بهترین راهکارهای تقویت زبان در کودکان

بهترین راهکارهای تقویت زبان در کودکان

 

امروزه در شرایطی هستیم یادگیری زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی به کودکان از مهمترین مهارت هایی است که در سراسر دنیا مورد قبول همگان است. بیش از فرزندان، والدین خیلی برای پیشرفت فرزندان خود درگیر هستند. برای ورود به دهکده جهانی و برای اینکه خود را بتوان بالا کشید؛ یادگیری زبان انگلیسی از ضروریات است زیرا تنها با یادگیری آن می توان خود را در محیط کاری و جهانی بالا کشید و موفق شد. اما بهترین راهکارهای تقویت زبان در کودکان چیست؟

مقدمه:

تقریبا بیش از 50% از مطالبی که در اینترنت وجود دارند و منابع موثقی هستند به زبان انگلیسی نوشته شده اند. دانستن زبان انگلیسی شما را وارد دنیای جدیدی خواهد کرد و برای شما شرایطی را فراهم خواهد کرد تا شما بتوانید چیزهایی را یاد بگیرید که بدون دانستن زبان انگلیسی غیر ممکن خواهد بود.

چگونه می توانید مهارت های زبان انگلیسی زبان فرزندان خود را تقویت کنید؟

بدون شک، مدارس نقش بسیار مهمی در رشد و ارتقاء دانش آموزان و کودکان دارند اما می توان نقش والدین را نیز دست کم گرفت. نوع مکان هایی که کودک می بیند و همچنین افرادی که کودک با آن ها در ارتباط هستند می تواند در پیشرفت او تاثیر داشته باشند؛ مهم نیست کودک از چه سنی شروع به صحبت کردن کند؛ مهم این است که به اندازه کافی مورد تشویق قرار گیرد؛ اگر تشویق شود حتما روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

در ادامه لیستی از کارهایی که والدین باید برای پیشرفت فرزند خود انجام دهند آمده است:

ایجاد محیط مثبت:

 

راهکارهای تقویت زبان در کودکان

راهکارهای تقویت زبان در کودکان

  •  فرزند خود را وقتی که مایل نیست؛ مجبور به صحبت نکنید.
  • می توانید تنها ار عبارات ساده انگلیسی استفاده کنید که آن ها فقط شنونده باشند و نیازی به پاسخگویی نباشد.
  • وقتی که دوست دارند و شروع به صحبت کردن می کنند آن ها را تشویق کنید و به آن ها گوش فرا دهید. ب
  • ه آن ها وظایفی را به زبان انگلیسی بدهید مثلا این که : ” یک یوان آب لطفا به من بده” یا ” اتاقت را مرتب کن”.
  • آن ها را تحت فشار قرار ندهید اما برای پیشرفت شان در کنارشان باشید. برای این کار می توانید ار کارهای روزمره شروع کنید و با تکرار واژه ها و جملات متفاوت، می توانید به آن ها در پیشرفت شان کمک کنید.

از درس های مؤثر مکالمه انگلیسی بهره ببرید:

کودکانتان را در کلاس های ثبت نام کنید که بتواند در او مهارت های گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن را در آن ها تقویت کند. قبل از اینکه با فرزندان خود شروع به کار کردن به زبان انگلیسی کنید؛ حتما سطح زبان خود را بالا ببرید. کودکان به راحتی با شنیدن زیاد یاد می گیرند. به گونه ای که با به کار بردن آن می توانند به راحتی همه ی کلمات را یاد بگیرند و در کنار آن با تمرین و ممارست می توانند یادگیری خود را افزایش دهند.

اما اینکه شما والدین گرامی چگونه در هر سنی که هستید سطح زبان خود را بالا ببرید ما در ادامه به طور کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد

فعلا اینجا رو کلیک کن Image result for finger down gif

 

مطالعه کنید  بی نظیرترین روش های یادداشت برداری

لینک دانلود پکیج آمپول مکالمه  Image result for finger vector gif کلیک کن!!!

 

این پکیج تمامی نیازهای شما را در رابطه با مکالمه انگلیسی تنها در کمتر از یک ماه رفع خواهد کرد به طوری که می توانید با

قالب هایی که در پکیج آموزش زبان انگلیسی می آموزید مثل بلبل انگلیسی حرف بزنید. کلیک یادت نره!!!     

 

بازی، فیلم و موسیقی:

کودکان می توانند از طریق سرگرمی یاد بگیرند. بگذارید کودک شما از برخی بازی های آنلاین به زبان انگلیسی لذت ببرد. بگذارید آنها از فیلمی لذت ببرند که الهام بخش آنها باشد. یا شاید ترانه ای دلنشین که بعداً می توانند بخوانند. این فعالیت های سرگرم کننده آنها را شاد و فعال نگه می دارد و مطمئناً آنها بار یادگیری را احساس نمی کنند.

بهترین روش های تقویت زبان در کودکان

بهترین روش های تقویت زبان در کودکان

 

 داستان:

داستان ها یک روش جالب برای یادگیری هستند.

  • خواندن با صدای بلند در بچه ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
  • با کتاب های جدید و تصاویر کتاب داستان ها شروع کنید.
  • آنها کلمات جدید، تلفظ و خواندن را می آموزند و مهارت های تخیل را توسعه می دهند که به نوبه خود به آنها در نوشتن کمک می کند.
  • در پایان هر داستان مجموعه ای از سوالات در مورد داستان چیزی است که می تواند علاقه کودک را به گوش دادن دقیق به داستان نشان دهد. او ممکن است با خوشحالی چند جمله بسازد تا به سؤالاتی که از شما می پرسید پاسخ دهد.

معاشرت:

 انسان موجودی اجتماعی است؛ ما با دیگران ملاقات می کنیم و دوست می شویم؛ شما می توانید چند کودک هم هدف با فرزندتان از اطرافیان و یا در مدرسه و مهد کودک پیدا کنید تا ساعاتی از روز را با فرزند شما به زبان انگلیسی صحبت کند این کار انگیزه بسیار زیادی به آن ها می دهد؛ کودکان از همسالات خود خیلی سریعتر یاد می گیرند.

یک روش معمول و روزانه را دنبال کنید :

مهم است که به جای انجام تمرینات طولانی مدت، آن ها را به جلسات کوچک تر تقسیم بندی کنید. هر روز برای مدت کوتاهی تمرین کنید. یادگیری یک فرایند معمولی است. اگر چند روز این کار را انجام ندهید، ممکن است فرزندتان علاقه خود را از دست دهد.حتما هر روز وقت کمی را صرف انجام یک فعالیت سازنده کنید.

کلام آخر: 

مطمئن باشید که کودک شما از زبان دوم لذت می برد. کودکان باید راحت باشند و باید از روند کار لذت ببرند. این یک مسابقه نیست. اگر بچه ها مرتباً در معرض راه های سرگرم کننده قرار بگیرند، تجربه مثبتی خواهند داشت. با انرژی و خلاقیت زیادی آموزش دهید؛ به زودی نتیجه تلاش های خود را خواهید دید.

شما چه نظری دارید؟