساس زبان، سطح سنی و ژانر جستجو کنند، می‌توانید یک حساب کاربری برای خود بسازند و کتاب‌های مورد علاقه یا مباحثی که می‌خواهند در آینده مطالعه کنند را به آن اضافه کنند.

International Children’s Digital برای استفاده در خانه: از فرزندتان بخواهید شب‌ها قبل از اینکه به رختخواب برود برای شما کتاب بخواند (یا برعکس). اگر کتابی را پیدا کرید که کودکتان آن را دوست داشت همان را بخوانید تا تسلطش بیشتر شود.

International Children’s Digital برای استفاده در مدرسه: از زبان آموزان بخواهید یک حساب کاربری برای خود بسازند و چندین کتاب را دران ذخیره کنند تا خار از فضای کلاس ساعاتی را به مطالعه اختصاص دهند. شما می‌توانید بچه‌ها را گروه بندی کنید و از هر گروه بخواهید تا موضوعی را برای مطالعه انتخاب کنند و تک‌تک اعضا آن را بخوانند.

5.     وب سایت Literactive جهت آموزش انگلیسی به کودک در منزل

وب سایت Literactive برای کودکان پیش دبستانی تا کلاس اول مناسب است. این سایت مباحث خواندنی متعدد و فعالیت‌های آوایی متنوعی دارد تا بچه‌ها بتوانند در حین یادگیری زبان سرگرم شوند. همه منابع موجود در Literactive آزمایش شده است پی با آسودگی خاطر از آن استفاده کنید

Literactive برای استفاده خانگی: برای فرزندتان یک حساب کاربری رایگان ثبت کنید، بازی‌های مختلف را دانلود و چند ساعتی را با او بازی کنید.

Literactive برای استفاده در مدرسه: منابع مد نظرتان را برای تدریس انتخاب کنید.

6.  بازی کردن برای آموزش زبان به کودک با سایت Literacy Center

یادگیری-زبان-انگلیسی-کودکان-با-سایت-Literacy-Center

Literacy Center بیش از 150 میلیون بازی آنلاین و فعالیت قابل چاپ برای کودکان پیش دبستانی دارد. هدف این وب سایت تشویق کودکان بازیگوش به یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان است. Literacy Center تمرینات نوشتاری، چاپی و بازی‌های متنوعی برای تمرین حروف دارد.

Literacy Center برای استفاده خانگی: والدین می‌توانند به کودکان کمک کنند تا مهارت‌های خود را در بخش بازی تقویت کنند. (این سایت زبان‌های اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی را هم آموزش می‌دهد.)

Literacy Center برای استفاده در مدرسه: به بخش منابع بروید و در آنجا فعالیت‌ها را با استانداردهای مد نظرتان سازمان دهی کنید.

7.    یادگیری زبان کودکان با کمک Raz Kids

وب سایت‌های Raz Kids جهت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خوب است اما برای دسترسی به ویژگی‌های بیشتر باید اشتراک بخرید. اگر چند فرزند دارید یا در کلاس‌هایی با سطوح مختلف تدریس می‌کنید این هزینه کردن ارزشش را دارد.

شما می‌توانید کتاب انگلیسی برای کودکان را با توجه به سطوح و موضوعات مد نظرتان چاپ کنید، کتاب‌های مورد علاقه‌تان را پیدا و آزمون‌های مد نظرتان را جستجو کنید.

Raz Kids برای استفاده در خانه: با کودکتان قبل از خواب، زمانی که در حال پیاده روی هستید، در سفر یا رفت‌وآمدهای درون شهر کتاب بخوانید.

Raz Kids برای استفاده در مدرسه: برای هر دانش آموز یک حساب ایجاد کنید تا پیشرفتش را پیگیری کند و فعالیت‌های فردی‌اش را به‌عنوان یک منبع تکمیلی ثبت کند.

8.     وب سایت Story Starter Jr

Story Starter Jr یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فعلی است. این سایت به بچه‌ها کمک می‌کنند تا برای خودش داستان بسازند.

Story Starter Jr برای استفاده خانگی: همراه با کودکتان یک داستان جذاب به همراه تصاویر زیبا بسازید.

Story Starter Jr برای استفاده در مدرسه: به‌عنوان تکلیف از بچه‌ها بخواهید در خانه یک داستان بسازند و آن را جلوی سایر بچه‌ها ارائه دهند.

9.    وب سایت Highlights Kids

Highlights Kids وب سایت‌های برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. این سایت علاوه بر اینکه تمرینات مختلفی دارند به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا بخشی از فعالیتشان را با سایرین به اشتراک بگذارند.

Highlights Kids برای استفاده در خانه: این سایت به تقویت دایره لغات بچه‌ها کمک می‌کند.

Highlights Kids برای استفاده در مدرسه: این سایت برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با شعر و داستان بسیار خوب است.

10.   وب سایت Scholastic Kids

Scholastic Kids هرگز شما را نا امید نمی‌کند. این سایت دارای فعالیت‌های مختلفی مانند مسابقات، بازی‌های تعاملی، دفترچه یادداشت و موارد چاپی است.

Scholastic Kids برای استفاده در خانه: والدین می‌توانند از اینجا برای تمرین خواندن شروع کنند.

Scholastic Kids برای استفاده در مدرسه: معلمان می‌توانند به مجموعه وسیعی از فعالیت‌ها و ابزارهای تعاملی دسترسی داشته باشند.

کلام آخر

در این مقاله مراحل آموزش زبان انگلیسی به کودکان را جزئیات کامل یاد گرفتیم. شما می‌توانید در خانه و در قالب کارهای سرگرم‌کننده‌ای که بررسی کردیم زبان انگلیسی را از سنین پایین به فرزندتان آموزش دهید. در حال حاضر سایت‌های زیادی هستند که زبان انگلیسی را به‌صورت آنلاین و رایگان آموزش می‌دهند پس هر جا کم آوردید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هرگز تلاش نکنید که مراحل آموزش زبان به کودکان خیلی سریع طی شود، آموزش این مهارت به صبر و زمان زیادی احتیاج دارد.

سوالات متداول

روش‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی به کودکان کدامند؟

خودتان انگلیسی یاد بگیرید ، به زبان انگلیسی بازی کنید، کتاب داستان انگلیسی بخوانید، کودکان را در معرض یادگیری این زبان، صدا و لهجه‌های مختلف آن قرار دهید، از روش‌های خلاقانه کمک بگیرید، آهنگ‌های انگلیسی بخوانید.

مطالعه کنید  میانبر موفقیت

چرا باید در آموزش زبان انگلیسی به کودکان از صدا و لهجه‌های مختلف استفاده کنیم؟

کودکانی که در سنین کم صدا و لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی را نمی‌آموزند در بزرگسالی هنگام تشخیص آن‌ها دچار مشکل می‌شوند به همین علت بهتر است شما کودکانتان را از ابتدا در معرض پادکست‌های انگلیسی، رادیو یا برنامه‌های آوایی مختلف قرار دهید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق خواندن آهنگ چگونه است؟

خواندن آهنگ‌های ساده و واضح با کودکان به‌طور هم‌زمان آن‌ها را با ریتم، شعر، لحن و واژگان مختلف آشنا می‌کند و باعث افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود.

شما چه نظری دارید؟


  1. مرجان گفت:

    مرسی از استاد جاوید بابت تدریس قشنگی که برای بچه ها انجام دادن
    زنده باشن

  2. احمدی گفت:

    سلام شما فقط تهران شعبه دارید؟
    شعبه هاتون کجاست؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه مشاوره و خرید دوره های آموزشی فقط به صورت آنلاین هست در خدمتتون هستم برای اطلاعات بیشتر با شماره 09368800072 در ارتباط باشید

  3. شایان گفت:

    سلام
    سایتتون واقعا عالیه
    محتویات سایت هم کامل
    خیلی ممنون

  4. مشهدی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    شما پشتیبانی برای خرید هم دارید؟
    امکان راهنمایی به شکل حضوری وجود داره؟

    • خانوم محمدی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز برای مشاوره و شرایط ثبت سفارش بااین شماره تلفن ارتباط بگیرید راهنماییتون میکنند
      09027010394
      مریم محمدی

  5. ناصری گفت:

    سلام و عرض ادب محتویات پکیچ شامل چیا میشه؟؟

    • خانوم محمدی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام
      برای اگاهی ازدوره های اموزشی و مشاوره رایگان بااین شماره درارتباط باشید
      09027010394
      پشتیبان ومشاور اموزشی شما مریم محمدی

  6. شقایق گفت:

    ممنونم از زحماتتون
    محتوای بسته هم اموزنده و هم سرگرم کنندست برای بچم
    مرسی واقعا

  7. امیر گفت:

    سلام و وقت بخیر
    شما ارسال محصول رو در سرتاسر ایران انجام میدین؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه بله ما به همه جای ایران ارسال داریم برای اطلاعات بیشتر میتونین با شماره 09368800072 در ارتباط باشید

  8. AMIN گفت:

    درود بر شما
    هزینه ارسال پکیج هاتون به چه شکله؟؟
    هزینه با مشتریه یا خودتون پرداخت میکنید؟

    • خانوم محمدی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام هزینه ارسال رایگان هست و مهمان ما هستید
      میتونید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر بااین شماره درارتباط باشید
      09027010394
      پشتیبان ومشاور اموزشی شما مریم محمدی

  9. زهرا گفت:

    سلام داخل پکیجتون راهنمایی والدین برای اموزش کودکان هم وجود داره؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه بله و پشتیبان هم دارین که در طول دوره آموزشی همراه شما هستیم برای اطلاعات بیشتر به شماره 09368800072 پیام بدید

  10. مائده گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای پکیج هاتون تخفیف میزارید؟

    • خانوم ستایش (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه بله ممکنه در سال تو یک بازه های زمانی ای تخفیف داشته باشیم برای اطلاعات بیشتر با شماره 09368800072 در ارتباط باشید

  11. arsham bagheri گفت:

    چه سنی برای بچه برای یادگیری زبان خوبه؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز

      آموزش کودکان از 2 سال شروع میشه و تا 7 سال میتونه بصورت ناخودآگاه و غیر مستقیم باشه

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  12. سبا نیکومنش گفت:

    باید در روز چقدر بهاشون زبان کار کینم که هم خسته نشن و هم سرگرمی خوبی باشه براشون؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      روحیات بچه هامتفاوته و این بستکی به کودک شما داره
      چیزی که مهمه اینه که هیچ اجبار و تحمیلی برای یادگیری نباشه هیچ وقت
      طبق میل کودک باید پیش برید

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  13. anali anjomani گفت:

    برای بچه 2 ساله چه کتابی رو پیشنهاد میدین؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز

      پکیج من کن استاد جاوید رو پیشنهاد میکنم

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  14. tina izadi گفت:

    خیلی ممنون عای بود مطالتون

  15. هدیه کوهی گفت:

    از چه سنی میتونیم به بچه ها زبان یاد بدیم؟

    • خانوم ایزی (کارشناس مشتریان) گفت:

      سلام دوست عزیز
      از 2 سال تا 7 سال بصورت ناخودآگاه و غیر مستقیم

      میتونید در واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
      ایزی هستم خوشوقتم 09158052672

  16. عظیم گفت:

    خوب بود

  17. رضا ناصری آزاد گفت:

    مشتی بود و پرطرفدار

  18. فاطمه گفت:

    بهترین استاد زبان انگلیسی
    واقعا عالی هستید

  19. شهریار گفت:

    سلام
    استاد بهترین سن برای شروع آموزش زبان چ سنی هستش؟

    • خانوم محمدی (کارشناس مشتریان) گفت:

      ازهر زمان شروع کنید دیرنیست و میتونید بابرنانه ریزی اموزش ببینید ولی بهترین سن برای یادگیری2تا7هستش